Elettricu di Temsa Trasformerà u Trasportu Publicu in Mersin!

temsanin electric trasformerà i trasporti publichi in murtu
temsanin electric trasformerà i trasporti publichi in murtu

TEMSA hà introduttu l'autobus elettricu MD9 electriCITY in Mersin, chì hà allargatu a so reta di trasportu publicu cù a so rete di trasportu ecologica. In u scopu di u prugramma demo, u veiculu, chì hà pigliatu un test drive nantu à e strade di a cità da a Municipalità Metropolitana, hà ricivutu marcati cumpleti da i capitani è i passageri. In a cità, chì hè pianificatu di pioniere di u trasportu mudernu cù u scopu di emissioni zero, hè pianificatu di trasfurmà l'inventariu di veiculi di a municipalità cù veiculi amichevuli di l'ambiente in un futuru vicinu.

TEMSA, chì hè diventata una di e marche mundiali di Turchia cù i so veiculi elettrici esportati in tuttu u mondu, cuntinueghja i so prugrammi di teste domestiche per i so veiculi elettrici. Infine, l'electriCITY MD9, chì hè statu mandatu à u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hè andatu per un test drive in e strade di a cità.

U veiculu elettricu, chì i so test drives cumincianu à a dumanda di a municipalità metropolitana di Mersin, chì rinforza a reta di trasportu publicu cù a so rete di trasportu ambientalista, hè statu prisentatu à i cunduttori è i citadini in u trasportu publicu. MD9 electriCITY hà ricivutu marchi cumpleti da l'utilizatori per via di sondaggi di satisfaczione è sperienze. U scopu di trasfurmà a regione in un centru ecologicu cù zero emissioni di carbonu in pocu tempu, a Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghja i so sforzi per rimpiazzà i veiculi utilizati in u trasportu publicu cù veiculi amichevuli di l'ambiente in u periodu à vene.

PIACIU assai

MD9 electriCITY hà passatu cù successu i test drive in a regione. Trà e caratteristiche più impressiunanti di u veiculu, chì hà ricevutu feedback pusitivu da l'utilizatori, sò u so design generale è u so rendimentu, cunfortu di guida, valori di gamma, un angolo di vista largu di l'area di u cunduttore è l'utilità di u pianu di i posti, è ancu e cundizioni cum'è tranquillità. guida, usu di carica longa è vantaghji di costu. Hè statu assai apprezzatu chì puderia esse presentatu.

Equipatu cù l'ultime tecnulugia

MD9 electriCITY, chì hà u scopu di fà una cuntribuzione significativa à u trasportu favuritu di l'ambiente, offre una soluzione di trasportu accessibile è sicura cù equipaghji cumpatibili cù e norme di l'Unione Europea è equipaghji d'informazione di i passageri integrati in u sistema di trasportu. Cù a so funzione di rigenerazione programabile, MD9 electriCITY permette ancu à u veiculu di fà u massimu di a so capacità di a batteria generendu l'electricità durante u viaghju. U veiculu, chì pò accoglie sin'à 30 + 2 persone cù a so alta capacità di passageru è hà 3 diverse opzioni di carica, pò esse carricu in 2 ore. L'autobus ecologicu di 9 metri di longu cù zero emissioni di carbonu porta ancu e tracce di una tecnulugia di punta, silenziu, cunfortu è di altu rendiment.

L'ELECTRIFICAZIONE DEVE ESSERE UNA MOBILITÀ NAZIONALE

Facendu valutazioni nantu à u sughjettu, Hakan Koralp, Vice Direttore Generale di TEMSA Sales and Marketing, hà dichjaratu ch'elli sò estremamente felici chì i veiculi elettrici, chì anu cuminciatu à chjappà in e strade in u mondu sanu, sò ancu diffusi in Turchia. Cridemu chì questu deve esse ancu una mossa di mubilizazione assai impurtante per l'avvene di Turchia. Oghje, u nostru veiculu MD9 electriCITY hè attivamente utilizatu in u Cumplessu Presidenziale, è cuntinueghja i so passaggi demo in diverse cità. Cum'è tutta a famiglia TEMSA, vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Mersin per a visione chì anu presentatu quì. Vulemu vede sti veiculi, chì sò surtiti da i nostri pruibizioni in Adana cum'è un pruduttu di l'industria turca è portanu e tracce di a tecnulugia è u disignu turcu, in tutte e nostre cità in un futuru vicinu. Per questu, avemu realizatu ogni tipu di travagliu infrastrutturali. Continueremu à abbraccià l'elettrificazione finu à a fine per un futuru assai più ecologicu è sicuru ".

Bayram Demir, u Dipartimentu di Trasportu di u Dipartimentu di u Trasportu Pùblicu di u Dipartimentu di u Trasportu Pùblicu di a Municipalità Metropolitana di Mersin, hà dichjaratu ch'elli travaglianu duramente per fà di Mersin una cità esemplare micca solu per a regione, ma ancu per a Turchia. usu di i nostri citadini da Mersin. I prughjetti di trasportu ambientalista sò oghji una parte indispensabile di a gestione municipale muderna. Sempre focu annantu à e persone; Cù tali prughjetti chì furniscenu u massimu benefiziu à a natura, faremu di Mersin una identità di cità assai più amichevule per l'ambiente, assai più vivibile ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*