L'autostrada più alta di u mondu hè stata aperta in u Tibet

l'autostrada più alta di u mondu in Tibet
l'autostrada più alta di u mondu in Tibet

L'autostrada Nagqu Lhasa in a Regione Autònoma di Tibet, chì hè stata finita dopu à 4 anni di custruzzione, hè entrata in serviziu oghje. Questa autostrada hè a strada più alta di u mondu in quantu à l'altitudine sopra u livellu di u mari.

Cù una lunghezza di 295 chilometri è una altitudine di 4 500 metri sopra u livellu di u mari, sta strada hè parti di l'autostrada Beijing-Lhasa.

L'autostrada Nagqu-Lhasa, chì passa per attrazioni turistiche, cum'è pasture, muntagne innevate è umidi, hè prevista per stimulà u sviluppu di u turismu intornu à a strada.

L'autostrada Nagqu-Lhasa hè ancu una strada ecologica. Un totale di 145 ponti sò stati custruiti in a strada. A custruzzione di ponti pò minimizzà i danni à i zoni umidi è i prati in a strada. Sottu à u ponte, ci sò passaggi per u iac è e pecure per marchjà.

Questa autostrada hè a prima autostrada per cunnetta Lhasa, u centru di a Regione Autonuma di u Tibet, cù i prati di u Tibet sittintriunali. Dopu l'apertura à u trafficu, u viaghju da Lhasa à Nagqu hè stata ridutta da 6 ore à 3 ore. I prudutti lattichi pruduciuti da i pastori Nagqu ponu esse spediti più rapidamente à Lhasa è in altrò

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*