Taxi Naziunale Naziunale è Naziunale Sbarcatu nantu à l'Acqua ... İmamoğlu hè diventatu u so primu cliente

U taxi marittimu lucale è naziunale sbarcò nantu à l'acqua, u so primu cliente era imamoglu
U taxi marittimu lucale è naziunale sbarcò nantu à l'acqua, u so primu cliente era imamoglu

İBB hà lanciatu 50 di 8 taxi marittimi di nova generazione, tutti pruduciuti cù risorse domestiche è naziunali. Parlendu à a cerimonia tenuta à u Cantieru di u Cornu d'Oro u 24 di settembre, u ghjornu marittimu mundiale, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu"Hè assai preziosu chì tutti i taxi marittimi sò pruduciuti in Haliç Shipyard. Stu cantiere navale era una zona viota è abbandunata quandu avemu pigliatu l'uffiziu. Sò un merre chì hà vistu a tristezza nantu à a faccia di i maestri quì perchè ùn anu micca pruduciutu travagliu. Avemu datu i nostri amici talentu l'uppurtunità di ripruduce. In una certa manera, ci piace u piacè di lancià un pruduttu domesticu è naziunale. A nostra passione per u serviziu hè grande. Nunda ùn pò impedisce a nostra passione per u serviziu. Ùn importa ciò chì dicenu; Continueremu à serve Istanbul ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à a ceremonia di lanciamentu di 24 di a nova generazione di Taxi Marittima di a cità u 8 di settembre, u ghjornu marittimu mundiale. Parlendu à a ceremonia tenuta à u Cantiere Navale Haliç in Beyoğlu, in u sfondate di u magnificu skyline di Istanbul, İmamoğlu hà enfatizatu chì avà stanu di fronte à una stampa fiera. "Questi taxi marittimi chì avemu lanciatu oghje sò u primu passu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul versu a produzzione di veiculi marittimi, forse dopu à decennii", disse İmamoğlu. Questu hè qualcosa per esse fieru. Questu hè u travagliu in squadra. A determinazione di a squadra di creà valore aghjuntu, di dimustrà e so capacità di produzzione, hè una mossa destinata à fà vincere 16 milioni di Istanbuliti, senza alcuna altra intenzione. In questu sensu, sò veramente fieru oghje ".

"U TAXI MARITU PORTARÀ UN RESPIRU NOVU"

Nutendu chì a cerimonia hà coincisu cù u "24 Settembre u ghjornu marittimu mundiale", İmamoğlu hà dettu: "Semu in una geografia assai impurtante cù u so Cornu d'oru è Marmara. Semu i figlioli di un paese chì hè intrecciatu cù u Mari Neru è u mare. In u campu di u trasportu, duvemu piglià passi seri per prufittà di i nostri mari è maximizà a parte di u mare. Semu bè in questu? Sfortunatamente, ùn simu micca in bona forma. Ùn simu in una bona pusizioni, soprattuttu in quantu à u trasportu umanu è u trasportu di passageri. Avemu da piglià passi serii sia in nome di a nostra cità sia in nome di u nostru paese. Duvemu fà più usu di questu è duvemu definitivamente aumentà a parte di u mare ". In questu sensu, İmamoğlu hà datu esempi di l'opere destinate à aumentà a parte di u trasportu marittimu in u trasportu di Istanbul, è hà dettu: "Sea Taxi darà veramente un soffiu sfarente à Istanbul in termini di qualità, qualità è trasportu veloce per questu scopu".

"SANTU CASTIERINO S'ERA DANNATUTA QUANDO U DECOLLA"

Esprimendu chì u prughjettu di u Taxi Marittimu hà iniziatu cù a decisione chì anu pigliatu in ghjennaghju di u 2021, İmamoğlu hà dettu: "Hè assai preziosu chì tutti i taxi marittimi sò pruduciuti in u Cantiere Haliç. Stu dettagliu deve esse intesu da tutti l'Istambulite è tutta a Turchia. Perchè stu cantiere navale era una zona viota è abbandunata quandu avemu pigliatu l'uffiziu. I maestri è l'impiegati quì ùn sò micca persone chì crescenu cusì facilmente. In altri palori, sò veramente cunnoscitori di u so travagliu è e persone chì facenu bè u so travagliu. Sò un merre chì hà vistu a tristezza nantu à a faccia di sti parsoni perchè ùn anu micca pruduciutu u travagliu quandu avemu ghjuntu. In questu sensu, a nostra squadra quì hà trattatu u prucessu à u più altu livellu è avemu datu i nostri amichi, quelli amici di talentu l'uppurtunità di ripruduce. In a prisenza di a Sra Sinem, vogliu ringrazià tutta quella grande famiglia. In un certu modu, ci piace u lanciamentu di un pruduttu domesticu è naziunale ", disse.

"U SUCCESSU DI U NOSTRE RISPETTU PER A CULTURA ANTICA"

İmamoğlu hà dettu chì Istanbul hà una vista magnifica cum'è in ogni altra parte di u mondu, "Ci sò diverse credenze in questu. Havi una siluette enormi à l'internu. È ci hè una geografia veramente straordinaria. U mondu sanu admira quì. Tandu ci vole à esse degni di sta terra, di sta cultura antica. In questu sensu, u fattu chì un tale cantiere navale, chì hà iniziatu a produzzione seculi fà durante u regnu di Mehmet u Cunquistatore, hè capaci di pruduce di novu oghje hè un successu chì avemu ottenutu in cambiu di u rispettu è a rispunsabilità chì avemu per sta terra è sta cultura antica".

