A stagione di pesca hè principiata, i piscadori anu sigillatu dopu à mesi

i piscadori di l'armata anu apertu a stagione di pesca dicendu bismillah
i piscadori di l'armata anu apertu a stagione di pesca dicendu bismillah

A pruibizione di caccia, chì principia in aprile, hè finita u 1 di settembre. Cù a fine di a pruibizione, i piscadori anu tornatu à vela dopu una pausa di 4 mesi è 17 ghjorni.

Visità i pescatori in a cità di Persembe, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler hà vulsutu chì a nova stagione di pesca sia benefica per tutti i pescatori. Dichjarà chì i pesci catturati in Ordu sò i pesci più diliziosi catturati in Turchia, u sindaco Güler hà dichjaratu chì, cum'è a municipalità metropolitana di Ordu, anu fattu studii speciali per u sviluppu di a pesca in Ordu.

"PRESIDENTE GULER SIAmu SEMPRE CU I NOSTRI MERCANTI DI PESCA"

Dichjarà chì più di 121 battelli di pesca sò usati in Ordu, chì hà una costa di 600 chilometri, u presidente Güler hà dettu chì circa 10 mila persone di stu settore portanu u pane in casa.

U presidente Güler hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"Oghje avemu dettu vira bismillah. Avemu riunitu cù i nostri piscadori in u nostru distrittu di Persembe, pocu ore prima chì a pruibizione di caccia fussi rialzata. Dopu à circa 4 mesi è 17 ghjorni, avemu vulsutu esse cù i nostri fratelli piscadori chì andavanu à u mare dicendu « Bismillah » in issi mumenti felici. Cercheranu a so parte in l'acqui di u Mari Neru cù issi battelli di piscadori di 40 metri pruduciuti in a nostra pruvincia. Ci sò circa 10 mila piscadori da Ordu chì campanu a so vita da pesca in tutta a Turchia. Questu ci mostra quantu hè impurtante stu settore. U soldi guadagnatu da a pesca in solu un annu hè di circa 400 milioni di TL. Questa hè una figura assai impurtante. Travagliemu per fà più sparghje in a nostra pruvincia stu settore, chì hè una fonti di ingressu cusì grande. L'annu passatu, 38 mila tunnellate di pesci sò stati catturati in Ordu. U scopu di questu annu hè 40 mila tunnellate. U pesciu catturatu in Ordu hè assai dumandatu per via di a so qualità è squisitezza. In altri palori, u pesciu più diliziosu di Turchia esce soprattuttu trà ghjovi è Fatsa. Spergu chì questu annu serà ancu più prusperu. E nostre reti di piscadori venenu piene. Pregu à tutti i nostri piscadori una stagione di pesca senza accidenti. "

GRAZIE DI PESCATORI AL PRESIDENTE GULER

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Esprimendu a so satisfaczione per a visita di Mehmet Hilmi Güler, i piscadori anu dettu: "Vulemu ringrazià u nostru presidente, chì ci hà sorpresu in un ghjornu cusì bellu è hà spartutu a nostra felicità. Hè sempre cun noi è ci sustene. Chì Allah facilità i vostri affari. Ùn avemu micca pigliatu u putere chì avemu avutu da ellu da nimu finu à avà. Chì Diu apre a strada ", dissenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*