U 9 ​​di settembre, a Liberazione di Izmir hè u Simbulu di a Nostra Lotta per l'Indipendenza

A liberazione di settembre Izmir hè u simbulu di a nostra lotta per l'indipendenza
A liberazione di settembre Izmir hè u simbulu di a nostra lotta per l'indipendenza

Facendu una dichjarazione à l'occasione di u 99u anniversariu di a liberazione di Izmir da l'occupazione nemica, EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di l'Associazione di i ghjovani imprenditori di l'Egeu, hà dettu chì a liberazione di Izmir u 9 di settembre hè diventata un simbulu in a storia è hà dettu: "U 9 di settembre hè u Simbulu di a nostra lotta per l'indipendenza".

Ricordendu chì l'occupazione di İzmir da e forze greche u 15 di maghju di u 1919 hè stata cunsiderata una tappa impurtante in u principiu di a lotta naziunale in Anatolia, Yelkenbiçer hà dettu: Dopu à l'occupazione, hà alimentatu u pensamentu di resistenza è l'uppusizione di u populu anatolianu. Avà Izmir hè diventatu unu di i simboli principali di a campagna anatolica. Sta cità simbulu hè sempre stata u simbulu di a libertà, a liberazione è a Republica ".

Ricordendu chì una parolla chì Mustafa Kemal Atatürk hà dettu hè a megliu prova è simbulu di questu, Yelkenbiçer hà dettu: "U nostru babbu hà dettu: "Ancu se İzmir hà una storia cusì profonda, hà una grande impurtanza economica è pulitica per via di a so situazione geografica. Hè per quessa chì i nemichi chì volenu distrughje a Turchia, prima di tuttu, giranu l'ochji à sta cità storica è impurtante. İzmir, chì hè assai preziosa da parechji punti di vista, di sicuru, ùn pudia esse lasciatu in manu di i nemichi è in fattu, ùn hè micca lasciatu. Amu tutti i İzmir è tutti i residenti di İzmir. Sò sicuru chì a ghjente di cori puri di a bella Izmir mi ama ancu ". è cuntinueghja, u 1 di settembre di u 1922, "Armate, u vostru primu scopu hè l'avanzata di u Mediterraniu". A parolla hè assai significativa ", disse.

Izmir hè a cità di a Republica

"U 9 di settembre hè u principiu di a storia di u populu anatolianu per esse individui liberi è persone libere", disse. EGİAD U presidente Yelkenbiçer hà dettu chì u viaghju di a Guerra di Liberazione Naziunale, chì principia in Samsun u 19 di maghju di u 1919, finisci in Izmir u 9 di settembre di u 1922, è chì u populu turcu hè statu liberatu da sta lotta. Yelkenbiçer cuntinuò e so parolle cusì: "Da avà, İzmir hè stata a cità di liberazione, pace, libertà, nascita, risurrezzione è a Republica. Hè u nome di a grande epica in a quale a Guerra Naziunale per a Libertà è l'Indipendenza hè stata vinta sottu a guida di Mustafa Kemal. A nostra bella Izmir hè stata u puntu induve u risvegliu è a rivolta di una nazione hà successu. Questu hè u locu induve a guerra unica è a grande vittoria di Mustafa Kemal Atatürk è i so suldati finu à chì l'ultimu nemicu hè espulsu hè coronatu. Cù sta vittoria in Izmir, u populu turcu hà dimustratu chì quellu chì stende a manu à a so indipendenza è a so terra, sà bè cumu cummattiri in unità, unisce è invià quelli chì anu l'ochji nantu à a so patria. Semu felici chì avemu creatu un paese novu da e so cendri, simu nati in İzmir cum'è figlioli di un populu straordinariu è vivemu in İzmir, a cità simbulu di sta epica. Hè un grande onore per esse campatu in Izmir, chì custituisce u ligame più impurtante in u viaghju di a civilizazione. Tantu cusì chì Izmir, cum'è allume a torcia di a libertà è di u patriotismu quellu ghjornu, hà sempre vuluntariu per prutege l'integrità indivisible di a patria è per portà e reliquie di i nostri antenati eroici cun grande determinazione. A torcia ardente in Izmir hè una torcia chì illumina tutta a nostra geografia. I cunfini di İzmir anu una impurtanza chì ùn pò micca esse spiegata da e so cundizioni fisiche. Dunque, u 9 di settembre hè un ghjornu assai impurtante è speciale chì deve esse celebratu micca solu in Izmir, ma ancu in tuttu u paese. Cù tutti sti sentimenti è pinsamenti, celebru u 99 anniversariu di a liberazione di u nostru Izmir, l'ultima tappa di sta gloriosa epica, da l'occupazione nemica, è sò onoratu di esse u presidente, seguitore di a strada aperta da u nostru Gran Leader. è u livellu di e civilisazioni cuntempuranee chì hà dimustratu. EGİAD Felicitatu in nome di l'Associazione Giovani Imprenditori di l'Egeu, è commemorate tutti i nostri martiri, in particulare Mustafa Kemal Atatürk, chì avemu persu per questa causa, cun rispettu, gratitùdine è misericordia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*