Patrimoniu Marittimu Mundiale à u Museu Rahmi M. Koç

Rosalie
Rosalie

Viaghjà da Londra à Istanbul nantu à una barca micca motorizzata, Clodia, a figura di u capu di un marinaru cunfusu, u mudellu di Dolly, unu di i più antichi esempi sopravvissuti di battelli a vapore alimentati da a forza meccanica ... Museu Rahmi M. Koç, a so vasta cullizzioni di guasi mille ogetti marittimi, offre à i so visitori un patrimoniu storicu, culturale è artisticu impurtante.

Situatu à a cunfluenza di dui cuntinenti, u Museu Rahmi M. Koç, cù una vista unica nantu à a costa di u Cornu d'Oro di Istanbul, mantene a so distinzione cum'è u primu è l'unicu museu industriale di Turchia. Riflettendu i sviluppi in a storia di l'industria, a cumunicazione è u trasportu, a ricca cullezzione marittima di u Museu Rahmi M. Koç forma una grande parte di u museu. Quasi mille ogetti sò esposti in a cullizzioni, da mudelli di navi à imbarcazioni di piacè è barche à vela, da l'ephemera à i canoe, da a Barca di u Sultan à i yacht à vapore. I "migliori" in a cullezzione marittima di u Museu Rahmi M. Koç, chì trasmette a storia marittima è u patrimoniu culturale da u passatu à u presente, sò ancu assai notevuli. Eccu quelli ogetti:

L'ughjettu più anticu: U Rosalie hè u più anticu rimorchiatore à vapore cunnisciutu d'Europa. Hè l'unicu di u so tipu per via di u so mutore di vapore compostu originale di 95 HP. A nave hè stata custruita in u 1873 in i Paesi Bassi da u Cantieru Navale J & K Smit in Kinderdijk per u Ministeru di a Difesa Olandese è hà servitu in u Serviziu Torpedo in Brielle sottu u nome "Den Briel" finu à u 1924.

Ughjettu più chjucu: Pusher Kaktır, custruitu in u 2020 à RMK Marine Shipyard, hè un battellu di piacè è un rimorchiatore à u stessu tempu. U mutore di 10,06 cavalli di a barca di 150 metri di longu hè statu pruduttu da Ford Otosan.

L'ughjettu più anticu: A raffigurazione di a testa di nave di lignu di un marinaru cunfusu, chì hè stata in a cullizzioni dapoi a fundazione di u museu, hè u pezzu più anticu di a cullezzione di u museu. Hè cridutu chì i figuri di u capu di i navi, chì u so usu cuntinuò finu à u XXu seculu, prutege i navi.

L'ughjettu più novu: U timone di u bastimentu, pigliatu da l'Acar Ferry, exhibitu in a sezione Atatürk. Acar Engine hè statu custruitu in Germania in u 1937 per Atatürk. Hè stata utilizata da statisti per viaghji trà u Bosforu, Isule è Yalova, in particulare Atatürk. Hè ancu servitu cum'è una barca di protokollu durante l'ospitu di capi di statu stranieri è invitati.

L'ughjettu più ligeru: Picculi mudelli di navi in ​​una buttiglia di vetru in a cullezzione di u museu. I mudelli di picculi navi posti in buttigli di vetru, chì cuminciaru à esse pruduciutu da l'anni 1860, sò diventati un hobby impurtante per a ghjente di mare.

Oggettu più pesante: Uluçalireis sottumarinu. Hè statu custruitu in u 1944 à Portsmouth Shipyard sottu u nome USS Thornback (SS-418), cù una lunghezza di 93 metri è un pesu di 2 tunnellate. S'hè unitu à u Cumandamentu di e Forze Navali u 400 di lugliu di u 2, datu u nome TCG Uluçalireis è u numeru di bordu S-1971.

L'ughjettu più grande è putente: Gru alpina Turgut. L'ughjettu di 32 metri d'altitudine hè a matchuna à vapore di a barca TCG Turgut Alpine, custruita in Brema, Germania in u 1887 è chì serve in a Marina Turca, cù una capacità di elevazione di 85 tunnellate.

L'ughjettu più chjucu: Bussola di tasca di Bezard. A bussola hè 7.5 cm d'altezza, 5.2 cm di larghezza è 6 cm di prufundità.

Oggettu più interessante: Ferry Fenerbahce. Fenerbahçe Ferry hè statu custruitu in Glasgow, Scozia in u 1952, inseme cù a so surella Dolmabahçe Ferry. Un membru di i battelli "Garden-type", u battellu hè statu messu in serviziu u 14 di maghju di u 1953, in a Cumpagnia-i Hayriye (l'imprese marittimi turchi d'oghje). U battellu, chì hà navigatu trà Sirkeci-Adalar-Yalova-Çınarcık per parechji anni, hà fattu u so ultimu viaghju, chjamatu Farewell Tour, u 22 dicembre 2008.

L'ughjettu più interessante: Navigatore di u fiume Clodia. U battellu micca motorizatu Clodia, nantu à quale u viaghjatore Giacomo de Stefano hà viaghjatu da Londra à Istanbul, hà pigliatu 6 mesi è hà viaghjatu 5 paesi cù una distanza tutale di 200 km, hè statu in mostra in u museu da u 12.

L'ughjettu più speciale: Modellu in scala 1: 8 di Steam Launch Dolly, u più anticu esempiu sopravvissutu di battelli a vapore à propulsione meccanica in u mondu.

L'ughjettu più luntanu: Kismet exhibitu in u museu. Trà u 1965 è u 1968, Sadun Boro è a so moglia Oda Boro, chì anu navigatu in u mondu cù a so barca chjamata Kısmet, passanu in a storia marittima cum'è i primi yachtsmen turchi à svilà a Bandiera Turca in i mari di u mondu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*