Second Layer of Inner Protection Shell Installed on Power Unit No. 2 of Akkuyu NPP

A seconda capa di a cunchiglia di prutezzione interna hè stata installata in a unità di putenza di akkuyu ngs
A seconda capa di a cunchiglia di prutezzione interna hè stata installata in a unità di putenza di akkuyu ngs

A seconda strata di a cunchiglia di prutezzione interna (IKK) hè stata installata in l'edificiu di u reattore di a seconda unità di putenza di a Centrale Nuclear Akkuyu (NGS). IKK, chì hè unu di l'elementi principali di u sistema di sicurità di a centrale nucleare è assicura a prutezzione di l'edificiu di u reattore, agisce cum'è un supportu per l'entrate di pipa è gru polari. In questu modu, l'operazioni di mantenimentu di u reattore nucleare sò realizate durante a fase di operazione di u NPP.

L'IKK hè custituitu da una strata d'acciaio è un cimentu speciale chì sigilla l'edificiu di u reattore. A seconda strata di l'IKK hà a distinzione di esse una custruzzione metallica saldata composta da 12 sezioni, duie strati di 24 sezioni ognunu. E sezioni di 5 metri d'altitudine chì pesanu trà 7-6 tunnellate sò saldate inseme è assemblate in una sola custruzzione cilindrica dotata di raccordi è pezzi incrustati. U pesu tutale di a custruzzione hè 321,9 tunnellati, a so altezza hè 12 metri è u so perimetru hè 138 metri.

Siccomu a stallazione di a strata IKK hè una operazione tecnologica cumplessa è longa, ci hà pigliatu 13000 ore per assemble a seconda strata in u locu di cuncepimentu cù una gru crawler Liebherr LR 12 heavy-duty.

Dopu à a stallazione di a seconda capa, l'altitudine di l'edificiu di u reattore di a seconda unità hà aumentatu da 12 metri, righjunghjendu 16,95 metri. Dopu chì i custruttori saldanu a prima è a seconda strata inseme, rinfurzà a cunchiglia è pour u cimentu, i muri di cimentu di a seccione cilindrica di l'IKK seranu 1,2 metri di grossu. Dopu chì l'assemblea di tutte e parti è u betonamentu di a cunchiglia protettiva sò finiti, una prova di fuga serà realizata.

AKKUYU NUCLEAR INC. U primu subdirector generale - Direttore di a Custruzzione Sergey Butckikh hà dichjaratu: "Un altru avvenimentu impurtante di u 2021 hè statu finitu è ​​a seconda strata EKK di l'edificiu di u reattore di a seconda unità hè stata stallata in u locu di cuncepimentu. Per parechji mesi, i specialisti anu realizatu a stallazione di rùbbriche in una sola custruzzione, è prima di principià a so stallazione, tutti i articuli saldati sò stati verificati per difetti per u metudu ultrasonicu. A tecnulugia di l'assemblea allargata di i strati di a cunchiglia di prutezzione interna hè stata pruvata in a custruzzione di u Leningrad NGS-2. Avemu stallatu a seconda è a terza capa IKK di a prima unità cù stu metudu. A tecnulugia permette di aumentà a precisione di stallazione di e custruzzioni è ottimisà u tempu di custruzzione di unità di putenza, hè ancu adattatu per a sicurità di u travagliu perchè reduce u nùmeru di operazioni di stallazione in altezza. In u bastimentu di u reattore di a seconda unità, a custruzzione di u muru di u reattore cuntinueghja. I piani di l'edificiu di a turbina sò stati rinfurzati ".

Parts di a cunchiglia di prutezzione interna sò stati pruduciuti in una fabbrica situata in a Regione di Leningrad (Russia). Divisioni indipendenti, per mare St. Petersburg, Akkuyu NPP hè stata mandata à u situ di custruzzione, induve hè stata assemblata in una sola capa. L'assemblea allargata di sezioni di a seconda capa di l'IKK per a seconda unità hà cuminciatu à a mità d'aprile 2021.

L'edificii di u reattore di l'unità di putenza di Akkuyu NPP sò dotati di cunchiglia doppia di prutezzione. A cunchiglia di prutezzione esterna di cimentu rinfurzatu hè pensata per resiste à terremoti finu à a magnitudine 9, tsunami, uragani è cumminazzioni di questi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*