UKOME rifiuta a nova dumanda di taxi di IMM per a 8ª volta

ukome hà rifiutatu a nova dumanda di taxi di ibb per a volta
ukome hà rifiutatu a nova dumanda di taxi di ibb per a volta

A dumanda di IMM per "7 taxi novi per a regulazione di u trasportu di taxi", chì hè stata rifiutata 1.000 volte in UKOME prima, hè stata rifiutata per l'8a volta da a maiurità di i voti oghje. U Segretariu Generale di l'IMM, Orhan Demir, hà dichjaratu chì l'istituziunalisazione è u novu sistema di taxi aumenteranu a qualità è a supervisione è hà dettu chì continuanu à purtà u prublema à l'agenda di UKOME è Istanbul.

Centru di Coordinazione di u Trasportu (UKOME), chì a so struttura hè stata cambiata cù u regulamentu u 19 di ferraghju 2020, Yenikapı Dr. À a riunione tenuta in Kadir Topbaş Show and Art Center, a pruposta di "1.000 taxi novi" di IMM per organizà u trasportu in taxi hè stata discussa.

ORHAN DEMİR: "L'ISTITUZIONALIZZAZIONE AUMENTA A QUALITÀ DI SERVIZI"

U Subsegretariu Generale IMM, Orhan Demir, hà dichjaratu ch'elli vulianu purtà un sistema di taxi di alta qualità è cuntrullabile à Istanbul è hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'istituziunalisazione. Demir hà dettu: "Ci hè qualcunu à sta tavula chì hè cuntenta di a qualità di i taxi in Istanbul? Avete dettu, avete qualchì benefiziu da i taxi novi? Hè u nostru più grande interessu di furnisce u serviziu di più alta qualità à a ghjente di Istanbul. Vulemu purtà un sistema di taxi di qualità è cuntrullabile à Istanbul. A manera di fà questu hè attraversu l'istituziunalisazione. U serviziu di taxi si migliurà quandu ci hè l'istituziunale in i paesi cù l'operatori individuali, cum'è u casu cù boni esempi in u mondu.

İTAKSİ aspetta l'APPROVAZIONE DA L'ASSEMBLEA IMM

Enfatizendu chì u 85 per centu di i taxi in Istanbul anu l'applicazione İTaxi installata gratuitamente da l'IMM, Demir hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguente;

"L'applicazione iTaxi serà obligatoria in tutti i taxi. Stu metudu migliurà a qualità di i taxi in Istanbul. Avemu sottumessu l'applicazione à l'Assemblea IMM in ferraghju 2021 per determinà i tariffi, ma hè stata rifiutata da un votu di a maiurità. Avemu presentatu u prublema à l'Assemblea IMM di novu. U rapportu hè statu tenutu in cumissioni di l'Assemblea IMM per 6 mesi. Applicazione iTaxi dopu appruvazioni; Diventarà un mecanismu di cuntrollu chì cuntrolla dati cum'è rotte è tariffu nantu à altre applicazioni utilizzate da i taxi. Ma sfurtunatamenti ùn hè micca permessu ", disse.

L'AUTORITÀ DI AUDITING DI IMM hè limitata

Dichjarà chì İBB cuntinueghja i so travaglii d'ispezione in a so autorità, Demir hà ricurdatu chì prima di l'Eid al-Adha, e licenze di 400 veiculi chì travagliavanu in l'aeroportu di Istanbul sò stati temporaneamente sospesi perchè ùn anu micca utilizatu u dispusitivu currettu. Hà ricurdatu chì u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà fattu inspezioni è ammintatu dopu à e lagnanze chì e diverse tariffu sò stati pagati per e stesse distanze. Indirizzendu à Eyüp Aksu, u presidente di a Camera di i Taxi Drivers d'Istanbul, Demir hà dettu: "U vostru taxi hè inclusu in questu".

UTKU CIHAN: "NUMERO DI CONDUTTORE 250 MIL, FORMAZIONE DATA 3 MIL"

U capu di u dipartimentu di trasportu di l'IMM, Utku Cihan, hà dichjaratu chì u pussessu di a municipalità di 1.000 XNUMX taxi permetterà à a municipalità di gestisce u sistema megliu è impedisce a furmazione di l'affittu di a targa, è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni nantu à a furmazione datu da IMM in u passatu;

"U numeru di tutti i cunduttori di trasportu publicu in Istanbul hè 250 mila. Per d 'altra banda, solu 2018 mila di e furmazione totali datu in 2019 è 3. Solu 1.700 di elli sò cunduttori di taxi. Mentre u prublema di l'educazione hè cusì chjaru, ùn hè micca ghjustu dì dà educazione è i prublemi finiranu ", disse.

EREN SÖNMEZ: "L'IMM hè LEGAMENTE AUTORIZZATA PER ORGANIZZARÀ TAXI"

U Cunsigliu Legale di l'IMM, Eren Sönmez, hà dettu chì anu l'autorità di fà rigulamenti in tutti i veiculi di trasportu publicu, cumprese i taxi, in cunfurmità cù l'articulu 7 di a Legge di a Municipalità Metropolitana, ma ùn puderanu micca implementà questu per via di a struttura cambiante di UKOME cù u regulamentu. . Ricordendu chì anu purtatu u regulamentu à a tribunale, Sönmez hà dettu: "Mentre a lege hè chjara, ùn hè micca appruvatu per discutiri se IMM hà l'autorità per regulà i taxi".

Dopu à e valutazioni, a pruposta di l'IMM "1.000 16 taxi novi per a regulazione di u trasportu di taxi" hè stata rifiutata per l'11a volta cù un votu di 8 à XNUMX è una maiurità di voti.

Piglià a parolla dopu à u votu, u Sicritariu Generale Diputatu IMM Orhan Demir, tenendu in contu i prublemi è lagnanza nantu à u serviziu di taxi; Ellu hà dichjaratu ch'elli ùn smetteranu micca di difende u novu sistema di taxi, chì continuanu à purtà a prublema di grande necessità per Istanbul à l'agenda di UKOME è à informà u publicu nantu à e richieste è lagnanze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*