Ferhan Şensoy, u 4u membru Kavuk di u Teatru Turcu, hè statu addiu à u so ultimu viaghju.

maestru teatru ferhan sensoy hè statu onoratu in u so ultimu viaghju
maestru teatru ferhan sensoy hè statu onoratu in u so ultimu viaghju

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà assistitu à i funerali tenuti à u "Teatru Ses" per l'attore di teatru maestru Ferhan Şensoy. Parlendu quì, İmamoğlu hà dettu: "Semu tutti tristi, l'avemu salutatu, ma u so nome è e so opere viveranu sempre. KadıköyAvemu una scena assai speciale in "Museum Gazhane". Vulemu mantene u so nome vivu quì ". disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluassistitu à i funerali di Ferhan Şensoy, u 4u membru Kavuk di u Teatru Turcu. Una cerimonia funebre hè stata tenuta à u "Teatru Ses" per Şensoy, chì hè mortu à l'età di 31 anni in l'uspidale induve hè statu trattatu u marti 70 d'aostu. Parechji di i so fans è amichi chì anu spartutu u palcuscenicu anu assistitu à a cerimonia tenuta à u "Teatru di a Voce", induve Şensoy hà cunsacratu a so vita è hà ghjucatu assai di i so drammi. U cercuettu di Şensoy hè statu messu nantu à u palcuscenicu avvoltu in a bandiera turca è a bandiera di Galatasaray. U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA moglia di Ferhan Şensoy Elif Durdu Şensoy, a so ex-moglia Derya Baykal è u so figliolu Mert Baykal, Müjgan Ferhan Şensoy, Derya Şensoy, Ali Poyrazoğlu, Zeliha Berksoy è Şevket Çoruh anu fattu discorsi.

EKREM İMAMOĞLU: IMPORTANTE MAESTRO DI SATISFAZIONE POLITICA

In u so discorsu, İmamoğlu hà dettu chì anu cuminciatu u marti cù una nutizia triste è chì sò ghjunti à u Teatru Ses oghje per purtà à Şensoy cù i so amichi chì anu passatu per stu mondu. Enfatizendu chì Şensoy hè un artista internaziunale, İmamoğlu hà dettu: "À u stessu tempu, u simbulu di a nostra tradizione di cumedia, l'impurtante maestru di a sàtira pulitica, chì hà purtatu u turbantu per trent'anni, hè unu di i tappe di a nostra storia di u teatru".

HÈ UN GRANDE PRIVILEGE DI GUARDU

İmamoğlu hà dettu chì Ferhan Şensoy hà fattu grandi sforzi per mantene in vita u Teatru di a Voce, "Sò chì fighjulà Ferhan Şensoy nantu à sta scena è applaudelu hè unu di i ricordi più speciali è preziosi di parechje persone cum'è mè è Istanbuliti. Ricurdamu una volta di più quante tracce prufonde lasciate u Teatru Sonoru in a memoria culturale è artistica di sta cità, di stu paese, è ùn l’avemu mai scurdatu.

Spieghendu chì l'opere di Şensoy sò avà affidate à elli è chì anu da fà un travagliu per mantene u nome di Şensoy vivu, İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cusì:

"KadıköyAvemu una scena assai speciale in u Museu Gazhane. Vulemu mantene u so nome vivu. Parlemu di elli cù a famiglia, l'amati, l'amichi. Inseme facemu a decisione ghjusta. "Ùn simu micca in l'età di piegà è torce. In realtà hà datu un messagiu profondu à tutti noi dicendu: "Avemu a rispunsabilità di purtà Turchia à a luce". Hà datu una di e so ultime interviste à una rivista di a nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul. In quella rivista, trasmette curaggiu, micca rinuncia, insistenza, cù frasi assai belle. In verità, simu tutti tristi, l’avemu salutatu, ma u so nome è e so opere campanu sempre. Vogliu a misericordia di Diu. Vogliu sprimà e mo condolenze à a so famiglia, amichi, amanti, tutta a cumunità artistica, è ancu à a nostra Istanbul è u nostru paese ".

MEHMET NURİ ERSOY: Avia una lingua assai forte

Parlendu à i funerali, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu chì Şensoy hà spesu tuttu ciò chì hà guadagnatu da l'arti per u so arte. Ersoy continuò:

"Oghje, u teatru turcu hà persu un grande platanu. Avia una lingua assai forte chì descriva sti terri è u nostru populu in una manera assai chjara è simplice. Era amatu da ogni parte di a nostra sucità. U sgiò Usta Şensoy hà dettu una volta in un prugramma di TV chì hà assistitu chì hà iniziatu sta professione divertendu a ghjuventù in u teatru chì hà fundatu quandu principia a so professione. Avà a nostra stella flutturà sempre in u nostru celu di l'arte è mantene sempre u so postu. Hè u nostru duvere di mantene e fiducia ch'elli ci anu lasciatu da avà. Questa deve esse a nostra prima priorità. Serà u nostru duvere primariu di fà tuttu ciò chì hè in u nostru putere, in linea cù l'intenzioni è a discrezione di a so famiglia ".

INTERRU IN CIMITERIU ZINCIRLIKUYU

Dopu à a cerimonia tenuta à u "Teatru di a Voce", u funerale di Şensoy hè statu purtatu à a Moschea Teşvikiye. Dopu à a preghiera dopu meziornu, a preghiera funebre di Şensoy hè stata fatta. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluU funerale di Şensoy serà intarratu in u Cimiteru di Zincirlikuyu, chì hè u so locu eternu di riposu.

ERA U 4° KAVUKK DI U TEATRU TURCU

U nomu indimenticabile di a tappa turca, İsmail Hakkı Dümbüllü, hà datu Kavuk, chì hà pigliatu u so maestru Kel Hasan Efendi, à Münir Özkul in u 1968. Kavuk, chì rapprisenta a dramma mediana, hè stata consegnata à Ferhan Şensoy, u fundatore di Ortaoyuncular Theatre Group, da Münir Özkul in u 1989. Kavuk, chì hè statu trasferitu à Rasim Öztekin da Ferhan Şensoy in 2016, hè statu trasferitu à Şevket Çoruh da Öztekin in 2020.

"UN GIORNU VOLERAI VOLAR À U CIELU..."

Una cerimonia funebre hè stata tenuta per Rasim Öztekin, mortu l'8 di marzu di u 2021, à u Teatru Ses. Hà mandatu una lettera à a ceremonia, chì Ferhan Şensoy ùn pudia assistisce per prublemi di salute. A lettera letta in scena da a figliola di Şensoy, Derya Şensoy, includeva e seguenti dichjarazioni:

"Rasim, u sughjettu dilettante di i ghjucatori di u mediu, hè vinutu da u teatru in turnu. Si unì à Ortaoyuncular in pocu tempu. Aghju datu a mo hoodie à ellu. Hà avutu un periodu assai successu in i gamers mediu. Abbandunò u palcuscenicu per via di qualchi malatie. Trasferì u Kavuk à Şevket Çoruh. U ghjornu hè ghjuntu, hè volatu à u celu, a fotografia di u kavuklu pende U sonu in u 1885. Un ghjornu, anch'eiu volaraghju in celu, ci scuntremu in celu, in una taverna allegra ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*