I percorsi escursionistici più famosi di Turchia

I percorsi naturali più famosi di Turchia
I percorsi naturali più famosi di Turchia

​L'odore di a tarra, l'atmosfera incantevule di a natura, l'arburi lussureggianti, u cinguettu di l'uccelli... Tutti questi sò solu uni pochi di e bellezze chì venenu in mente quandu si tratta di trekking. Andà per passeggiate in a natura hè una grande opzione di attività per quelli chì volenu rilassate per un tempu luntanu da u caminu di a vita di a cità. E bellezze naturali di Turchia è e cundizioni climatichi favurevuli offrenu alternative fascinanti di rotte per l'amatori di trekking.

Via Lycian

Senza dubbitu, a Via Licia hè una di e prime rotte chì vene in mente quandu si tratta di sport di natura in Turchia. Perchè sta magnifica pista, cù una lunghezza tutale di 535 km, hè circundatu di bellezze naturali accattivanti è di cità antiche chì puzzanu di storia. A pista chì si stende trà Fethiye è Antalya include più di 30 sottotracce per via di a so divisione in rami principali. In questu modu, quelli chì volenu marchjà ponu principià da ogni puntu è stabilisce a durata, a strada è e cundizioni di l'attività.
Enseñanza
A Via Licia, chì hè una di l'opzioni più longu trà e rotte di trekking, hè marcata cù u sistema Grande Randonnée. I segni permettenu ancu à i escursionisti di sceglie percorsi di difficultà variata. Ci sò diverse opzioni di alloghju in tutti i distretti induve a pista passa. Situatu trà i distretti di Kaş è Çıralı, a pista di 111 km di lunghezza hè unu di i percorsi più preferiti da i caminari naturali. Quelli chì volenu marchjà a Via Licia da u principiu à a fine deve piglià un viaghju chì duverà circa 30-40 ghjorni.

Parcu naturale di Ballıkayalar

Se vulete chì u vostru trekking pianificatu sia nantu à una pista vicinu à Istanbul, u Parcu Naturale Ballıkayalar pò esse una opzione ideale per voi. U parcu naziunale, chì spessu accoglie excursioni di trekking ogni ghjornu, hà una pista longa di 10 km in totale. Ci hè ancu un stagnu induve pudete natà in l'estiu, scoglii per l'arrampicata è una cascata in a pista. In questu modu, e persone chì amanu i sport naturali ponu fà diverse attività in più di caminari quì.

U Parcu Naturale Ballıkayalar hè situatu in u distrittu Gebze di Kocaeli è hè à circa 60 km da Istanbul. Pudete facilmente compie a pista in circa l'ora di 4-5, ma se vulete, hè ancu pussibule di stà in u parcu naziunale mettendu una tenda. Ricordemu chì Ballıkayalar hè cunsideratu un parcu naziunale, dunque ci hè una tarifa d'ingressu.u

Via Hittita

Quandu si tratta di tour di natura in Turchia, hè impussibile di passà senza mintuvà a Strada Hittite. A Strada Hittita, chì passa per cità antiche cum'è Hattusa, Alacahöyük è Şapinuva in Çorum, hà un totale di 11 camini di caminata, 6 di quali sò brevi è 17 di quali sò longu. A durata tutale di e piste hè di 380 km quandu sò cuntati percorsi alternativi, è ci sò ancu 405 km di piste di bicicletta in totale.

I percorsi di a Strada Hittite, chì sò tutti determinati da i segni internaziunali è i segni, palesanu e bellezze etniche è naturali di e piste aduprate cum'è rotte di migrazione è cummerciale in u passatu. Per i camini di ogni ghjornu, pudete sceglie percorsi cù una lunghezza di 7-15 km, o pudete sceglie percorsi longu è evaluà l'opzioni di alloghju.

Monti Kackar

Se vulete caminari in l'altipiani di u Mari Neru, chì sò famosi per a so natura verde, pudete turnà a vostra strada versu i Monti Kaçkar. 8 diversi percorsi di trekking partendu da Çamlıhemşin in Rize è cuntinuendu à Ardeşen sò valutati à un livellu mediu-difficile.

Ci sò imprese chì ponu furnisce cibo è bevande in a maiò parte di i plateaux, ma e persone chì ùn sò micca esperte in trekking sò cunsigliate per andà in a regione sottu a guida di una guida. Per quelli chì volenu stà in l'altura, ci sò l'opzioni di campeghju è hotel di muntagna. 4-3 tour di ghjornu sò urganizati per compie a pista di arrampicata, chì righjunghji una altezza di circa 6 metri.

Efesu - Strada di Mimas

Se vulete sceglie percorsi di trekking vicinu à İzmir, pudete sceglie a Strada Efesu-Mimas lunga 709 km.

Ci sò 6 diverse cità antiche da a Civiltà Ionica nantu à a pista, chì partenu da l'Antica Città di Efesu è finisce in u distrittu Karaburun di İzmir. A pista, chì vi porta in un viaghju piacevule à traversu e pagine polverose di a storia, hè marcatu cù signali stradali. Inseme à e zone di alloghju, ci sò ancu strutture sanitarie è lochi di riposu nantu à e rotte custituiti da 49 sub-rotte diverse.

Val di Phrygian

In u Valle di Frigia, chì si trova trà Kütahya, Afyonkarahisar, Eskişehir è Ankara, ci hè un caminu di caminata di 506 chilometri in totale. Tutte e piste, chì anu trè punti di partenza differenti, Gordion, Seyçiler è Yenice Çiftliği, cunvergenu in Yazılıkaya in a Valle Frigia.

I camini di caminata è di bicicletta, chì sò tutti marcati in cunfurmità cù i normi internaziunali, cuntenenu ancu artefatti frigiani è tombi chì sò stati purtati à l'oghje da circa 3 anni fà. E piste sò classificate secondu diversi livelli di difficultà, è ci sò opzioni di alloghju in hotel in tutte e piste.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*