Patrimoniu storicu di Mesopotamia

U patrimoniu storicu di a Mesopotamia vene à a luce
U patrimoniu storicu di a Mesopotamia vene à a luce

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu ch'elli volenu revelà cumplettamente u potenziale turisticu di Dara, unu di i mura di a cità più impurtanti di u mondu, è hà dettu: "Cù u Prughjettu di Paesaggistica è Restaurazione di Ruvine di Dara Ancient City, chì avemu sustinutu cù u Programma di Supportu di i Centri di Attrazione, avemu fattu l'antica cità brillà cum'è una stella. Avemu trasferitu 4 milioni di lire à u prugettu, chì hè amministratu da a Direzzione di u Museu Mardin. Cù u prugettu, avemu migliuratu e cundizioni infrastrutturali di a cità antica. Avemu fattu a risturazione è a prutezzione di e mura di a cità cun grande cura è fattu u paisaghjolu. disse.

In u so discorsu in a Cerimonia d'Apertura di u Landscaping è a Restaurazione di l'Antica Cità di Dara, tenuta da l'Agenzia di Sviluppu Dicle, u Ministru Varank hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'Anatolia, induve trè cuntinenti scontranu è hà quattru costi, hè stata una di e i spazi viventi più favuriti di l'umanità per migliaia d'anni. Indicà chì a regione, chì hè stata a casa di diverse civiltà per millaie d'anni, hà un riccu patrimoniu storicu in ogni periodu, Varank hà dettu: "Oghje, u nostru paese, in particulare a penisula storica di Istanbul, da Cappadocia à Hattusa, da Efesu. à Çatalhöyük, da Nemrut à Göbeklitepe. Hè a casa di parechje civilisazioni ". disse.

REVISIAMU I OPRA

Dichjarà chì u futuru ùn pò micca esse custruitu solu cù u putere materiale, Varank hà dettu chì e grandi civilisazioni sò custruiti nantu à l'accumulazioni passate è chì i stati sò longu à a misura di i so valori spirituali. Enfatizendu chì si avvicinanu à u patrimoniu di a civilisazione di u paese cun grande amore in questu cuntestu, Varank hà dettu: "Avemu resuscitatu queste opere, chì sfurtunatamenti ùn anu micca truvatu u valore chì meritanu davanti à noi. Scupritemu i nostri artefatti storichi, chì sò oculati sottu à a terra cum'è una gemma, è li prisentanu à l'attenzione di i nostri citadini. Apermu i nostri valori materiali è murali, chì sò stati lasciati unattended in u passatu, à volte per negligenza o intenzionalmente, à l'usu di i nostri citadini. Di sicuru, sti travaglii facenu grandi cuntributi à u nostru paese micca solu in a cultura, ma ancu in u turisimu. Grazie à queste regioni, chì sò destinazioni turistiche impurtanti, u numeru di turisti stranieri chì venenu in u nostru paese cresce di ghjornu à ghjornu. disse.

DA A PERLA DI MESOPOTAMIA

Enfatizendu chì Mardin hè una di e perle di Mesopotamia, Varank hà dettu: "Hè una cità induve e persone di diverse religioni, culture, lingue è credenze anu campatu inseme in pace per seculi. A nostra cità, chì hè stata cunnisciuta dapoi anni cù l'attacchi brutti di l'urganisazioni terroriste, sfurtunatamenti hè cascata assai daretu à u so putenziale quandu u turismu hè ghjuntu à l'agenda. Oghje, però, hà appena cuminciatu à truvà u valore chì si merita cù l'ambiente pacificu stabilitu da i guverni di u Partitu AK. Mardin, chì hà guadagnatu u statutu metropolitanu pocu tempu fà, hà fattu un grande prugressu cù l'investimenti di i nostri guverni. Cù l'investimenti chì avemu fattu, avemu datu à Mardin un aspettu mudernu. Mardin offre à i so visitatori una magnifica festa di a storia cù e case Mardin, u Monasteru Deyrulzafaran, Abbaralar, u Monasteru Mor Gabriel, Kasımiye Madrasa è Old Midyat, custruiti cù pietra oltre a storia.

SEGUNDA DESTINAZIONE TURISTICA

Dichjarà chì cuntinueghjanu à investisce in Mardin, Varank hà dettu: "Ora, apremu l'Antica Cità di Dara, chì pò esse definita cum'è Efesu di l'Oriente, cù novi arrangiamenti è travaglii di restaurazione. Dara Antique City hè a seconda destinazione turistica più impurtante dopu à u stabilimentu storicu di Mardin. Situatu à 32 chilometri da u centru di a cità, Dara porta tracce di parechje civilisazioni. Hè stimatu chì i fundamenti di sta cità antica, chì hè un museu à l'aria aperta, datanu di 2 anni fà. Stu locu hè arregistratu cum'è unu di i centri cummerciale più impurtanti di Mesopotamia. A cità, chì hà vistu grandi guerre, hà servitu com'è l'ultimu bastione di l'Imperu Bizantinu in u Sudeste per anni. E ruine di una chjesa, palazzu, bazar, dungeon, arsenal, cisterna è diga pò ancu esse vistu in a cità oghje. In riassuntu, sta cità antica offre opportunità uniche per quelli chì volenu andà in un viaghju storicu ". usatu e frasi.

4 MILIONI LIRA RESOURCES

Spieghendu chì volenu revelà cumplettamente u potenziale turisticu di Dara, unu di i mura di a cità più impurtanti di u mondu, Varank hà dettu: "Cù stu prughjettu, chì avemu sustinutu cù u Programma di Supportu di i Centri di Attrazione, avemu fattu brillare a cità antica cum'è un stella. Avemu trasferitu 4 milioni di lire à stu prughjettu, chì hè amministratu da a Direzzione di u Museu Mardin. Cù u prugettu, avemu migliuratu e cundizioni infrastrutturali di a cità antica. Avemu fattu a risturazione è a prutezzione di e mura di a cità cun grande cura è fattu u paisaghjolu. disse.

CONTINUAREMU I NOSTRI INVESTIMENTI

Esprimendu a so satisfaczione per cuntribuisce à i scavi è u paisaghju di l'Antica Città di Dara, cum'è u Ministeru, Varank hà dettu: "Cuntinuemu i nostri investimenti quì. Invitemu tutta a Turchia è u mondu à Mardin, chì venenu à vede u nostru Mardin. disse.

U guvernatore di Mardin è u sindaco di a municipalità metropolitana Mahmut Demirtaş, u deputatu di Mardin di u Partitu AK Cengiz Demirkaya, u membru di u Partitu AK MKYK Orhan Miroğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Faruk Kılıç è u secretariu generale di l'Agenzia di Sviluppu Dicle Ahmet Alanlı anu assistitu ancu à a ceremonia.

Dopu à u discorsu di Varank, a cinta hè stata tagliata è l'apertura hè stata. In seguitu, Varank è u so entourage anu esaminatu u situ di scavi di Dara Ancient City Ruins restauratu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*