Dichjarazioni di u presidente SSB İsmail Demir nantu à u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu

Spiegazioni nantu à u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu da u presidente di l'URSS Ismail Demir
Spiegazioni nantu à u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu da u presidente di l'URSS Ismail Demir

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà dettu: "Avete da esse imparable in l'ambiente operativu. A vostra cumunicazione deve esse unbreakable. Avete bisognu di pudè identificà a realizazione di scopi avversarii. Facemu tuttu u travagliu tecnologicu pussibule per elli ", disse.

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir, cum'è un invitatu di a trasmissione in diretta di TRT Haber, hà sparte l'ultimi fasi di i prughjetti di l'industria di difesa.

"Ùn ci hè statu interruzzione in i prughjetti"

Dichjarà chì anu passatu u periodu pandemicu in l'industria di a difesa in u quadru di u slogan "No Stop, Continue on the Road", Demir hà dettu: "Ùn ci hè statu assai disturbu in i nostri prughjetti. Comu pudete vede, facemu sempre spedizioni in i nostri prughjetti. Avemu una longa strada da andà, ci tocca à curriri. Avemu assai travagliu da fà. Avemu da guardà constantemente à u futuru per fà megliu cà ciò chì avemu fattu. Invece di dì "Avemu fattu assai bè", saria megliu per noi di dì "Faremu megliu cà questu".

Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à l'ultimi prughjetti realizati: "U nostru paese ùn avia micca u so propiu sistema di difesa aerea domestica è naziunale 3 anni fà. A difesa aerea hè un sistema di cascata. Avemu fattu spedizioni inseme cù SUNGUR, HİSAR A+ è HİSAR O+, chì sò stati cumissioni recentemente. Avemu per cumissionà a versione terra à terra di ATMACA avà. U nostru travagliu di torpedo cuntinueghja. A guerra elettronica hè stata recentemente un elementu assai impurtante di u campu operativu. Avemu cuminciatu à furnisce prudutti assai impurtanti à u campu in u campu di a guerra elettronica. Chjamemu sistemi senza pilota. Questu include i veiculi di terra è di mare. In questu sensu, diversi prototipi sò sviluppati. Certi di elli sò in a fase di prova è alcuni sò in a fase di inventariu. Per esempiu, cambiamu certi di i nostri prudutti. Avemu trasfurmatu u nostru drone di destinazione ŞİMŞEK in un missile da crociera. Avemu sia aumentatu è diversificatu a gamma di munizioni in i nostri UAV è SİHA.

"A strada di SİPER"

In riferimentu à i studii nantu à i sistemi di difesa aerea, Demir hà dettu: "Ci sò prudutti di difesa aerea per scuntrà diverse minacce. Attualmente avemu una busta di contenimentu di HİSAR A+ è HİSAR O+ finu à circa 20 km, ma creeremu un involucro di contenimentu di circa 70 è 100 km nantu à a strada di SİPER. Dopu à quessa, avemu da alzà sopra à ellu in SİPER. Avanzamu pianu pianu versu un sistema cù a scala S-400. Ripieremu questi livelli in 5 anni ", disse.

"Avemu una mubilizazione per u mutore"

Demir hà dettu chì ci era 65 prughjetti in l'industria di difesa prima, è oghje ci sò più di 70 prughjetti cù un budgetu di più di 750 miliardi di dollari. Demir hà dettu chì AKINCI TİHA, chì hè ghjustu unitu à l'inventariu di e Forze Armate Turche, hà da cuntinuà à sviluppà è serà equipatu di diversi motori è munizioni.

Dichjarà chì u sviluppu di u mutore in l'industria di difesa copre un prucessu longu, Demir hà dettu: "U nostru mutore di cisterna hè attualmente in prova. I nostri mutori UAV cuminciaru à esse usatu. I primi prototipi di u nostru mutore di elicotteru sò fora. Avemu una mubilizazione nantu à u mutore ", disse.

