Decisione presa per liberalizà i trasporti trà Turchia è Kirghizistan

Hè statu decisu di liberalizà u trasportu trà Turchia è Kirghizistan.
Hè statu decisu di liberalizà u trasportu trà Turchia è Kirghizistan.

In a riunione di a Cummissione cumuna di trasportu terrestri turcu-kirghisi, hè statu decisu di liberalizà u trasportu per a prima volta cù un paese in a geografia di l'Asia Centrale. Cù a firma di l'accordu di liberalizazione, i trasportatori turchi è kirghisi puderanu fà u trasportu bilaterale è di transitu senza restrizioni di documentu di transitu.

A riunione di a Cummissione Congiunta di Trasportu Terrestre Turco-Kirghizistanu hè stata in Bishkek, a capitale di u Kirghizistan. À a riunione, induve a Delegazione Turca era presiduta da Murat Baştor, Direttore Generale di u Regolamentu di i Trasporti di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, è a Delegazione Kirghisa era presieduta da Shukhrat Aytıev da u Ministeru di Trasporti è Comunicazioni, decisioni impurtanti sò state prese in a riunione. u campu di u trasportu stradale internaziunale.

I TRANSPORTI BILATERALI È DI TRANSITU SERÀ LIBERALIZZATI

Sicondu a dichjarazione fatta da i funzionari di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura; Hè statu decisu di liberalizà u trasportu bilaterale è di transitu mudendu l'accordu di trasportu stradale firmatu trà Turchia è Kirghizistan in u 1992. U prucessu legale per a liberalizazione hè statu iniziatu è u protocolu per mudificà l'accordu hè statu iniziatu.

L'ufficiali di u Ministeriu anu indicatu chì, in cunsiderà i prublemi sperimentati in i paesi di l'Asia Centrale in quantu à i documenti di transitu, u trasportu serà liberalizatu per a prima volta cù un paese in a geografia di l'Asia Centrale è questu serà un esempiu per altri paesi. Cù a liberalizazione di u trasportu stradale, i trasportatori turchi è kirghisi puderanu eseguisce u trasportu bilaterale è di transitu senza alcuna restrizione di documenti di passaghju, è a liberalizazione faciliterà assai u cummerciu trà i dui paesi.

A COOPERAZIONE IN U CAMPI DI LOGISTICA SERA RIFURZATA

Durante a riunione di a Cummissione Comunità di Trasportu Terrestre, i rapprisentanti di u settore privatu è l'associazioni di trasportu di i dui paesi si sò riuniti è decisu di sviluppà a cooperazione.

U Kirghizistan, situatu à a fruntiera cù a Cina, hà un putenziale significativu in logistica. I trasportatori turchi è kirghisi si sò riuniti è scambiati idee nantu à i centri logistichi è u trasportu di carichi cinesi in Europa, è decisu di cooperà in i centri logistichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*