U primu parcu di skateboard di a capitale hà apertu e so porte à i skateboarders

U primu skate park di a capitale hà apertu e so porte à i skateboarders.
U primu skate park di a capitale hà apertu e so porte à i skateboarders.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà implementatu prughjetti chì sustenenu l'sport è l'atleti unu per unu, hà apertu e porte di u primu Parcu di Skateboarding in béton armatu di a Capitale, chì hà cumpletu è decoratu cù graffiti nantu à a dumanda intensa da a ghjuventù. I skateboarders si sò riuniti in u primu avvenimentu in u Skateboarding Park di standard internaziunali, stabilitu nantu à una zona di circa 3 metri quadrati in u District Çankaya Çukurambar.

Un novu prughjettu hè statu aghjuntu à i prughjetti implementati da a Municipalità Metropolitana di Ankara, in particulare per incuragisce i ghjovani à fà sport.

In u scopu di crià generazioni sane sustenendu i sporti è l'atleti, a Municipalità Metropolitana hà apertu u primu cimentu armatu è standard internaziunali "Skateboarding Park" di Başkent, à una intensa dumanda da i ghjovani. I skateboarders si sò riuniti à u primu avvenimentu ospitatu da u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale.

SKATE PARK ATTREZZATA DI GRAFITI SERÀ A FUNDAZIONE PER A GIOVANI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Hüseyin Özcan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara Sercan Çığgın, u direttore generale di l'EGO Nihat Alkaş, u capu di u dipartimentu di prutezzione è u cuntrollu di l'ambiente Hasan Muhammet Güldaş, capu di u dipartimentu di cultura è affari sociali Ali Bozkurt, capu di u dipartimentu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan è ANFA Management Skateboarders chì si sò riuniti à l'avvenimentu, assistitu da Ercüment Ünal, un membru di u cunsigliu, esibiu e so cumpetenze in u parcu, chì era decoratu cù graffiti culuriti.

Skateboarding Park, chì si trova nantu à una zona di circa 1527 mila 1528 metri quatratu, situatu à l'intersezzione di 3. Street è 400. Street in Çukurambar District di Çankaya District, custituitu di piste chì appellu à diversi gruppi di età.

"Cuntinuemu à purtà spazii sportivi"

Dichjarà chì e famiglie è i zitelli anu l'uppurtunità di fà sport in pace in u Parcu di Skateboarding, u vice-sindacu di a municipalità metropolitana Sercan Çığgın hà dettu: "Tutti i nostri figlioli è e famiglie anu a pussibilità di stà inseme cù tali belli lochi. Cum'è Municipalità Metropolitana di Ankara, seremu cù a nostra ghjuventù è continueremu à purtà campi di sport ".

U capu di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale Hasan Muhammet Güldaş, chì hà dichjaratu chì anu apertu u Parcu di Skateboarding cù i so stand di spettatori è a zona verde fora di e piste, à u serviziu di tutti i residenti di a capitale, hà dettu:

"In cunfurmità cù e dumande di i nostri ghjovani, avemu custruitu stu locu, chì hè a prima pista di béton di a nostra capitale in cunfurmità cù i normi internaziunali, è l'avemu prisente à i ghjovani. In questu sensu, ci era una dumanda seria. Cù u mottu "U vostru mondu hè Ankara", avemu preparatu stu locu cù una bella pittura in linea cù l'idee, l'opinioni è i suggerimenti chì avemu ricevutu da i nostri ghjovani. U skateboarding hè un sport di tendenza oghje. Lasciate piacè i nostri ghjovani, bona furtuna ".

L'artista di graffiti Şenol Karakaya hà dettu ancu chì era felice di esse una parte di u prugettu è hà dettu: "Avemu fattu opere di graffiti quì cù u slogan "U vostru mondu hè Ankara". U nostru scopu quì era di riunisce u sportu di u skateboard è u travagliu di u graffiti.

"HÈ ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE COSTRUIRE UNA ZONA SPORTIVA INVECE DI COSTRUIRE"

I ghjovani chì sò ghjunti à u Parcu di Skateboarding per a prima volta è pattinavanu nantu à a pista ringrazianu a Municipalità Metropolitana, chì hà purtatu stu parcu à a Capitale, cù e seguenti parolle:

-Berkant Boray: "Pensanu à noi. Quì avemu da cuntinuà à slide. Era un bonu avvenimentu ".

-Efe Gokmen: "Sò un novu skateboarder. Apertura di stu locu hè stata fantastica per mè. Aghju urdinatu u skateboard in linea è hà sappiutu chì stu locu si apre u ghjornu chì hè ghjuntu. Eru qualchissia chì guidava u skateboard in u garage. Serà assai piacevule per mè cavalcà fora. Sò tantu felice ".

-Sudenur Yilmaz: "A custruzzione di a pista di skate hè stata bona per i ghjovani. Hè una bona opportunità per divertisce fora di a scola ".

-Elif Kurugul: "A custruzzione di stu locu hà avanzatu rapidamente. Era una bella zona. Era assai bonu per custruisce un campu di sport invece di custruisce un edifiziu ".

-Emrullah Ozkan: "Stu skate park era una grande mancanza in Ankara. Hè una bona opportunità per fà chì i ghjovani amassi u sportu di skateboarding. Mi piace u skateboard. In a nostra ghjuventù, sti opportunità ùn esistenu micca. U mo figliolu puderà vene quì è scorri avà "

-Çayan Adar Sarıpınar: "Aghju vulutu vene à stu parcu da quandu hè statu fundatu. Mi piacia assai u parcu. Grazie à a Municipalità Metropolitana per avè datu un tali rigalu ".

-Boray Yilmaz: "Varaghju à u mo babbu per cumprà un skateboard subitu. Ùn pudemu micca truvà un locu per skateboard, era fantasticu per noi quì ".

-Irem Ceri: "Locu assai bellu. Vuliu un skate park per un bellu pezzu. Era difficiule di skateboard in u giardinu ".

-Ayşenaz Long: "Usu pattini. Hà una zona assai grande, assai piste, mi piacia assai ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*