A Settimana Europea di a Mobilità serà celebrata cù Diversi Avvenimenti in Ankara

A settimana europea di a mobilità serà celebrata cù diverse attività in Ankara
A settimana europea di a mobilità serà celebrata cù diverse attività in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara, cù u sustegnu di a Delegazione Europea in Turchia, celebrerà a "Settimana Europea di a Mobilità", chì hè celebrata in tuttu u mondu trà u 16-22 di Settembre, cù u tema di "Trasportu Sostenibile: Mobilità sana è sicura". diverse attività. Cù a "Settimana Europea di a Mobilità", una iniziativa di a Cummissione Europea chì incuraghjia e cità è e municipalità à piglià è sustene misure di trasportu sustenibili, hè destinata à migliurà a pianificazione di u trasportu è u sistema di trasportu publicu di e municipalità, per aumentà e rotte biciclette è pedonali, è per i citadini. per viaghjà cù metudi di trasportu alternativu invece di veiculi individuali. . U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dettu in u so discorsu: "Avemu u scopu di esse una cità orientata à e persone chì mette a ghjente in u so centru invece di una cità orientata à l'automobile circundata da vitture".

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà finitu i so preparativi per a "Settimana Europea di a Mobilità", chì incuraghja e cità è e municipalità à piglià è sustene misure di trasportu sustenibili.

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, cù u sustegnu di a Delegazione Europea in Turchia, celebrerà a "Settimana Europea di a Mobilità", chì si celebra in tuttu u mondu trà u 16 è u 22 di Settembre, cù u tema "Trasportu Sostenibile: Sanu è Sicuru". Mobilità" cù diverse attività.

À l'avvenimenti; Ankara Metropolitan Municipality Mansur Yavaş, Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, Unione di Municipalità di Turchia Assistant Secretary General. Kayhan Özüm, Sottosegretariu di l'Ambasciata Olandese à u Cummerciu è l'Ecunumia Hellene Rekkers, a Delegazione di l'UE in Turchia è u Manager di u Settore di i Trasporti Göktuğ Kara assisterà ancu.

Hè TARGET DI VIAGGIU PER METU ALTERNATIVI DI TRASPORTU

L'obiettivu di a "Settimana Europea di a Mobilità", una iniziativa di a Cummissione Europea, chì incoraghja e cità è e municipalità à piglià è sustene misure di trasportu sustenibile, hè di migliurà a pianificazione di u trasportu è u sistema di trasportu publicu di e municipalità, per aumentà e rotte biciclette è pedonali, è per i citadini viaghjà cù metudi di trasportu alternativu invece di veiculi individuali.

TUTTI I CITTADINANI SONU INVITATI À L'EVENTU

Sottulineendu chì, per via di tutte queste attività, anu u scopu di creà una idea di trasportu più sicura, più ecologica, più pulita, più sana è più accessibile in Ankara, u direttore generale di EGO Nihat Alkaş hà dettu:

"Stu prugramma favurizeghja l'usu di strumenti di micro mobilità è camminate per migliurà a salute publica è a qualità di vita in e cità, è ancu aumentà a mobilità urbana. Hè impurtante per ogni individuu di utilizà u trasportu publicu è l'arnesi di micro mobilità cambiendu i so abitudini di trasportu, in particulare in a prevenzione di disastri ambientali per u cambiamentu climaticu. In u mondu, 45 mila 2 istituzioni è urganisazioni da 374 paesi è 388 istituzioni è urganisazioni da u nostru paese participaranu à l'avvenimenti di questu annu. Celebratu cù u tema di "Camminemu inseme", a Settimana Europea di a Mobilità 2019 hè stata una settimana chì avemu celebratu cun entusiasmu cù a participazione di circa 50 mila persone. Tuttavia, sfurtunatamenti, avemu tenutu i nostri avvenimenti in 2020 in ligna à l'ombra di a pandemia di coronavirus. Cum'è a Direzzione Generale EGO, avemu pianificatu una seria di avvenimenti durante a Settimana Europea di a Mobilità di questu annu cù u tema di u trasportu sustinibili, a mobilità sana è sicura. Continueremu cù furmazioni di guida di bicicletta per i zitelli è donne, attività di cità senza vitture, festival di guida di bicicletta per i zitelli, furmazione di empatia di bicicletta per i nostri cunduttori d'autobus, vado à travaglià per campagni in bicicletta, seminarii, furmazione in linea è interviste. Invitu tutti i residenti di Ankara à celebrà sta settimana inseme ".

