U 17u Festival Internaziunale di Animazione Chine apre e so porte u 29 di settembre

Gin International Animation Festival apre e so porte in settembre
Gin International Animation Festival apre e so porte in settembre

U 17th Festival Internaziunale di Animazione Chine si terrà da u 29 di settembre à u 4 d'ottobre in Hangzhou, a pruvincia di Zhejiang in Cina. Organizzata cumuna da u China Media Group, l'Amministrazione Naziunale di Radio è Televisione Chine è a Prefettura di Zhejiang, a fiera accoglie mostre, cuncorsi, fori è attività cummerciale. Hè destinatu à intensificà u cuntattu trà e cumpagnie di cinema, televisione è animazione naziunali è stranieri cù l'avvenimenti urganizati in a fiera.

U Festival d'Animazione Internaziunale di a Cina, prima tenutu in u 2005, hà attrautu finu à avà assistenti da più di 80 paesi è regioni. U numaru di cumpagnie è istituzioni chì participanu à u festival hà righjuntu 17 mila, mentre chì u numeru di i participanti superava 18 milioni. A quantità di cuntratti firmati cresce à 170 miliardi di yuan. Duranti l'anni, u festivale hè diventatu u festival d'animazione più grande, più cunnisciutu è influente in Cina.

L'industria di l'animazione in Cina hè intrutu in un periodu di sviluppu rapidu in l'ultimi anni. A pruduzzione tutale di l'industria di l'animazione di u paese hè stata di 2019 miliardi 194 milioni di yuan in 100.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*