20 mila km2 di superficia di mare scannata contr'à a contaminazione di petroliu urigginata da a Siria in u Mediterraniu

Mille km di superficia di u mare sò stati spazzati contr'à a contaminazione di l'oliu originaria di Siria in u Mediterraniu.
Mille km di superficia di u mare sò stati spazzati contr'à a contaminazione di l'oliu originaria di Siria in u Mediterraniu.

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì l'operazioni navali lanciate contr'à a contaminazione di l'oliu originaria di Siria in u Mediterraniu sò ghjunte à a fine. In u scopu di i travaglii di pulizia, 20 mila km2 di superficia di u mare sò stati scanati.

Dopu à a contaminazione di u petroliu urigginatu da Siria in u Mediterraniu Orientale, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture era vigilante è intervene in a regione immediatamente.

Sicondu l'infurmazioni ottenute da i funzionari di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura; Dopu à a Nave di Risposta di Emergenza Nene Hatun operata da a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera, a Nave di Raccolta di Carburante Seyit Onbaşı hà cuminciatu à vultà in Istanbul. L'autorità anu dettu chì i rimorchiatori privati ​​anu ancu finitu u so travagliu. Cusì, l'operazioni navali lanciate in u Mediterraniu contr'à a contaminazione da petroliu sò finite.

20 MIL KM2 ZONA SCANNATA

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di pulizia, l'autorità anu dichjaratu chì una superficie tutale di 20 mila km2 in u mare hè stata dragata. Inoltre, tutta a regione hè stata osservata da l'aria da UAV è elicottero.

335 A NAVE S'INCHIESTA DI A CONTAMINAZIONE

Mille 82 metri di barriere purtate da Tekirdağ UDEM à İskenderun Port sò stati aduprati in i travaglii di pulizia.

Ship Traffic Services hà fattu dumande nantu à a contaminazione à 335 navi in ​​a regione. Mentre chì i navi 330 ùn anu micca signalatu contaminazione, 5 navi anu signalatu a contaminazione. Nisuna contaminazione hè stata truvata in a scansione di a superficia di u mare fatta à e coordenate.

travagliu di lotta; Un totale di 76 persunali da a Direzzione Generale di Sicurezza Costiera è a Direzzione Generale di Marittima, 52 di quale era persunale di mare è 128 persunale di terra, anu participatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*