L'autostrada Türkeli Ayancık hè aperta à u trafficu

L'autostrada turkeli ayancik hè aperta à u trafficu
L'autostrada turkeli ayancik hè aperta à u trafficu

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn avemu micca prublemi cù u trasportu in Türkeli. Avemu apertu tutte e strade di u paese. Avemu datu quasi tutti, fora di uni pochi di paesi in Ayancık. Semu megliu chè ieri, dumani seremu assai megliu. "Per oghje, l'autostrada Türkeli-Ayancık hè stata aperta à u trafficu", disse.

Dichjarà chì i sforzi cuntinueghjanu senza interruzzione per sguassà e tracce di u disastru in Sinop, Kastamonu è Bartın, induve hè accadutu l'inundazione, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà nutatu chì i migliori esempi di unità statali-nazioni sò visti in a regione è sforzi intensi sò esse fattu per rinvià a vita à u so flussu normale.

"I citadini sò evacuati in elicottero"

Ricordendu chì i distretti Ayancık è Türkeli è i so paesi affiliati sò stati affettati da u disastru di inundazioni in Sinop, Karaismailoğlu hà dettu: "L'autostrada Türkeli-Ayancık hè stata aperta à u trafficu oghje. Avemu ancu cuminciatu i servizii di traghetti di vittura per casu. Hà fattu u so primu viaghju oghje trà Türkeli è İnebolu. Farà u so secondu viaghju dumani matina à 06.00:XNUMX. Da una parte, apremu e nostre strade, è da l’altra, pruduciamu suluzioni per fà più faciule a vita di i nostri citadini. "Transferemu ancu i citadini via elicotteru quandu volenu", disse.

"L'electricità hè stata furnita à quasi tutti i paesi"

Enfatizendu chì l'electricità è l'acqua di rete sò stati resi dispunibuli per i citadini in pocu tempu in i centri di u distrittu Aydıncık è Türkeli, Karaismailoğlu hà ringraziatu u Bancu di Pruvince è l'amministrazione di l'electricità, i cumuni è i vuluntarii per i so cuntributi à u travagliu.

U Ministru Karaismailoğlu hà continuatu cusì: "Ùn avemu micca prublemi cù u trasportu in Türkeli. Avemu apertu tutte e strade di u paese. L'avemu datu à quasi tutti, eccettu uni pochi di paesi in Ayancık. In novu, in quantu à l'electricità, avemu furnitu l'electricità à quasi tuttu Ayancık, cumpresi i so paesi. "Per un trasferimentu più veloce, furnimu tutti i nostri aiuti alimentari à tutti i punti desiderati in elicotteri".

"U guvernu è a nazione, manu in manu, supereremu stu disastru".

Karaismailoğlu hà ripetutu e so condolenze per quelli chì anu persu a vita in u disastru di l'inundazione è hà dettu: "Sfurtunatamente, avemu 62 vittime. 9 di questi sò in Sinop. Chì Diu hà pietà di ellu è porghju e mo cundolenze à i so parenti. Spergu chì stu numeru ùn cresce. Di novu, tutti i nostri amichi travaglianu in una intensa mubilizazione sottu a coordinazione di l'AFAD. "Spergu chì ùn sperienzeremu mai più sti disastri", disse.

U Ministru Karaismailoğlu è u Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Murat Kurum anu assistitu à u funerale di Gülcan Demirkol, chì hà persu a vita in u disastru di l'inundazione. I dui Ministri anu inspeccionatu u Babaçay Village in u distrittu di Ayancık, induve l'inundazione hè accaduta. U Ministru Karaismailoğlu è u Ministru Kurum anu ricevutu informazioni da l'autorità in a regione è anu parlatu cù i residenti di u paese. sohbet Hà espresu i so desideri di "guarisci prestu". Karaismailoğlu, chì dopu hà inspeccionatu l'evacuazione di i citadini in ferry da i rifugi di pesca di Güzelkent, poi inspeccionò u situ industriale di Ayancık, chì hè statu affettatu da l'inundazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*