EKOL hà salvatu 10 spazii verdi di a dimensione di Istanbul in l'ultimi 10 anni

Ekol hà salvatu u spaziu verde di Istanbul in l'ultimu annu
Ekol hà salvatu u spaziu verde di Istanbul in l'ultimu annu

Ekol Logistics hà lanciatu a so nova strategia di sustenibilità "Project 21" cù u mottu "For Life, Now" in u "21 September World Zero Emissions Day", chì hè celebratu in u mondu sanu. In u webinar urganizatu in u scopu di "Project 21", infurmazione hè stata data nantu à i travaglii realizati da Ekol in cunfurmità cù u so scopu di emissioni zero di carbone.

Ancu s'ellu ùn hè micca una sucietà industriale, Ekol Logistics hè diventata a prima cumpagnia in u so settore in Turchia è in Europa per calculà a so impronta di carbonu nantu à una basa cumplettamente voluntaria è verificate secondu u standard internaziunale ISO 14064-1: 2018.

Grazie à u trasportu intermodale, un mudellu di cummerciale sustinibili chì serve l'ecunumia low-carbon, chì hà lanciatu in u 2008, Ekol hà riduciutu e so emissioni di carbone è purtatu spazii verdi di a dimensione di 10 Istanbul in u mondu in l'ultimi 10 anni.

Comu parte di i so sforzi per esse u megliu per u mondu, Ekol; Dapoi u 2007, hè trà i firmatarii di u Pactu Globale di e Nazioni Unite è cù sta iniziativa hà participatu à una basa vuluntaria ; Publica un rapportu di prugressu ogni annu. À u listessu tempu, dapoi u 2012, calcula l'Impronta di Carbone Corporate secondu i normi internaziunali è raporta sistematicamente u valore chì crea in a supply chain di i so clienti. Amplia a so reta di serviziu cù investimenti di flotta è portu dotati di tecnulugii è equipaghji à pocu carbonu. Cuntinueghja i so investimenti in porti verdi è uffizii cù strutture LEED Certified (Leadership in Energy and Environmental Design) chì hà sviluppatu è incaricatu cù un approcciu di leadership in energia è cuncepimentu ambientale. U prughjettu di a Centrale Solare di u tettu cuntinueghja à piena velocità in Lotus, a facilità verde cù a più grande zona di almacenamento d'Europa. In 2014, Ekol hà sappiutu diventà a prima cumpagnia di logistica in Turchia per riceve un Diploma di l'Uffiziu Verde, è stabilisce tutte e so spazii di travagliu in cunfurmità cù u prugramma di l'Uffiziu Verde.

AUDIT INTERNAZIONALE INDIPENDENT

In a lotta efficace contr'à a crisa climatica, chì hà guadagnatu impulsu dopu à u Green Deal Europeu; Ekol, chì calcula l'inventariu di gasi di serra in parallelu cù l'impegnu assuciatu da e cumpagnie di fabricazione glubale chì serve contru l'emissioni di carbonu è a crisa climatica, hà aghjurnatu a so Impronta di Carbone Corporate 2020 secondu u standard internaziunale ISO 14064-1: 2018 è hà registratu a so precisione. cù l'auditi di a cumpagnia di auditu internaziunale indipendente Bureau Veritas. Dichjarazione di verificazione; Cù 84 lochi, chì sò tutti filiali Ekol naziunali è internaziunali, hè un primu in u so campu in quantu à copre tutti i modi di trasportu è in quantu à a so prufundità è a prevalenza à u livellu 3 (cumprese a catena di supply chain). I dettagli di Ekol di u serviziu chì pruduce (Scope 1) è e so emissioni da l'energia chì usa (Scope 2), è ancu i calculi di emissioni (Scope 3) per i servizii chì riceve da i so fornituri, facenu stu studiu sfarente.

Ekol, inseme cù stu iscrizzione verification; In a categuria di u cambiamentu climaticu di u Carbon Disclosure Project (CDP ClimateChange), chì hà pigliatu l'iniziativa per a prima volta in 2021; Hà infurmatu ancu in modu trasparente cumu si tratta di a lotta contru u cambiamentu climaticu cum'è un elementu di a so strategia di sustenibilità.

