U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u cunsigliu di a scienza di coronavirus.
U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà fattu una dichjarazione dopu a riunione di u cunsigliu di a scienza di coronavirus.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu una dichjarazione di stampa dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus. U Ministru Özer hà dettu: "Tutti anu u duvere di assicurà chì e nostre scole ùn si chjude micca di novu. E nostre scole duveranu esse i primi à esse aperti è l'ultimi à esse chjusi ". Enfatizendu chì « L'educazione in faccia ùn hè più una scelta, hè diventata una necessità. Ùn pudemu micca dumandà più sacrifici da i nostri figlioli. Avemu pigliatu è cuntinuemu à piglià i passi necessarii ". hà fattu una dichjarazione. 3 settembre 2021 00:24
U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà participatu ancu à a Reunione di u Cumitatu Scientificu di Coronavirus presidiata da u Ministru di a Salute Fahrettin Koca.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu una dichjarazione à a stampa dopu a riunione di u Cumitatu Scientificu Coronavirus.

Özer hà manifestatu a so gratitùdine à i membri di u Ministeru di a Salute è u Cunsigliu di Scienza, chì guidanu, aiutanu è coordinanu l'apertura di e scole per l'educazione in faccia 5 ghjorni à settimana.

Dichjarà chì Kovid-19 hà affettatu negativamente tutti i spazii da a vita suciale à l'educazione da u mumentu chì hà pigliatu u mondu sottu a so influenza, Özer hà dettu; Spiegò chì travaglianu in coordinazione cù u Ministeru di a Salute è u Cumitatu Scientificu in modu chì i studienti, i prufessori è i travagliadori di l'educazione sò affettati da l'epidemie à u livellu minimu, è chì piglianu e decisioni priorisendu a salute.

Ricordendu chì l'urganisazioni internaziunali cum'è l'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) è l'UNICEF anu dichjaratu chì hè vitale chì l'educazione cuntinueghja senza interruzzione, Özer hà enfatizatu chì, per quantu successu l'educazione à distanza pò esse, ùn deve mai esse scurdatu chì ùn pò micca rimpiazzà in faccia à a persona. face l'educazione.

Özer hà dichjaratu chì oghje hè essenziale per i zitelli per riceve l'educazione in un ambiente di aula cù i so amichi è i prufessori, è chì l'educazione in faccia hè diventata una necessità piuttostu chè una scelta, è hà dichjaratu chì ùn si ponu più sacrificà esse dumandati da i zitelli. .

Maschera, disinfettante è materiale di pulizia supportu per e scole

Spieghendu chì cuntinueghjanu à piglià i passi necessarii per l'educazione in faccia cù u Ministeru di a Salute, Özer hà dettu: "Avemu mandatu a Guida per e misure da piglià in e scole in l'epidemia di Kovid-19, chì avemu creatu inseme cù u Ministeru di a Salute, à i nostri 81 direzzione provinciale di l'educazione naziunale è tutti i nostri guvernatori. Inoltre, avemu mandatu i so bisogni à tutte e nostre scole è pruvince in quantu à a mascara, i disinfettanti è i materiali di pulizia necessarii in e nostre scole ". disse.

In riferimentu à u sustegnu furnitu per i materiali di pulizia, maschere è disinfettanti per e scole, Özer hà dettu:

"In u periodu di preparazione per l'annu accademicu 2021-2022, avemu mandatu 650 milioni di lire turche à tutte e nostre pruvince è tutte e nostre scole per chì e nostre scole ponu esse preparate per stu prucessu. In l'annu accademicu 2020-2021, 223 milioni di lire sò stati mandati à tutte e nostre scole. In altre parolle, avemu furnitu à e nostre scole una indennità di circa 3 volte questa quantità, è avemu fattu ogni tipu di preparazione per furnisce un ambiente di igiene in e nostre scole, da maschere à disinfettanti è à l'acquistu di materiale di pulizia in a scola. In novu, avemu finitu l'assignazione di 81 mila persone di pulizia per circa 58 mila scole in e nostre 113 pruvince.

