"Spalla à spalla 165 anni di riunione di i travagliadori ferroviari" ospitata da TCDD

Reunione di i travagliadori di l'annu spalla à spalla ospitata da tcdd
Reunione di i travagliadori di l'annu spalla à spalla ospitata da tcdd

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Vedat Bilgin, Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, è Ergün Atalay, presidente di Türk-İş, celebravanu u 165th anniversariu di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) cun un magnificu simposiu cù u travagliu. rapprisentanti è travagliadori.

In a "Spalla à Spalla 165 Anni Railway Workers' Meeting" ospitata da TCDD sottu l'auspici di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, tutti i travagliadori ferroviari sò stati cummemorati da a so creazione à oghje.

À a riunione in a Sala Behiç Erkin in u Campus di a Stazione di Ankara, i ferroviari, i ministri, u Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, u Direttore Generale di TCDD Transportation Hasan Pezük, u Direttore Generale di TÜRASAŞ Metin Yazar, i Direttori Generali Diputati è i Capi di Dipartimenti.

"AMU FATTU U NOUSU PAESI 8TH IN U MONDU È 6TH IN EUROPA"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hà riunitu cù i travagliadori ferroviari, hà dettu: "Avemu aumentatu a lunghezza di a linea signalata in 2003 à 172 chilometri cun un aumentu di 6, è a lunghezza di a linea elettrica à 828 chilometri cun un aumentu di 180 per centu. . Avemu fattu u nostru paese, chì avemu introduttu cù u sistema di Train High Speed ​​​​, u 5u in u mondu è u 828u operatore YHT in Europa.

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Durante u periodu di i nostri guverni, a quantità d'investimentu chì avemu fattu per u sviluppu di e ferrovie di u nostru paese superava i 212 miliardi di lire. Avemu aumentatu a parte di e ferrovie in l'investimentu da 2013 per centu in 33 à 2020 per centu in 47. Avemu principiatu a mubilizazione per a mudernizazione di e nostre ferrovie è a custruzzione di linee di treni novi è d'alta velocità. Duranti u periodu di i nostri guverni, avemu custruitu 213 chilometri di linea YHT. À a Summit Ferroviaria Turca, chì avemu tenutu in Istanbul in uttrovi di l'annu passatu, avemu annunziatu a "Riforma Ferroviaria".

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì, per via di u travagliu fattu, u scopu ultimu in u trasportu ferroviariu hè di ghjunghje à una capacità di trasportu di 25 milioni di tunnellate in una zona di 20 milioni di metri quadrati in 75 centri logistici.

BONA NOTIZIA DA MINISTRU KARAİSMAİLOĞLU

U Ministru Karaismailoğlu hà riferitu ancu à l'opere di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul, "A fabricazione di l'infrastruttura hè stata finita è avemu u scopu di finisce u travagliu nantu à a linea di Trenu Ankara-Istanbul l'annu prossimu, chì accurtà u tempu di viaghju. per altri 40 minuti ". disse.

"IN 2021, A QUANTITÀ DI CARGA HA CRESCUTA DI 18 PER CENT PARACE À U PERIODU PRECEDENT"

Dichjarendu chì l'impurtanza è u valore di e ferrovie anu aumentatu durante u periodu pandemicu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Da Aostu 2021, a quantità di merci trasportata nantu à e nostre ferrovie hè aumentata di 18 per centu cumparatu cù u periodu precedente. Un totale di 1 milione 276 mila 134 tunnellate di carica hè stata trasportata in esportazioni è impurtazioni nantu à a nostra linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Avemu u scopu di aumentà stu numeru à 2024 milioni di tunnellate di carica à a fine di u 20. Cù u tassu di crescita di 7,2 per centu chì avemu ottenutu in u primu trimestre di questu annu, avemu cuntinuatu u momentu chì avemu ottenutu l'annu passatu. A nostra ecunumia hè cresciutu di 2021 per centu in u sicondu trimestre di u 21,7, facendu a seconda ecunumia in più rapida crescita in u mondu. A più impurtante, simu esce da stu prucessu turbulente cù i vostri sforzi è sforzi.

"CUMPLEMU I PROCESSU DI TEST DI U TRENI NAZIONALI ELETTRICI"

Indittendu chì agiscenu in cunfurmità cù u scopu di riduce a dipendenza straniera in i veiculi ferroviari, u ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Riducemu principalmente a dipendenza straniera in a necessità di u nostru paese per i veiculi ferroviari, sviluppendu a cartera di prudutti cù i studii realizati da TÜRASAŞ. Cuntinuemu e nostre attività per u disignu è a produzzione di e nostre produzioni naziunali di suburbani, veiculi di metro, treni d'alta velocità, locomotive elettriche, piattaforma di locomotive, set di treni elettrici, veiculi di mantenimentu di ferrovie di nova generazione, catene di trazione è sistema di cuntrollu di treni è diesel di nova generazione. mutore. Avemu cumpletu i prucessi di prova di u Trenu Elettricu Naziunale, chì hà una vitezza di 160 chilometri per ora. Cuminceremu a produzzione di massa in 2022. In novu, l'annu dopu, avemu da principià a pruduzzioni di massa di a locomotiva elettrica naziunale. Cumpiteremu u travagliu di cuncepimentu di u Trenu Naziunale d'Alta Velocità, chì hà una vitezza di 225 chilometri à l'ora, è andemu à a fase di pruduzzione di prototipu. U nostru scopu hè di mette u nostru veiculu nantu à i binari in 2023. "Quandu finiscemu questi prughjetti è mettemu i nostri veiculi nantu à i rails, ghjunghjemu à una tappa impurtante per u nostru paese in a produzzione di tutti i veiculi di u sistema ferroviariu, cumprese u disignu è a produzzione di metro, suburbanu è tram", disse.