"VULemu cresce a rete"

Enfatizendu chì volenu espansione a reta di Sea Taxi, İmamoğlu hà dichjaratu chì anu u scopu di cullà i veiculi marittimi cù diverse licenze in un solu sistema. Ricordendu chì u mudellu di Taxi Marittimu chì hè statu implementatu in u passatu ùn hè statu fattu operativu, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, ùn hè micca un prucessu chì hè statu eliminatu per anni, ghjustu davanti à ellu, trasformatu in un scrap - è avemu a forza. li sguassate da quì - à u cuntrariu, ùn hè micca un prucessu chì hè statu eliminatu, ma à u cuntrariu, farà a vita più faciule cun un mecanismu operativu, sustinibili, cuntinuà à serve à u populu di Istanbul cù un sistema. A nostra passione per stu serviziu hè grande. Nunda ùn pò impedisce a nostra passione per u serviziu. Ùn importa ciò chì dicenu; Continueremu à serve Istanbul ", disse.

DEDETAŞ: "Avemu a felicità di rializà un primu"

City Lines General Manager Sinem Dedetaş, in u so discorsu, hà spiegatu in dettagliu u travagliu chì anu fattu durante u prucessu di Sea Taxi. Dichjarà chì anu iniziatu l'opere in u 170u anniversariu di e Linee di a Città, cù l'istruzzioni di İmamoğlu, Dedetaş hà dettu: "À u nostru Cantiere Haliç, chì hà realizatu assai primi pruduzzione dapoi u 1455, cum'è parechje galere, galeoni, navi di passageru à vapore. , i battelli di vittura, è i nostri battelli chì sò sempre in viaghju.Oghje, simu cuntenti di avè ottinutu un altru primu. I nostri taxi marittimi, 8 di quale avemu lanciatu oghje, ghjunghjeranu à 45 à a fine di l'annu è 2022 in u primu trimestre di u 50.

"Avemu salvatu 3,5 milioni di euro"

Enfatizendu chì anu analizatu i sbagli fatti in l'applicazioni precedenti di Sea Taxi, Dedetaş hà attiratu l'attenzione à a dimensione finanziaria di u prugettu cù e seguenti parolle:

"I prucessi di compra di tutti i bisogni, cumprese i materiali di pruduzzione di barche, sò stati fatti da a nostra cumpagnia. In questu modu, avemu ottinutu un rendimentu di negoziazione di 23 per centu (1,5 milioni d'euros) in l'equipaggiu principale è hà pigliatu una diferenza di 17,5 per centu (850 mila euro) cù u fornitore più vicinu in l'equipaggiu chì avemu acquistatu. Hè cusì chì avemu dimustratu u putere di negoziazione di a nostra cumpagnia in a prima pruduzzione domestica è naziunale di Sea Taxi. U prufittu per barca hè di 70 mila Euros cum'è effettuemu u prucessu in casa invece di avè un disignu prontu da l'esternu è avè fattu in un altru cantiere navale. Questu significa un risparmiu di 3,5 milioni d'euros in u budget tutale di stu prughjettu. Oghje, assistemu à unu di l'indicatori più impurtanti di a nostra visione marinara à u Cantieru Navale Haliç, chì avemu pigliatu quandu eramu à u puntu di chjude.

IMAMOĞLU ERA U PRIMU CLIENTE

Esprimendu u so ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, Dedetaş hà cunclusu e so parolle dicendu: "U nostru arcu hè chjaru, u nostru ventu hè faciule". Dopu à i discorsi, İmamoğlu è Dedetaş sò diventati i primi clienti di u Taxi Marittimu chjamatu "Kıraltı". Viaghjà da u Golden Horn Shipyard à u molo induve si trova u Coordinatore di Comunicazioni IMM, u duo hà avutu un piacevule tour d'Istanbul.

50 DI 5 TAXI SERÀ HYBRID

50 di un totale di 5 taxi pruduciati in Haliç Shipyard seranu "sistemi di propulsione ibridi". 8 taxis lanciati oghje entreranu in serviziu in uttrovi. À a fine di l'annu, 45 taxi marittimi seranu pruduciuti. A produzzione di taxi d'acqua di u sistema hibridu serà finita in ferraghju 2022. I taxi marittimi cù una capacità di 10 passageri puderanu esse chjamati da 98 pier in u primu locu cù una applicazione. In u futuru, a funzione di usu cumunu serà aghjunta è cumincià à serve cum'è "Dolmus Taxi". I taxi ponu ancu esse chjamati in ogni locu induve ponu dock, indipendentemente da u molo. I taxi marittimi ponu avvicinà facilmente in ogni locu cù a so capacità di ghjunghje à alta velocità è dock da u principiu. Inoltre, grazia à a rampa per disabili, hè stata cuncepita in modu chì i passageri disabilità fisici ponu aduprà facilmente. Sea Taxis averà una tarifa fissa di apertura cù u mudellu di taximetru. Dopu chì una certa milla hè superata, a tarifa per milla serà aghjuntu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*