A cullaburazione serà fatta per Stray Animals

a cooperazione serà fatta per l'animali di strada
a cooperazione serà fatta per l'animali di strada

Camera di i Veterinari di Izmir nova gestione Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà visitatu. Duranti a visita, sò stati discussi studii pianificati per a castrazione di l'animali vagabondi in termini di salute publica. U sindaco Soyer hà dettu chì vulianu travaglià cù a Càmera di Veterinari di Izmir per aumentà u numeru di animali vaganti sterilizzati.

U novu presidente di a Camera di Veterinari di Izmir, Selim Özkan è i membri di u cunsigliu di amministrazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerHà fattu una visita di cortesia. U sindaco Soyer hà desideratu à Selim Özkan successu in u so duvere. Durante a visita, i studii nantu à a sterilizazione di l'animali stray, chì sò stati enfatizzati per un tempu, sò stati ancu discututi. Ministru Tunç SoyerEllu disse chì volenu cooperà cù a Càmera di Veterinaria per a sterilizazione di l'animali stray, a vaccinazione di a rabbia è l'applicazioni di parassiti interni è esterni.

U protocolu hè statu purtatu à l'agenda.

U presidente Soyer hà dettu: "Avemu cunducendu studii intensivi nantu à a sterilizazione di l'animali vaganti in İzmir. Malgradu u fattu chì avemu aumentatu u nostru staffu veterinariu, apertu 7 unità di serviziu separati in distretti, è radduppiatu u nùmeru d'animali stray sterilizzati, sti sforzi sò sempre limitati. Finu à a nova regulazione legale in quantu à l'animali vaganti, sia e municipalità metropolitane sia di distrittu duveranu abbraccià sta situazione è cuntinuà à travaglià. Ma ancu s'è nolemu centinaie di veterinari, ùn pudemu micca risolve u prublema. Tuttavia, pudemu avanzà in pocu tempu cù a cuuperazione chì faremu cù a Càmera di i Veterinari. Fighjeremu cumu pudemu implementà questu in a legislazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir in quantu à u protocolu da fà cù l'urganizazione ecunomica chì deve esse creata da a camera. Facemu stu travagliu rapidamente ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*