Cuminciatu l'avvenimentu internaziunale di osservazione di u celu Diyarbakir Zerzevan

L'avvenimentu internaziunale di osservazione di u celu Diyabakir zerzevan hà iniziatu
L'avvenimentu internaziunale di osservazione di u celu Diyabakir zerzevan hà iniziatu

U Ministru di l'Industria è di a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì volenu chì u spaziu è a tecnulugia sia in l'agenda di i ghjovani è chì volenu chì si sviluppanu in questu campu, "A pusizione di Turchia in a corsa spaziale risulterà à i passi superiori in 10 anni. cù i nostri ghjovani chì l'orizzonti sò largu quant'è a Via Lattea ". disse.

U Ministru Varank, in u so discorsu à a Cerimonia d'Apertura di l'Evenimentu Internaziunale di Osservazione di u Celu Diyarbakır Zerzevan, hà dichjaratu chì visitanu a regione à ogni opportunità cù l'agenda di l'investimentu è l'impieghi è hà datu infurmazioni nantu à a ricchezza di a pruvincia. Dichjarà chì volenu ricurdà à a Turchia queste ricchezze è scuntrà i ghjovani chì anu interessatu à u spaziu è à l'apprendimentu in questa terra cun un patrimoniu scientificu è tecnologicu, Varank hà dettu: "Un avvenimentu simile d'osservazione di u celu chì organizemu in Antalya ogni annu si terrà à u storicu è misteriosu Castellu di Zerzevan cù i participanti internaziunali da avà in avanti. A faremu ancu ". usatu a frasa.

SCUPERTA IN A PROFUNDU DI SPAZIO

Enfatizendu chì stà in a tenda inseme è esplorendu u celu hè una sperienza speciale durante l'avvenimentu d'osservazione, Varank spiegò chì anu da pruvà à scopre a misteriosa prufundità di u spaziu esaminendu u celu in tuttu l'avvenimentu.

PIÙ DI MILLE ASTRO SCIENTISTI

Varank, affirmannu chì più di 1000 ghjovani dilettanti di l'astronomia da tutta a Turchia è l'esteru sò à l'avvenimentu, hà dettu: "A Luna, chì hè in l'ultima fase di crescente, Jupiter, u più grande pianeta di u sistema solare, halkalı osservà Saturnu, cunnisciutu com'è u pianeta, è parechji altri corpi celesti è amparà da i so sperti. Inoltre, seminarii è diversi attelli nantu à a scienza, u spaziu è l'astronumia seranu à u vostru serviziu durante e parti di ghjornu di l'avvenimentu. disse.

I NOSTRI PRINCIPALI STAKEHOLDERS GIOVANI

Nutendu chì a so primura priorità hè di "aumentà e risorse umane" in u campu di u spaziu chì permetterà tutti l'altri scopi per esse rializatu, Varank hà dettu: "Zerzevan Sky Observation Festival è avvenimenti simili sò assai preziosi in termini di sensibilizazione, in particulare per i nostri ghjovani. è e so famiglie. Videmu i ghjovani cum'è i nostri principali stakeholder in ogni pulitica chì implementemu. Perchè sapemu chì ogni prughjettu chì ùn hè micca accettatu è sustinutu da i ghjovani ùn pò micca ottene risultati. disse.

CIELO E TECHNOLOGY CURIOSU

Dichjarà chì anu una perspettiva simili nantu à u spaziu, Varank hà dettu: "Avemu fattu alcune innovazioni quist'annu in l'avvenimentu di osservazione chì avemu urganizatu à u livellu naziunale in Antalya per 22 anni. In u quadru di a nostra cuuperazione cù u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, sparghjemu stu bellu avvenimentu à altre cità di l'Anatolia, è assicureremu chì e grande masse abbraccianu u celu è a curiosità tecnologica. Diyarbakir hè a prima tappa di sta iniziativa. Facemu assai più cumuni in u periodu à vene. U nostru primu scopu hè di realizà stu avvenimentu in Erzurum. Van hè ancu una di e cità adattate per l'osservazione di u celu, speremu di rializà questu ancu in Van ". disse.

UNA DI I TOP 10 PUNTI

Apuntendu chì u Castellu di Zerzevan hè unu di i 10 migliori posti per osservà u celu in Turchia, in più di a so storia arradicata, Varank hà datu infurmazioni nantu à e caratteristiche storichi di u castellu. Ricordendu chì u Castellu di Zerzevan è u Tempiu di Mithras sò stati inclusi in a Lista Tentativa di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO in 2020, Varank hà dichjaratu chì Diyarbakır ospita dui siti impurtanti di u patrimoniu mundiale cù u Ponte Silvan Malabadi.