"Cerchemu di attivà l'IDA HORM"

Dichjarà chì anu studii nantu à i sistemi senza pilota in terra, mare è aria, Demir hà dettu: "Avemu veiculi marittimi senza pilotu nantu à a superficia è sottu à l'acqua. Ci sò studii di veiculi di terra senza pilota. Ci sò studii in classi ligeri, mediu è pisanti. I prototipi sò attualmente in corsa per i veiculi autonomi è cuntrullati remotamente. Ci sò quelli chì sò usati in u campu è quelli chì sò integrati cù diverse armi. Cerchemu di attivà e stonde di veiculi marittimi senza pilota. L'esperimenti cuntinueghjanu. U nostru prughjettu cuntinueghja per l'UAV da esse implementatu nantu à e piattaforme navali è travaglià in u furmatu di aereo.

Facendu valutazioni nantu à u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu (MMU), Demir hà dettu: "Avemu intrutu in un prughjettu assai ambiziosu di a 5a Generazione cum'è l'MMU". Quandu hà dumandatu nantu à a produzzione di l'aeronautica cumuna cù a Russia, Demir hà dettu: "Parlemu à tutti quelli chì volenu cooperà in i nostri termini. Ùn aspitteremu nisun paese. Semu in strada avà. I nostri prucessi di cuncepimentu cuntinueghjanu, avemu ancu cuminciatu a produzzione di alcune parti. Cum'è un partenariatu, avemu dettu chì a nostra porta hè aperta à quelli chì volenu esse partenarii in stu prugramma da i paesi amici è alleati.

"IDEF hà bisognu di attivà l'esportazione"

Demir hà ancu fattu e seguenti valutazioni nantu à a 15a Fiera Internaziunale di l'Industria di Difesa (IDEF21): "IDEF hè andatu assai bè. Aghju intervistatu circa 40 delegati. Tutti dissenu: "Eccu vedemu d'induve vene a Turchia". Questu hè una vitrina. U rendiment di i prudutti di l'industria di difesa turca in l'operazioni furnia una certa cuscenza, questu hè assai impurtante. Videndu diversi prudutti ci era a più bona prova chì Turchia si move avà versu diventà una putenza glubale. Questu hè statu spressu parechje volte da e delegazioni. Questu duverebbe attivà l'esportazioni.

"Avete da esse imparable in l'ambiente operativu"

In riferimentu à i sistemi di guerra elettronica, Demir hà cuntinuatu: "In a guerra elettronica, ci hè una fuga è una caccia. Avemu usatu i nostri SİHA, ma i nostri avversari avianu certi dati nantu à e capacità è i mudelli di usu di i nostri SİHA. S'è stemu quì, seremu catturati. Cumu pudemu usà un SİHA chì farà un travagliu più avanzatu, cumu pudemu cuntinuà a nostra cumunicazione in l'ambiente elettronicu senza interruzzione, cumu pudemu truvà a nostra pusizione in un ambiente induve ùn ci hè micca un sistema GPS? Cerchemu di implementà queste tecnulugia. Avemu cunsideratu tutti questi. Perchè ùn pudete micca piantà quì. Avete da esse imparable in l'ambiente operativu. A vostra cumunicazione deve esse unbreakable. Avete bisognu di pudè identificà a realizazione di scopi avversarii. Facemu ogni tipu di studii tecnologichi pussibuli ".

"Aspettu MMU"

"Quali prughjetti aspittevi?" Nantu à a quistione, Demir hà dettu: "Aspettu l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. Aghju ancu aspittendu chì i nostri aerei di caccia senza pilota è u nostru missile per andà in u spaziu ", disse.

"Se qualcosa hè fatta da l'omu, facemu megliu"

Dendu messagi per i ghjovani, Demir hà cuntinuatu: "I ghjovani anu pigliatu a mossa di l'industria di difesa. Aduprà dui slogans. U primu hè questu: Se qualcosa hè fatta da l'omu, facemu megliu. Siconda, i nostri sonnii seranu grandi, ma ùn seremu micca sunniaturi. Avè grandi sogni significa guardà in orizonti longu. Ùn ci si pò andà fischiendu. Per fà ciò chì hè necessariu è ghjunghje à l'ughjettu, a forza di u cervellu, a forza di u cervellu, u travagliu preliminariu, a sudazione, u rimproveru, è una quantità di fattori deve esse in u locu. U più impurtante, avemu bisognu di piglià ogni precauzione per apre a strada per a nostra ghjuventù ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*