U Spray Nasale Preventivo Covid-19 Cuntinueghja à fà un sonu in u mondu di a scienza

U spray nasale preventivu covid sviluppatu da a luna cuntinueghja à fà un sonu in u mondu di a scienza
U spray nasale preventivu covid sviluppatu da a luna cuntinueghja à fà un sonu in u mondu di a scienza

Dui articuli scientifichi chì analizzanu l'efficacità di u spray nasale preventivu COVID-19, di quale Near East University hè un cumpagnu di prughjettu in u sviluppu, nantu à l'omu sò stati accettati à a "Revisione Europea per Scienze Mediche è Farmacologiche", unu di i più prestigiosi. publicazioni scientifiche in u so campu.

U spray nasale preventivu COVID-19, di quale l'Università Vicinale Oriente hè un cumpagnu di prughjettu in u sviluppu, cuntinueghja à avè un impattu in u mondu scientificu. Mentre era sempre in sviluppu, dui articuli chì enfatizanu u so altu putenziale in a lotta contru COVID-19 sò stati publicati in a rivista Acta Biomedica, è dui novi articuli chì analizzanu l'efficacità di u spray nasale sò stati accettati da a "Rivista Europea per Scienze Mediche è Farmacologiche". , una di e publicazioni scientifiche più prestigiose in u campu.

In l'articuli, l'efficacità di l'ingredienti attivi di l'alfa-ciclodestrina è l'hydroxytyrosol, chì sò cumpunenti naturali ottenuti da foglie d'alivi è cuntenuti in u spray protettivu sviluppatu in partenariatu cù l'Università Vicinu Oriente, l'Università di Perugia, l'Associazione Biotecnologica Europea (EBTNA) è Italian MAGI Group, sò discututi.

I risultati successi di u spray nasale nantu à l'omu sò nantu à l'agenda di u mondu scientificu.

Dui novi articuli, accettati da l'European Review for Medical and Pharmacological Sciences, una di e publicazioni più impurtanti in u scopu di u Science Citation Index (SCI), analizà i risultati di spray nasali protettivi in ​​l'omu. "Studiu di docking moleculare di bioinformatica è rivista di a letteratura esistente nantu à u rolu è l'interazzione di l'idrossitirosol è l'alfa-ciclodestrina in u prucessu di endocitosi mediata da lipidi di u virus SARS-CoV-2" è "Studi in vitro è umani nantu à l'efficacità di l'alfa". L'articuli chjamati "ciclodestrina è hydroxytyrosol contra l'infezione SARS-CoV-2" revelanu l'efficacità di spray nasali protettivi nantu à l'omu.

Dopu à sta tappa, induve hè statu determinatu chì u spray era sicuru in l'ambienti fisiologichi in a gamma di cuncentrazione cunsigliata in i primi testi, hè stata cuminciata à pruvà u pruduttu nantu à i vuluntarii. Sicondu i risultati descritti in l'articulu, ùn anu micca osservatu effetti avversi in l'individui chì anu applicatu u spray nasale à u nasu 15 volte à ghjornu (4 puffs ogni dosi) per 4 ghjorni. Tutti l'individui chì participanu à u studiu sò stati SARS-CoV-2 negativi in ​​tuttu u periodu di principiu è di fine di u studiu.

In un altru studiu, chì u studiu hè statu finitu è ​​hè in a fase di publicazione, spray nasali hè stata utilizata da individui in a categuria d'altu risicu per 30 ghjorni. L'individui chì participanu à u studiu sò stati negativi per SARS-CoV-2 durante u periodu chì anu utilizatu u spray è ùn sò stati osservati effetti secundari. Inoltre, hè statu determinatu chì u spray diminuì l'espressione di i geni implicati in l'endocitosi è era efficace contr'à SARS-CoV-2 in a cultura cellulare.

Ricerche, chì i risultati sò stati spartuti cù a cumunità scientifica cù articuli publicati, anu dimustratu chì u spray nasale protettivu hè sicuru è efficau perchè migliurà a difesa contr'à l'infezzione SARS-CoV-2, ùn hà micca effetti tossichi è riduce a sintesi di particelle virali. .

L'attenzione hè stata attirata à u so putenziale in 2020

Precedentemente, dui articuli sò stati publicati in u 2020esimu numeru di Acta Biomedica, una di e riviste scientifiche impurtanti in u 91, è u putenziale di u spray nasale protettivu, cum'è un supplementu alimentari chì cuntene alfa-ciclodestrina è hydroxytyrosol, in a lotta contru COVID-19. hè statu esaminatu. In l'articuli chjamati "Un studiu pilotu nantu à u potenziale preventivu di l'alfaciclodestrina è l'idrossitirosolu contr'à a trasmissione SARS-CoV-2" è "Studiu pilotu per a valutazione di u prufilu di sicurezza di un inibitore potenziale di endocitosi SARS-CoV-2", Hydroxytyrosol ottenutu da foglie d'alivu 'Enfatizendu e proprietà antivirale, antiinflamatorii è anti-ossidanti di u pruduttu, hè statu dichjaratu chì hà una attività antivirale larga spettru soprattuttu contr'à i virus enveloped cum'è u virus di l'influenza, l'HIV o i coronavirus. Per d 'altra banda, hè statu determinatu chì l'alfa-ciclodestrina, un altru cumpunente di u spray, cunsumava i sfingolipidi in a capa lipidica induve u receptore ACE2 specificu à SARS-CoV-2 hè situatu, impediscendu chì SARS-CoV-2 entre in a cellula. è riplicà sè stessu. In l'articuli publicati da Acta Biomedica, hè statu enfatizatu chì cù l'usu di un spray nasale protettivu, chì hè una cumminazione di sti dui sustanzi attivi, a trasmissione respiratoria di SARS-CoV-2, chì hè una di e vie di trasmissione più efficaci. , hè impeditu è ​​u virus hè inattivatu cù u so effettu antivirale.

U Spray Nasale Preventivu di COVID-19 Sviluppatu da l'Università di u Vicino Oriente Cuntinueghja à fà un sonu in u mondu di a scienzaProf. Dr. Tamer Şanlıdağ: "U fattu chì i nostri articuli nantu à u spray nasale preventivu COVID-19 sò inclusi in e publicazioni più prestigiose è prestigiose di i so campi hè ancu preziosu in quantu à dimustrà quantu hè una parte impurtante di u mondu di a scienza l'Università di u Vicino Oriente è a Turca. Republic of Northern Cyprus sò ".

Dichjarà chì u putenziale di u spray nasale protettivu, chì anu sviluppatu è misu in usu inseme cù i so culleghi taliani per luttà contra COVID-19, hè statu seguitu cun interessu in u mondu scientificu dapoi u so sviluppu, u vice-rettore Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dichjaratu chì i dui articuli chì analizzanu i risultati di u spray nantu à l'omu sò stati accettati da a "Revisione Europea per Scienze Mediche è Farmacologiche", una di e publicazioni più impurtanti in u scopu di Science Citation Index (Sci). prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "U fattu chì l'articuli preparati da i scientisti turchi è italiani sò inclusi in e publicazioni più prestigiose è prestigiose di i so campi hè ancu preziosu in quantu à dimustrà quantu hè una parte impurtante di u mondu di a scienza hè l'Università di u Vicino Oriente è u Turcu. Republica di Cipru di u Nordu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*