A GRANDE TOUR ANKARA SERÀ FATTA

In parte di l'avvenimentu, Ashkaabat Street serà chjusu à u trafficu è si terrà un grande tour d'Ankara, chì serà iniziatu da u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş è u capu di a delegazione di l'UE in Turchia, Nikolaus Meyer-Landrut.

Cuncerti, performance di DJ, tour di Grand Ankara, simulazione di guida cù occhiali VR, yoga, ballu di zumba, attività sportive è parechje attività di sensibilizazione saranu ancu in a strada è in Anıtpark.

I citadini chì volenu participà à u nostru avvenimentu puderanu aduprà u parcheghju «Parcu, Cuntinuà» gratuitamente tuttu u ghjornu.

U TRANSPORTU IN BICICLETTA SERA PUBBLICATU PER ESSERE UN VEHICULU DI TRASPORTU CONFORTEVOLE, AMBIENTALE E CONFORTEVOLE

Lunedì 20 settembre 2021, "Enjoy the Capital European Mobility Week Special Publication" è "Bicycle and Human Psychology", induve l'effetti di u ciclismu nantu à a psiculugia umana seranu discututi u luni XNUMX settembre XNUMX.

Da u 21 à u 22 di settembre, i cunduttori di l'autobus EGO riceveranu "Empathy Bicycle in Training Traffic" è l'infurmazioni chì attirà l'attenzione à a cuscenza di a bicicletta seranu sparte. Mercuri 22 settembre 2021, a campagna di rete suciale "Vaghju à u travagliu in bicicletta" serà urganizata, è e parte di i citadini chì anu andatu à travaglià in bicicletta l'annu passatu nantu à e social media cù i tags #IBicycleToWork, #BikeToWork seranu. publicatu nantu à u situ web, schermi digitali è schede.

Sarà enfatizatu di novu quantu u trasportu còmode, ecologicu è còmode hè u trasportu in bicicletta in a capitale.

L’EVENTU SARA PIENA DI TEATRU, CONCERTI È SCORRATA IN BICICLETTA

U sabbatu 18 di settembre, "Avvenimentu di guida per i zitelli", chì parterà da u Parcu Adnan Ötüken è finisce in Anıtpark, è a dramma "Un asino enorme", scritta da Vedat Çiftçi è diretta da Sema Çiftçi, urganizata da l'Ambasciata Olandese. , ​​Serà realizatu in Anıtpark. Cù u cuncertu induve l'artisti lucali piglianu ancu u palcuscenicu, a ghjente di Başkent si divertirà à u cuntenutu di u so core.

Dumenica 19 settembre, u ghjornu di a cità senza vitture, chì hè tenutu ogni annu, serà tenutu in Ashgabat Street (Bahçelievler 7th Street) cum'è u "Mercatu senza Car" questu annu.

L'attività chì deve esse realizatu durante una settimana, ospitata da a Municipalità Metropolitana, sò i seguenti;

  • U venneri 17 di settembre di u 2021, trà 14.00-17.30, a furmazione di guida di e donne è di i zitelli si terrà in EGO Bicycle Campus,
  • U sabbatu 18 di settembre di u 2021, trà 15.00-18.00, u Festival di Conduzzione di i zitelli principia in u Parcu Adnan Ötüken è finisce in Anıtpark.
  • Dumenica 19 di settembre di u 2021, trà 10.00-18.00, Strada Ashkaabat di Mercatu Senza Carru (Bahçeli 7th Street),
  • Lunedì 20 settembre 2021, à 12.30, Prufittate a Publicazione Speciale di a Settimana Europea di a Mobilità Capitale EGO Cycling Campus,
  • Bicicletta è Psicologia Umana EGO Bicycle Campus u luni 20 settembre 2021 à 14.00.
  • "Empathy Bicycle in Training Traffic" per i Conduttori di Bus EGO u Marti 21 Settembre 2021, à 14.00, EGO 4a Regione,
  • Mercuri, 22 settembre 2021, à 14.00, "Empathy Bicycle in Training Traffic" si terrà in EGO 4th Region per EGO Bus Drivers.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*