A settimana di l'educazione à l'integrazione in e scole

Özer hà dichjaratu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà u putere è e risorse finanziarie per risponde à i bisogni d'igiene di e scole durante u prucessu epidemicu, è hà cuntinuatu cusì:

"L'educazione principia u 6 di settembre, ma a settimana di l'integrazione hè cuminciata da eri per i zitelli di a prima scola è di a prima scola. I nostri picculi studienti cuminciaru a scola per a prima volta. In questu cuntestu, un totale di 2 milioni 359 mila 422 studenti pre-scolare è di primu gradu anu andatu à a scola per 2 ghjorni. Un totale di 165 mila 450 maestri per questi pre-scola è i primi classi anu cuminciatu à insignà attivamente è participà à a settimana di integrazione sta settimana. Vogliu sprimà cun piacè chì stu prucessu di 2 ghjorni hè statu finitu senza prublemi. Cridite à mè, a felicità in l'ochji di i nostri figlioli, u piacè di scuntrà quelli maestri, è ancu u piacè di scuntrà i studienti di i nostri maestri valevanu ogni sacrificiu ".

Ricordendu chì e porte di e scole seranu aperte à i studienti di tutti i gradi è di i gradi di u 6 di settembre, Özer hà dettu: "Vogliu chjamà una volta di più à tutti i nostri genitori, i maestri, u persunale di supportu ausiliariu è u persunale amministrativu per chì i nostri e scole ùn saranu mai più chjuse è l'educazione ùn serà micca interrotta. Per piacè, seguitemu strettamente e regule chì avemu determinatu cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale inseme cù u Ministeru di a Salute. Seguimu ste regule per chì e nostre scole ùn affruntà micca u prublema di chjude di novu. Cum'è una parolla finale, vogliu enfatizà una volta di più chì e nostre scole duveranu esse i primi lochi à esse aperti è l'ultimi lochi à esse chjusi ". disse.

Sistema di seguimentu elettronicu per l'epidemie in e scole

Özer hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à a quistione riguardanti u cuntenutu di u novu sistema di seguimentu elettronicu stabilitu in u Ministeru:

"Cumu avemu annunziatu in l'ultime settimane, avemu stabilitu un sistema elettronicu chì monitora u casu, u cuntattu è u statutu di vaccinazione in tutte e nostre scole in tutte e pruvince, distretti, cità è paesi, è tutte l'infurmazioni chì avemu ricevutu in coordinazione cù u nostru Ministeru. di Salute nantu à a scola. Avemu ancu apertu stu sistema elettronicu à e nostre scole, i nostri amministratori quì, i nostri direttori di l'educazione naziunale di u distrittu, è i nostri direttori di l'educazione naziunale provinciale puderanu piglià e precauzioni necessarie o valutà a situazione in u sistema elettronicu assai facilmente. Di sicuru, un grande sforzu quì appartene à u nostru Ministeru di a Salute. Perchè u nostru Ministeru di a Salute sparte tutte e dati cun noi istantaneamente. Dunque, avemu l'uppurtunità di monitorà quale deve fà PCR, u so statu di salute è altri prublemi da u sistema di seguimentu elettronicu ".

Quandu hà dumandatu nantu à u prucessu chì succederà se i prufessori è u staffu micca vaccinati rifiutanu a dumanda di PCR, Özer hà dettu chì ùn hà micca pensatu chì i prufessori è u persunale, chì anu travagliatu duramente durante l'epidemie da 1,5 anni, puderanu vene à a scola. ambiente senza avè un test PCR.

Özer hà cunclusu u so discorsu cusì: "A settimana di integrazione di l'educazione di i pre-scola è di i primi classi hè cuminciata, è l'educazione cuntinueghja per 2 ghjorni. Circa 2,5 milioni di studienti è circa 165 mila prufessori sò attualmente in u campu. Ancu s'ellu ùn ci hè micca vaccina, ùn ci hè micca prublema ligata à a PCR. Credu chì a nostra sucetà supererà questi prucessi è prublemi travagliendu in manu cù tutti i so attori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*