Annunziate i filmi per cumpete in u Festival di Film Accessible National Feature Film Competition

I filmi chì cumpeteranu in u cuncorsu naziunale di filmu di u festivale di film senza barriere sò stati annunziati.
I filmi chì cumpeteranu in u cuncorsu naziunale di filmu di u festivale di film senza barriere sò stati annunziati.

I filmi chì anu ottenutu un successu significativu in festivali naziunali è internaziunali cumpeteranu in u Cuncorsu Naziunale di Film di Film Accessible, chì si scontrarà cù l'amatori di cinema cù proiezioni fisiche è fisiche trà l'11 è u 17 d'ottobre 2021.

A sezione, induve i migliori esempi di u cinema turcu si sò riuniti cum'è a Competizione senza barriere dapoi u so primu annu, serà tenuta cum'è a Cumpetizione Naziunale di Film da questu annu. U direttore Banu Sıvacı, u sceneggiatore è pruduttore Emine Yıldırım è u direttore İnan Temelkuran sò trà i membri di a ghjuria di u Cuncorsu Naziunale di Film, chì include cinque filmi di u cinema turcu.

U Premiu di u Best Film, u Best Director è u Best Sceneggiatura da esse determinati da i membri di a ghjuria, è u Premiu Speciale di u Pùblicu da esse determinatu da u publicu, seranu annunziati in linea dumenica 17 ottobre, è truveranu i so pruprietarii à u Premiu. Cerimonia, chì pò esse seguita da tutta a Turchia.

FILM IN CONCURSO IN U CONCURSU NAZIUNALE DI LONGmetraggi

Trà i filmi chì cumpetenu in festival di film impurtanti è cuntinueghjanu u so viaghju di festival in u Cuncorsu Naziunale di Film di u Festival di Film Accessibile; Fendu a prima mundiale di Barış Sarhan à u Rotterdam Film Festival; Cemil Show, u so primu filmu in u quale conta a storia tragicomica di un ufficiale di sicurezza di un centru cummerciale chì vole esse un attore, hè a perspettiva unica di Faysal Soysal nantu à i traumi è u feminicidi post-coup, chì hà vintu u premiu "Best Actor" da Adana. Golden Boll Film Festival. Presenta diverse prospettive politiche, morali è filosofiche, Walnut Tree, u filmu di Azra Deniz Okyay chì conta l'intersezzione di quattru caratteri diffirenti in un ghjornu chì l'electricità hè stata tagliata in tuttu u paese, è hè stata premiata u "Grand Prize". in a sezione di a Settimana di a Critica di u 77th Festival di Venezia, Ghosts hè una parte di Kumbara è Cihan Sağlam, u filmu di Ferit Karol Kumbara è Cihan Sağlam, chì si focalizeghja nantu à a relazione trà Orhan, un modestu omu di famiglia, è a so famiglia durante u difficiule. è hà vintu u premiu "Behlül Dal Best Debut Film" à u 57th Antalya Golden Orange Film Festival. U 31st International Ankara Film F U so filmu Long Ago, chì hà vintu u premiu "Best First Film" à u festival.

U FESTIVAL hè PIUTAMENTE ACCESSIBILE È GRATUITU QUST'ANNU

E proiezioni di u Festival di Film Accessibile, urganizata da Puruli Culture and Arts, si terranu quist'annu à u Doğan Taşdelen Contemporary Arts Center in Ankara è in linea à eff2021.muvi.com.

I filmi inclusi in u prugramma di u Festival, chì presenta tutte e proiezioni gratuitamente à l'audienza quist'annu, cum'è ogni annu, ponu esse visti in ligna à u Doğan Taşdelen Contemporary Arts Center trà 11-13 d'ottobre è in linea à eff11.muvi.com trà l'17-2021 d'ottobre pò esse fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*