TCDD GENERAL MANAGER AKBAS: "Avemu amparatu lezioni da ieri, travagliammu oghje, ci dirigemu dumane"

U Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, ospite di u prugramma "Spalla à Spalla 165 Anni di Railroad Workers Meeting" di u 165 ° Anniversariu di TCDD, hà ringraziatu i participanti è hà dettu; A fundazione di a Ferrovia Izmir-Aydin in u 1856 hè cunsiderata cum'è a pietra miliare di e ferrovie in Anatolia. A nostra lotta per l'indipendenza è a nostra causa ferroviaria sò sempre state realizate in modu chì si sustene l'un l'altru.

A nostra avventura ferroviaria, chì principia cù Sultan Abdülaziz, hè seguita da u sultanu intraprendente di l'Imperu Ottumanu, Sultan II. Hà guadagnatu impulsu cù Abdulhamid Han. Ùn solu esse u "Padre di a Ferrovia di Hejaz", u "Grande Hakan" hà datu a vita di i Ferroviari Turchi, chì si risuscitanu cum'è un magnificu platano.

Ghazi Mustafa Kemal Atatürk, u capu di a nostra ghjovana Republica, chì era ghjustu esce da a Guerra di l'Indipendenza, sparghje sta mossa strategica, chì hè stata iniziata durante l'Imperu Ottumanu, in tuttu u paese « tessendu a so patria cù rete di ferru ».

In u 2003, i Ferroviari Turchi sò stati riconsiderati sottu a dirigenza di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è TCDD divintò una di e marche più impurtanti in u mondu. Mentre a Turchia hà scontru cù e linee di treni d'alta velocità, hè diventata u 6u paese in Europa è u 8u in u mondu cù sta tecnulugia. Sultan II. U sognu di Abdülhamid hè vinutu à a vita sottu u nome "Marmaray" in questu periodu.

Di sicuru, daretu à tutti issi sviluppi storichi ci hè u sudore di l'eroici ferroviari. Mentre centinaie di ferrovieri anu persu a so vita da diverse malatie durante a custruzzione di e Ferrovie Hejaz, ùn ci scurderemu mai i nostri ferroviari è i martiri di u duvere chì anu sacrificatu u so sangue per esse uccisi da l'urganisazione terrorista perfida in a linea di u duvere.

Cummemurà cù misericòrdia è gratitùdine tutti i ferroviari chì sò morti, in particulare l'Eroi di a Guerra di l'Indipendenza è u nostru primu Direttore Generale, u tardu Behiç ERKİN, chì ci hà fattu vene in questi ghjorni.

Noi, cum'è i nostri anziani in a nostra storia, mantenemu u nostru travagliu cù tutte e mani, cù a nostra reta ferroviaria di 283 mila 803 km, di quale 165 XNUMX km sò treni d'alta velocità, cù e nostre stazioni è stazioni muderne, cù u nostru portu è a logistica. centri, ma u più impurtante cù u nostru core di railwaymen chì hè stata batte per XNUMX anni, Sottu a dirigenza di u nostru presidente, cum'è u nostru Ministru, avemu da cuntinuà à travaglià è ghjunghje sin'à i nostri scopi abbracciandu ogni cità di Anatolia.

HASAN PEZÜK: "AIAmu ARRIVATA A 25 MILIONI DI TUNNELLATI, CONTINUANDO A TENDENZA IN CRESCE IN U NOSTRE TRANSPORTE DI CARICA"

Parlendu à a riunione di i travagliadori ferroviari di 165 anni, u direttore generale di TCDD Taşımacılık A.Ş Hasan Pezük hà dettu; "Durante a pandemia chì hà affettatu u mondu sanu, i nostri ferrovie sò ghjunti in prima linea per assicurà a continuità di u cummerciu, è a dumanda di u trasportu ferroviariu hè gradualmente aumentata, è 2020 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati in 29,9. In questu prucessu, a più bona quantità di trasportu in a nostra storia ferroviaria hè stata ottenuta, è 600 mila tunnellate d'aumentu di trasportu hè stata ottenuta cumparatu cù l'annu precedente. Comparatu à u listessu periodu di l'annu precedente, ci hè statu un aumentu di carica di più di 20 per centu questu annu. Micca solu nantu à a basa di quantità, ma ancu a varietà di carica è traccia hè in crescita. In u 2021, a tendenza crescente di e nostre spedizioni di merci hà cuntinuatu è hà righjuntu 25 milioni di tunnellate. U nostru numeru di passageri di ogni ghjornu hà cuminciatu à avvicinà i so valori pre-pandemici ", disse.

À l'avvenimentu, u Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale Vedat Bilgin, u presidente di Türk-İş Ergün Atalay è u direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, anu riferitu à a storia di 165 anni di TCDD è hà spartutu i so desideri di bona vuluntà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*