U primu trenu di merci elettricu in u mondu sbarca nantu à i binari in i Stati Uniti

U primu trenu di merci completamente elettricu in u mondu hè sbarcatu nantu à e rota in i Stati Uniti
U primu trenu di merci completamente elettricu in u mondu hè sbarcatu nantu à e rota in i Stati Uniti

U primu trenu di merci alimentatu elettricamente in u mondu hè sbarcatu nantu à e rota in i Stati Uniti. Per riduce l'emissioni di carbone è prevene u cambiamentu climaticu, più investimenti sò fatti in veiculi elettrici è i veiculi di carburanti fossili sò abbandunati.

Ancu s'ellu ci era linee di treni elettrici in parechje parte di u mondu, tutti servenu cum'è treni di passageri. Tuttavia, u trenu chjamatu FLXdrive hà cuminciatu à serve cum'è u primu trenu di merci completamente elettricu in u mondu.

U trenu di merci elettricu sviluppatu da a cumpagnia di ferrovia di i Stati Uniti, basata in Pittsburgh, Wabtec, pò almacenà 100 volte più energia di una vittura Tesla è usa una batteria di 7 megawatt.

U trasportu di merci ferroviaria cuntene un quartu di l'emissioni di carbonu generate da u trasportu in i Stati Uniti. Per quessa, hè assai impurtante chì i treni diventanu cumplettamente elettrificati.

A prima volta chì FLXdrive tocca i rails, mentre ùn hè micca un grande saltu in avanti per affruntà a crisa climatica, offre speranza per u futuru.

Cume più cumpagnie ferroviarie si movenu à e novi tecnulugii in u futuru, u viaghju più preferitu in u mondu è u trasportu di merci puderia esse cumplettamente elettrificati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*