EKOL PREPARA PÀ A RECONCILIAZIONE VERDE: U NOSTRU OBJECTU S'È ZERO EMISSIONI DI CARBONE IN 2050

Enise Ademoğlu Matbay, direttrice di a Sostenibilità Corporativa di Ekol, chì hà dettu chì l'Unione Europea hà creatu un novu sistema ecunomicu in a lotta efficace contru a crisa climatica cù u Green Deal, è chì Ekol realiza assai travaglii pionieri in u scopu di a gestione di u cumplimentu, hà dettu: " Sicondu u Green Deal di l'Unione Europea, l'emissioni seranu ridotte finu à u 2030. Avemu cuminciatu à piglià e nostre azzioni per riduce u 55 per centu è per ghjunghje à u scopu di esse un cuntinente Climate Neutral da 2050. Comparatu à e nostre emissioni di carbonu di l'annu di basa 2030 finu à u 2020; Avemu u scopu di riduce e nostre emissioni totali (Scope 1-2 è 3) per u fatturatu tutale (tCO2e / fatturato EUR) da 55%, è di riduce e nostre emissioni totali da i veiculi in circulazione in Europa di 75%. Per ghjunghje à u nostru scopu di carbon neutral in 2050; Includemu ancu a transizione à i prucessi ScienceBasedTargets in u nostru prugramma.

Serà principarmenti affettatu da sti regulamenti; Mentre chì i settori di produzzione intensivi di emissioni sò in prima linea, cum'è u settore di a logistica, ùn sò micca direttamente implicati in un tali regulamentu, ma sapemu chì ùn pudemu micca aspittà per questu, esportemu 50 per centu di e nostre esportazioni in Europa. 13 di i 12 paesi in quale operamu sò in Europa. Pruduzzione di un serviziu bassu di carbonu hè diventatu un requisitu cummerciale per noi. U nostru scopu ùn hè micca di gestisce i risultati, ma di gestisce u prucessu. Dunque, u nostru modu di fà affari in 2008; Avemu turnatu in intermodale, chì hè un mudellu di cummerciale sustinibili. U trasportu custituisce u 65% di l'operazioni di Ekol. 85% di questu hè intermodale. Inoltre, usemu risorse di energia rinnuvevule è pulita (GES) in u almacenamentu, chì hè a seconda zona di serviziu più grande di u nostru fatturatu. In questu modu, riducemu l'emissioni di carbone in tutta a nostra catena di valore. L'applicazioni di i criteri di Green Deal ùn sò sempre chjaru per l'industria logistica. E sanzioni ùn sò ancu entrate in vigore per questu. Avemu partitu in modu proattivu prima chì l'applicazioni obligatorii venenu. Stu mondu hè tuttu u nostru. Avemu un mottu per a nostra nova strategia di sustenibilità termale; Dicemu "Per a vita, avà". Sè noi ùn piglià sti azzioni avà, sarà digià troppu tardi. A chjave per parlà à e generazioni future passa avà. "Hà valutatu.

Ademoğlu hà dichjaratu chì Ekol, chì svolge ancu a logistica di a sustenibilità, hà u scopu di diventà un "Espertu di Carbone in Logistica" cunsultendu i so stakeholder interni è esterni nantu à l'impronta di carbone, è hà dichjaratu chì cusì, creanu un vantaghju cumpetitivu permettendu. i so clienti per fucalizza nantu à e so principali aree di cummerciale.

PER A VITA, ORA

In u risultatu di tutti questi, Ekol apre u buttone per l'avvenimenti di u Prughjettu 21, induve sparterà i so prughjetti di sustenibilità in u scopu di a strategia di sustenibilità "For Life, Now". Cù publicazioni Project 21, Ekol; creà una piattaforma chì rende a trasfurmazioni di a cultura di sustenibilità visibile à tutti i so stakeholder.

À l'avvenimentu, u primu di quale hè statu tenutu u 21 di settembre di u 2021, moderatu da Harvard Business Review Turkey Editor-in-Chief Serdar Turan, Enise AdemoğluMatbay, Direttore di Sostenibilità Corporativa di Ekol, hà spiegatu u "Programma di Governanza di l'Impronta di Carbone Corporate" in dettaglio.

L'avvenimenti "Project 21" seranu celebrati cum'è u ghjornu di a sustenibilità è seranu ripetuti u 21 di ogni mese. A durata tutale di questi avvenimenti serà limitata à 21 minuti.

À u listessu tempu, Ekol hà u scopu di sensibilizà nantu à a cuntribuzione chì e persone di l'Ekol ponu fà per riduce l'emissioni di carbone in u mondu, fendu picculi cambiamenti in i so abitudini di ogni ghjornu. Ekol mostrarà ancu i prugressi fatti in questu sensu in cunfurmità cù u calendariu di 21 ghjorni chì hà da creà riunendu i so impiegati per mezu di l'avvenimenti in linea chì organizerà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*