ESPERIENZA SIGNIFICATIVA IN SPAZIO

Nutendu chì Turchia hà una sperienza impurtante in u campu di u spaziu, Varank hà dettu: "Cuntinuemu u nostru travagliu in questu campu intensivamente cù u nostru Istitutu TUBITAK UZAY è TUA. Cù TÜBİTAK UZAY, realicemu u Prughjettu Satellite IMECE per risponde à i bisogni di l'imaghjini in alta risoluzione di u nostru paese è per eliminà a so dipendenza da i paesi stranieri. In u Prughjettu TÜRKSAT 6A, induve hè statu sviluppatu u primu satellitu di cumunicazione domestica di Turchia, avemu finitu l'attività di cuncepimentu è simu in a fase di produzzione. Faremu questi satelliti pronti per u lanciu in 2022. Cusì, Turchia serà unu di i 10 paesi chì ponu sviluppà satelliti di cumunicazione cù i mezi naziunali. disse.

PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE

In quantu à i scopi in u Programma Spaziale Naziunale, u Ministru Varank hà dettu: "Vulemu fà u primu cuntattu cù a Luna in u 100 anniversariu di a Republica cumpiendu cù successu a Mission Luna, chì hè u scopu più impurtante di u nostru prugramma. Avemu u scopu di sbarcà a nostra nave spaziale nantu à a Luna cù a cooperazione internaziunale à a fine di u 2023 è cù u nostru mischju naziunale in u 2028. In questu modu, diventeremu unu di i pochi paesi chì ponu realizà attività scientifiche nantu à a Luna. I studii di cuncepimentu è di sviluppu di a nave spaziale senza pilotu chì manderemu à a Luna sò attualmente in corso. I nostri amichi travaglianu diligentemente nantu à un calendariu piuttostu strettu ". disse.

ASSURRÀ À I STADI SUPERIORI

"Un altru scopu in u prugramma hè di fà a Turchia un paese più cumpetente in l'osservazioni astronomiche è u seguimentu di l'uggetti spaziali da a terra", disse Varank, aghjustendu, "U nostru Osservatoriu Naziunale TÜBİTAK furnisce un supportu di infrastruttura è di manodopera à i prughjetti di osservazione, cum'è oghje. Stabbilimu l'Osservatoriu di l'Anatolia Orientale in Erzurum. Questu observatoriu averà u più grande telescopiu otticu è u primu telescopiu infrared di Turchia. Per ghjunghje l'ugettivi è i prughjetti chì avemu stabilitu, cuntinuemu a nostra attività di cooperazione in u paese è à l'esteru. Semu cuscenti chì tutti i sforzi chì passamu in u campu di u spaziu torneranu à noi cù un valore aghjuntu in un spaziu assai largu. U più impurtante, vulemu chì i ghjovani à mantene u spaziu è a tecnulugia nantu à a so agenda, è per migliurà in questu campu. Cù i nostri ghjovani chì l'orizzonti sò largu quant'è a Via Lattea, a pusizione di Turchia in a corsa spaziale risulterà in cima in 10 anni. usatu e frasi.

In u prugramma di apertura, Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, chì era in Giappone per i Ghjochi Paralimpichi di Tokyo 2020, hà fattu un discorsu via cunnessione in diretta.

U guvernatore di Diyarbakır Münir Karaloğlu, i deputati di Diyarbakır di u Partitu AK Mehmet Mehdi Eker, Ebubekir Bal è Oya Eronat, u presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal, u presidente di TUA Serdar Hüseyin Yıldırım, u secretariu generale di l'Agenzia di Sviluppu di Karacadağ, Hasan Maral è l'ambasciadore di u Lussemburgu di Slovenia, anu assistitu ancu à l'ambasciatore di u Lussemburgu di l'Ucraina. prugramma..

Dopu à i discorsi, u Ministru Varank hà posatu per una foto di souvenir cù l'imbasciadore è i ghjovani chì participanu à u prugramma.

Dopu, Varank hà fattu a fila in l'area di l'avvenimentu per piglià l'alimentu è hà manghjatu a cena da u trailer cù i ghjovani. Prima di u prugramma, Varank hà ancu visitatu i stands in l'area di u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*