U travagliu hà cuminciatu cù a Tecnulugia Digital Twin per l'Aviò di Combattimentu Naziunale

U travagliu hà iniziatu nantu à a tecnulugia di doppia digitale per l'aviò di cummattimentu naziunale
U travagliu hà iniziatu nantu à a tecnulugia di doppia digitale per l'aviò di cummattimentu naziunale

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) cuntinueghja u so travagliu nantu à l'Aviazione Naziunale di Combattimentu. U travagliu hà cuminciatu cù a tecnulugia di gemelli digitale per u disignu è a produzzione di l'Aviò Naziunale di Combattimentu, chì hè previstu di abbandunà u hangar u 18 di marzu di u 2023.

TAI, chì hà utilizatu a piattaforma 3DEXPERIENCE PLM è l'esperienza di l'industria di l'aviazione per sviluppà l'Aviazione Naziunale di Combattimentu da u disignu à a produzzione, hà fattu un accordu cù Dassault Systemes per questa tecnulugia. TAI hà da realizà tuttu u disignu è a prova di MMU cù l'aiutu di tecnulugii gemelli digitali, accelerà cusì u prucessu di sviluppu di u produttu è cuntinueghja i prucessi di pruduzzione è teste cù tecnulugia digitale.

TAI, chì cuntinueghja rapidamente i so sforzi per avè MMU lascià l'hangar in 2023, hà spartutu a so sperienza di u sistema PLM (Product Lifecycle Management) utilizata per a tecnulugia digitale gemella in l'avvenimentu induve si riunì cù invitati distinti da a cumunità di Difesa è Aviazione. À l'avvenimentu, hà sparte l'esperienze di TAI, è ancu a spartera di cunniscenza di Dassault Systemes è l'esperienze di l'applicazione PLM di altre imprese in u settore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*