URAYSİM Avanzarà una Era in u Campu di i Sistemi Ferroviari

Uraysim sopravvive à l'età in u campu di i sistemi ferroviari
Foto: Mevlüt Demircioğlu

Avemu discututu u Prughjettu "Centru Naziunale di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari" (URAYSİM), chì cuntinueghja sottu à a dirigenza di l'Università Anadolu è farà di Turchia unu di i centri principali di u mondu in u campu di i sistemi ferroviari è hè di grande impurtanza per Eskişehir, cù membri di l'Anatolian Rail Transportation Systems Cluster (ARUS) Una riunione di valutazione hè stata fatta.

A riunione, urganizata in cunfurmità cù a dumanda di ARUS, hè stata tenuta in a Sala di u Senatu di u Rettore di l'Università Anadolu. U Rettore di l'Università Anadolu Prof. hà assistitu à a riunione induve l'infurmazione hè stata data nantu à i sviluppi fatti in i membri URAYSİM è ARUS è l'Università Anadolu hà fattu valutazioni inseme. Dr. Fuat Erdal, Vice Rettori Prof. Dr. İbrahim Kaya, Prof. Dr. Süleyman Sözen è u Prof. Dr. Fatih Temizel, Rector Advisor Prof. Dr. Mustafa Tuncan, Sicritariu Generale Prof. Dr. Selami Sezgin hà participatu. À a riunione eranu ancu u presidente Orhan Aydın, u presidente di u Centru di l'Industria è u Cummerciu di l'Oriente Medio (OSTİM), u Direttore Generale Serdar Aslan (TÜRASAŞ) di l'Industria di Veiculi Turchi di Sistemi Ferroviari (TÜRASAŞ) è u Direttore di Veiculi Rimorchiati TÜRASAŞ Eskişehir Halis Sağır, Test and Evaluation Joint Stock Company ( TRTEST) Direttore Generale Bilal Aktaş, Direttore di l'Istitutu di Tecnulugia di Trasportu Ferroviariu (RUTE) Mehmet Ali Çimen è Sviluppu di u travagliu di RUTE Abdulehad Özdemir, Direttore di Sistemi Ferroviari Günay Şimşek, Cem Pehlivan è Kadir Akdere da ASELSAN per l'Industria Elettronica Militare è a Cumpagnia di Cummerciu (ASELSAN) Sistemi Ferroviari, Sistemi di Trasportu Ferroviari Anatoliani (ARUS) Coordinatore Cluster İlhami Pektaş, Eskişehir Chamber of Industry (ESO) Member Board Gürhan Albayrak, Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture (AYGM) Ufficiale Serdar Ünsal è Capu di Dipartimentu di Espropriazione AYGM Hakan Bozkurt, Bozankaya Cù u Direttore Generale Yiğit Belin Bozankaya Emre Aka da a Direzzione Generale hà participatu.

A riunione hè finita cù l'ascolta di e dumande di l'istituzioni è riceve l'opinioni nantu à u futuru di u prugettu per aumentà l'efficacità di u Prughjettu URAYSİM. Dopu à a riunione, u Vice Rettore di l'Università Anadolu Prof. Dr. Fatih Temizel, Rector Advisors Prof. Dr. Mustafa Tuncan è u Prof. Dr. Ethem Esen è a so delegazione invitata chì l'accompagna anu visitatu l'area di u prughjettu URAYSİM situata in u distrittu Alpu di Eskişehir.

Cosa hè URAYSIM?

URAYSİM, chì hè inclusu in u prugramma d'investimentu di a Presidenza, hà a caratteristica di esse u prughjettu più impurtante implementatu recentemente in quantu à u trasportu ferroviariu in u nostru paese. I studii realizati per a realizazione di u Prughjettu URAYSİM, chì hè destinatu à guidà u settore di u sistema ferroviariu cù u sviluppu di l'infrastruttura d'alta tecnulugia, sò realizati sottu a rispunsabilità di l'Università Anadolu è in cooperazione cù l'Università Tecnica di Eskişehir, l'Università Scientifica è Cunsigliu di Ricerca Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK), Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) è TÜRASAŞ. Cù u prugettu, Turchia serà in una pusizioni più cumpetitiva in u mercatu internaziunale di l'industria ferroviaria cum'è u primu paese in Europa à avè una pista di prova di 400 km di lunghezza induve e teste di treni d'alta velocità ponu esse realizate à 52,93 km / h. . U prughjettu, chì risponde à i bisogni di TÜRASAŞ cù u cumpletu di l'unità di prova, l'edificazioni è e strade, purterà assai guadagni cum'è a realizazione di a produzzione cù strutture domestiche, avè una parolla internaziunale, furmazione di persunale è ricercatori in u campu di a ferrovia. trasportu.

Cosa hè ARUS?

Anatolian Rail Transportation Systems Cluster (ARUS) riunisce l'urganisazioni principali di u settore di i sistemi ferroviari è assicura a cooperazione è a cooperazione in u settore. ARUS, u primu cluster chì copre tutta l'Anatolia, intraprende u compitu di pruduce marche naziunali, mirandu à u principiu di "I sistemi ferroviari sò a nostra causa naziunale". ARUS hè un membru di l'Associazione Europea di Clusters di Sistemi Ferroviari, ERCI.

Sta unione hè cumposta di 16 paesi europei (Italia, Pulonia, Francia, Inghilterra, Spagna, Turchia, Danimarca, Belgio, Svezia, Croazia, Slovenia, Serbia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Macedonia, Germania) è 14 Clusters.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*