IETT, A Metro è i Servizii di Ferry Aumentanu in Istanbul

I servizii di metro è ferry sò aumentati in Istanbul
I servizii di metro è ferry sò aumentati in Istanbul

IETT aumenta i so voli passendu à u calendariu invernale in u novu annu accademicu, chì principiarà u luni 6 settembre. METRO İSTANBUL è ŞEHİR LINES aumentanu ancu a so capacità cù voli supplementari.

A causa di l'apertura di e scole in tuttu u paese u luni 6 di settembre, i servizii di trasportu publicu in Istanbul sò aumentati. IETT, chì passerà à u calendariu di u vaghjimu-invernu da u luni, aumenterà u numeru di voli. Alcune linee chì sò state chjuse durante l'estate seranu riattivate. In u novu sistema di tariffu, hè previstu di urganizà una media di 5 mila 245 viaghji per ghjornu cù un totale di 9 mila 351 veiculi è 44 mila 88 cunduttori. I dettagli nantu à l'orari di l'autobus ponu accede à iett.istabul o in l'applicazione MOBIETT.

METRO ISTANBUL urganizerà ancu 6 viaghji supplementari di u sistema ferroviariu ogni ghjornu, à partesi da u luni 16 settembre. Servirà cù una capacità di ogni ghjornu di 5 milioni 187 mila 4 persone cù 701 mila 530 voli.

ŞEHİR HATLARI, invece, organizà 22 viaghji à ghjornu cù 48 navi nantu à 28 linee separate è 636 moli in u Bosforu è u Mari di Marmara. ŞEHİR HATLARI aumenterà i so voli passendu à un prugramma invernale u 13 di settembre. E spedizioni aumenteranu ancu nantu à a Linea di Ferry Car İstinye - Çubuklu.

E scole sò pronte per a stagione accademica

IMM hà preparatu e strade è i giardini problematici di a scola per u novu annu accademicu. I prublemi in 43 scole in tutta a cità, chì sò stati signalati à IMM da e direzzione di l'educazione naziunale di u distrittu, sò stati risolti.

In u scopu di u travagliu, e strade cù pavimenti deformati sò stati riparati è pavimenti sò stati riparati. A custruzzione di e linee è a pulizia di e linee esistenti sò state realizate in i zoni induve a stagnazione hè accaduta durante a pioggia. In l'orti di a scola, sò stati riparati i pavimenti di pavimentazione è pavimenti d'asfaltu. I travaglii estensivi cum'è u paisaghju è l'infrastruttura sò stati cumpletati. Cusì, i scoli sò stati trasfurmati in spazii induve i studienti è i prufessori ponu passà i tempi più sicuri è più còmode in tuttu l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*