L'Obbligazione di Test PCR per i Vaccinati Hà Cuminciatu! Allora Quale hè u Test PCR Obligatoriu?

U periodu obligatoriu di u test PCr hà iniziatu per i non vaccinati
U periodu obligatoriu di u test PCr hà iniziatu per i non vaccinati

U presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer anu annunziatu chì l'educazione à tutti i livelli in e scole serà realizatu 5 ghjorni à settimana è faccia à faccia.

Cù a circular di u Ministeru di l'Affari Interni publicata com'è u risultatu di e decisioni pigliate in a riunione di u cabinet, a prova di PCR hè stata obbligatoria per quelli chì ùn anu micca vaccinati durante u periodu di furmazione in faccia.

L'amministrazioni scolastiche registraranu e teste PCR

In a circular, i testi PCR, chì saranu fatti duie volte à settimana da e persone chì si scontranu cù i studienti, cum'è i prufessori, u staffu di a cantina, i cunduttori di l'autobus di i studienti è u staffu di guida, seranu registrati da l'amministrazioni scolastiche.

Test PCR obligatoriu in cuncertu, cinema, teatru

Da u 6 di Settembre, e persone chì u prucessu di vaccinazione ùn hè micca cumpletu o chì ùn anu micca avutu a malatia, anu da ancu sottumette un test PCR negativu quandu participanu à l'attività publica cum'è cuncerti, cinemas è teatri.

Obligazione di test PCR in u trasportu publicu

Inoltre, un test PCR negativu serà dumandatu da e persone chì ùn anu micca avutu a vacuna di coronavirus mentre viaghjanu trà e cità cù trasportu publicu. A prova PCR serà obligatoria per aerei, autobus, treni o altri trasporti publichi.

Dopu à a transizione à l'educazione in faccia, u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà pigliatu una serie di decisioni per rispettà e regule pandemiche in e scole in a guida mandata à e direzzione di l'educazione naziunale di 81 pruvince.

Ci hè a seguente nota nantu à ciò chì deve fà quandu un casu accade in e scole:

Se ci hè solu un casu in a classe, a classa ùn hè micca chjusa. Se i prufessori è i studienti di quella classe portanu maschere, a furmazione cuntinua cù u monitoraghju di i sintomi duie volte à ghjornu per 14 ghjorni. Se ci hè un secondu casu, allora tutti sò cunsiderati in cuntattu strettu è sò isolati in casa.

Sicondu a guida preparata in u scopu di a decisione presa in u Gabinettu Presidenziale; Mentre hè cunsigliatu chì a vaccinazione di a dosa cumpleta di i prufessori, u persunale di l'educazione, i travagliadori di cantina è u persunale di serviziu di i studienti sia cumpleta, hè statu dumandatu chì i prufessori è u staffu di a scola, chì sò obbligati à scuntrà cù i studienti, anu eseguitu teste PCR duie volte à settimana. è sparte i risultati cù a scola si ùn sò micca vaccinati.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale furnisce a maschera.

In un'altra nota in a guida, "Un numeru abbastanza di maschere hè furnitu da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per i studienti, i prufessori è u persunale in tutte e scole per aduprà se necessariu. I scatuli di rifiuti di maschere duveranu esse guardati in a scola, spazii cumuni, aule, stanze di i prufessori è devenu esse svuotati ogni ghjornu. Situazioni di malati, di cuntattu o di risicu di i studienti è di u persunale sò monitorati attraversu l'integrazione di dati trà u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di a Salute, è e notifiche necessarie sò fatte à e scole.

10 maestri di 3 ùn sò micca vaccinati

Ci hè un totale di 18 milioni 241 mila 881 studienti à u livellu di l'educazione pre-scola, primaria è secundaria in Turchia. U numaru di i prufessori hè 1 milione 117 mila 686.

U Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà annunziatu a rata di i prufessori cumplettamente vaccinati cum'è 72,57 per centu. I studienti di 15 anni è più sò stati ancu inclusi in u prugramma di vaccinazione.

U maritu hà dettu recentemente:

"A rata di a prima vaccina di a dosa trà i prufessori hè di 84,06 per centu. A rata di a prima dosa di vaccina in a pupulazione sana hè di 76,12 per centu. A seconda dosa di vaccinazione hè di 72,57 per centu trà i prufessori. Questa rata hè di 58,23 per centu in tutta a sucità. E scole sò aperte. I prufessori chì ùn sò ancu vaccinati daranu prestu un esempiu per noi. Ùn sò micca sempre stati?"

Da u 5 di settembre, u numeru tutale di casi hà righjuntu 6.5 milioni in Turchia, mentre chì u numeru di morti hà righjuntu 57 mila. Sicondu i dati di u Ministeru di a Salute, 8.922.484 persone anu ricivutu trè dosi di vaccina, mentre chì a tarifa di 1 dose vaccine hè 79,83%.

I testi PCR ponu ancu esse dumandati à i travagliadori.

Sicondu a circular di u Ministeru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale, i testi PCR seranu dumandati una volta à settimana da i travagliadori micca vaccinati in i so posti di travagliu. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a circular:

"À u 19 di settembre di u 6, i travagliadori chì ùn sò micca vaccinati per COVID-2021 ponu esse richiesti di avè un test PCR obligatoriu una volta à settimana da u locu di travagliu / patronu, è i risultati di a prova seranu registrati in u locu di travagliu per e prucedure necessarie."

fonte: news.sol

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*