U Futuru di Validebağ Grove hè statu discututu à u Workshop

U futuru di validebag grove hè statu discutitu à l'attellu
U futuru di validebag grove hè statu discutitu à l'attellu

L'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (İPA) di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà urganizatu u "Future of Validebağ Grove Workshop". In l'Attellu, chì hà da scopu di palisà i prublemi è l'aspittà cù u sensu cumunu è u cunsensu, hè stata valutata a situazione attuale di u Grove in quantu à i valori eculògichi, u patrimoniu culturale, u dirittu è i campi amministrativi. Suggerimenti di suluzione sò stati presentati per priservà a so struttura naturali è culturale in l'integrità di l'ecosistema è di trasferisce à e generazioni future. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDurante a so visita à i Voluntarii di Validebağ, hà dumandatu chì un studiu sia realizatu sottu a moderazione di l'IPA è chì una pruposta finale sia preparata.

L'Agenzia di Pianificazione di Istanbul di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà discututu in un attellu ciò chì deve esse fattu per priservà è trasferisce u Validebağ Grove, una di e zone uniche ambientali è culturali di Istanbul, à e generazioni future. Rapprisintanti di istituzioni è urganisazioni autorizate è pertinenti, è ancu esperti è accademichi chì travaglianu nantu à u sughjettu, anu assistitu à u "Future of Validebağ Grove Workshop" tenutu in IPA Florya Campus. L'attellu hà u scopu di identificà i prublemi è l'aspettativi riguardanti Koru inseme è di presentà pruposte di suluzione cun sensu cumunu è cunsensu.

ŞAHAN: "KORU hè una zona chì hè stata stancu è battuta dapoi anni"

Facendu u discorsu di apertura di l'attellu, u presidente di l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul, Emrah Şahan, hà enfatizatu chì l'ecosistema di e cità deve esse l'agenda di priorità. "Avemu da ricurdà è ricurdà chì l'ecosistema di e nostre cità hè una agenda prioritaria in questi ghjorni quandu disastri cum'è incendi è inundazioni ci rompenu u core in parechje parte di Turchia", hà dettu Şahan, sottulinendu chì Validebağ Grove hè un prublema impurtante per u paese. tutta Istanbul. Dichjarà chì stanu evaluendu u futuru di Koru cù a coordinazione scientifica, Şahan hà dettu:

"Validebağ Grove hè solu una parte di Üsküdar, Kadıköymicca di; Hè un prublema impurtante in Istanbul. Validebağ Grove hè una zona chì hè stata stancu è battuta dapoi anni. Cum'è l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul, affrontemu stu prublema cù a coordinazione scientifica sottu a guida di u nostru presidente Ekrem. Oghje, simu quì per identificà i prublemi è e aspettative riguardanti Validebağ Grove cù a participazione di funzionari, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pertinenti, urganisazioni non governamentali, camere prufessiunali, esperti è accademichi chì travaglianu nantu à u sughjettu; Avemu u scopu di presentà pruposte di suluzione cun sensu cumunu è cunsensu ".

QUATTRE SESSIONI S’AVANTU FATTE

Per prutege è sviluppà a struttura naturali è culturale di u Validebağ Grove è mantene a so integrità di l'ecosistema, i prublemi, i bisogni, l'aspettattivi è i minacce in quantu à i valori ecologichi, u patrimoniu culturale, u statutu legale è amministrativu sò stati rivelati è i suggerimenti di suluzione sò stati espressi per risolve l'esistenti. prublemi. L'attellu hè statu tenutu sottu à i seguenti quattru tituli:

"Situazione attuale di Validebağ Grove", "Prutezzione di Validebağ Grove", "Evaluazione cumuna di a situazione attuale di Validebağ Grove" è "Suggerimenti di suluzione per Validebağ Grove"

İMAMOĞLU VOLSIA CREATA UNA OFFERTA FINALE

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluhà visitatu è supportatu i Voluntarii di Validebağ chì stavanu mantenendu un "guardu Kuru" contr'à u "Prughjettu di Manutenzione è Riabilitazione di Validebağ", chì a Municipalità di Üsküdar hà annunziatu ch'ellu principia in Koru u 21 di ghjugnu. Dichjarà chì hà apprezzatu i sforzi di a ghjente lucale in Validebağ Grove, İmamoğlu, durante a so visita, hà dumandatu à i vuluntarii di presentà e so idee à u studiu per esse moderatu da İPA (Agenzia di Pianificazione di Istanbul) è di creà una pruposta finale. İmamoğlu hà fattu u seguente suggerimentu:

"Sotto a moderazione di l'IPA, una pruposta finale serà creata rapidamente, incorporendu u vostru travagliu inseme in u prucessu. À quale hè sta offerta ? À noi, à IMM. Questa offerta hè à a Municipalità di Üsküdar è u Ministeru di l'Urbanizazione, è ancu à noi. In fatti, lasciami presentà personalmente u risultatu à u Ministru di l'Urbanizazione è à i so funzionari.

CU 200 ANNI DI STORIA

Validebağ Grove, chì hà una storia di circa 200 anni, hè unu di i più grandi spazii verdi in u Latu Anatolianu cù una dimensione di 35,4 ettari. Cù a so dimensione, a biodiversità è a presenza di l'ecosistema, furnisce benefici à a fauna salvatica, cità è residenti urbani in diverse dimensioni. Immagazzina più di 93 mila tunnellate di carbone annu, 3 tunnellate per ettari. Cuntribuisce à pulisce l'aria in a so regione raccogliendu un totale di 921 tunnellate di polvera ogni annu. Dui centu di e 2 mila spezie di piante erbacee in Istanbul, 485 di e 130 spezie d'inguernu di Turchia, è 400 di più di 31 spezie di farfalla esistenu in u Grove, chì si trova nantu à e rotte di migrazione. Inoltre, ci sò 12 spezie è circa 100 mila arburi è arbusti, 101 di quali sò arburi monumentali è 6 arburi chì valenu a prutezzione. In u boscu, ci sò esempi architecturali civili registrati è micca registrati di u periodu ottomanu da i seculi 19 è 20, è ancu beni culturali custituiti da edifici ufficiali di u periodu di a Republica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*