Otokar è Milrem Robotics Collaboranu per u Sviluppu di Sistemi Unmanned è Robotichi

A robotica otokar è milrem cooperanu per u sviluppu di sistemi senza pilota è robotica
A robotica otokar è milrem cooperanu per u sviluppu di sistemi senza pilota è robotica

Otokar hà firmatu un accordu di cooperazione cù Milrem Robotics per u sviluppu di sistemi di terra senza pilotu è cuntrullati remoti.

U fabricatore di sistemi terrestri di Turchia Otokar è u principale sviluppatore di robotica è sistemi autonomi d'Europa Milrem Robotics; firmatu un accordu di cuuperazione à a fiera DSEI 2021 in Londra, induve unisceranu e so cunniscenze è risorse per u sviluppu autonomu è l'applicazioni per l'operazioni senza equipaggiu è robotica di veiculi militari.

Milrem Robotics, chì hè una di e prime cumpagnie chì vene in mente, soprattuttu quandu si tratta di veiculi di terra senza pilota (UGA), hè ancu assai sustinutu da l'Unione Europea. In più di a difesa, a cumpagnia travaglia ancu in diversi campi cum'è l'agricultura, a silvicultura, i servizii municipali, a ricerca è salvata è a minera. Otokar, invece, hè una sucietà forte chì opera in l'arena internaziunale, capace di pruduce veiculi blindati tracciati è roti in una larga gamma da 5-6 tunnellate à più di 40 tunnellate.

Grazie à sta cuuperazione, chì coprerà e famiglie di prudutti esistenti di e duie cumpagnie, e funzioni intelligenti, e funzioni di criptografia è di sicurità, è ancu a cuscenza ambientale è l'applicazioni hibridi seranu revelate.

Milrem Robotics CEO Kuldar Väärsi in quantu à a cooperazione; "Prevemu chì in u futuru, u campu di battaglia serà custituitu di veiculi tripulati è senza equipaggiu cunnessi senza saldatura à un sistema integratu chì funziona bè", aghjunse, aghjustendu: "Cù Milrem Robotics, un fornitore di tecnulugia di punta è fabricatore di sistemi in u campu di l'autonomia. è i sistemi robotichi, è ancu i sistemi di terra equipaggiati, u putente è innovativu Cumminendu u sapè fà è l'esperienza di u fabricatore di sistemi di terra Otokar ci permetterà di offre novi capacità à i nostri utilizatori in u campu di i sistemi di terra ".

Otokar General Manager Serdar Görgüç hà dettu annantu à l'accordu; "A cumpagnia di sistemi terrestri di Turchia, Otokar, cuntinueghja à offre suluzioni innovatori in i sistemi di terra, tenendu in contu i bisogni attuali è futuri di l'armata muderna è e forze di sicurezza. Tenemu in contu i diversi bisogni è aspettative di i nostri utilizatori è offre suluzioni orientate à u cliente. In questu cuntestu, avemu piacè annunzià a nostra cooperazione cù Milrem Robotics. In u risultatu di a cumminazione di a cunniscenza pruvata in u campu di Otokar è di capacità superiori di R&D, ingegneria è teste in veiculi blindati cù l'esperienza è l'esperienza di Milrem Robotics in autunumia, intelligenza artificiale è cuntrollu remotu, crede chì uttenemu sviluppi significativi in ​​u campu. di sistemi di terra senza pilotu è telecomandati. Sta cuuperazione ci permetterà di fà un passu più in u stabilimentu di u segmentu di veiculi terrestri senza pilota di Otokar in più di a nostra famiglia di prudutti esistenti.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*