Chì ci sò l'alimenti per esse evitati durante a gravidanza?

cibi da evitari durante a gravidanza
cibi da evitari durante a gravidanza

U dietista espertu Aslıhan Küçük Budak hà datu infurmazioni nantu à u sughjettu. L'alimentazione curretta durante a gravidanza hè impurtante per u sviluppu di u zitellu è a prutezzione di a salute di a mamma. Duranti stu pirìudu, ci sò certi alimenti chì anu effetti dannusu nantu à a salute di a mamma è di u zitellu è deve esse evitati. Allora chì sò l'alimenti per evità durante a gravidanza? Eccu i dettagli...

PESCI CUN ALTA QUANTITÀ DI MERCURIU

U mercuriu hè un elementu tossicu chì dannu u sistema nervu, u sistema immune è i rini. U cunsumu di pesci chì cuntenenu quantità elevate di mercuriu durante a gravidanza pò causà serii disordini di u sviluppu in i zitelli. U pesciu spada, u tuna, u sgombro è u squalu sò pesci chì cuntenenu quantità elevate di mercuriu. Invece di sti pesci, spezie cù pocu cuntenutu di mercuriu, cum'è acciughe, salmone, eglefino, trota, flounder pò esse preferitu.

PESCI CRUDI E FRUITS DI MARE CRUDI

A bacteria Listeria truvata in i pesci crudi è i molluschi pò passà per a placenta à u vostru zitellu, ancu s'ellu ùn mostra micca signali di malatia. Questu pò purtà à a nascita prematura, l'abortu, a mortinata, è altri prublemi di salute serii. Si deve esse evitata u pesciu crudu / crudu, i molluschi cum'è i cozze è l'ostriche.

germogli RAW

Ricertamenti, hè stata spessu usata in insalate; A bacteria di Salmonella, chì causanu infizzioni periculosi, ponu ripruduce assai facilmente in i germogli freschi di alfalfa, lenticchie è fagioli mungo. Dunque, i sprouts crudi deve esse cunsumati da a cucina.

BEVANDE ENERGIA

E bevande energetiche ponu cuntene quantità elevate di zuccaru è cafeina, è ancu taurine, carnitine, inositol, ginkgo è cardu.

Ùn hè chjaru quantu sicuri di sti sustanziali sò per u cunsumu durante a gravidanza. Un altru ingredientu cumuni, Ginseng, ùn hè micca cunsigliatu per l'usu durante a gravidanza. E bevande energetiche ùn deve esse cunsumate durante a gravidanza.

FRUTTA E VERDURA NON LAVATE

Diversi batteri è parassiti ponu esse truvati nantu à a superficia di frutti è ligumi chì ùn sò micca stati lavati bè. Mentre chì a maiò parte di i zitelli infettati cù a bacteria Toxoplasma mentre sò sempre in u ventre ùn anu micca sintomi à a nascita, sintomi cum'è cecità o disabilità intellettuale pò sviluppà più tardi in a vita. Prima di cunsumà ligumi è frutti, anu da esse lavati è puliti, è ligumi è frutti ùn deve esse cunsumati in i posti induve a pulizia ùn hè micca sicura.

LATTE, FORMAGGI E SUCCHI NON PASTURIZATI

U latti crudu, i furmagli non pasteurizzati è i succhi ponu cuntene batteri nocivi. I furmagli maturati in muffa, cum'è u gorgonzola è u roquefort, deve esse evitati. A pasteurizazione hè u modu più efficau per tumbà i batteri dannosi senza cambià u valore nutrizionale di i prudutti. Solu i variità pasteurizati deve esse cunsumati per minimizzà u risicu di infezzjoni.

BEVANDE ALCOOLICA

L'alcolu deve esse evitata cumplettamente durante a gravidanza, postu chì aumenta u risicu di l'abortu è a morte. Ancu una piccula quantità pò influenzà negativamente u sviluppu di u cervellu di u zitellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*