Apertura di a quarta struttura di produzione di asfaltu di a municipalità metropolitana di Ankara

A quarta facilità di produzzione di asfaltu di a municipalità metropolitana di Ankara hè stata aperta
A quarta facilità di produzzione di asfaltu di a municipalità metropolitana di Ankara hè stata aperta

Urganizazione di Prughjetti Custruzzione Gas Naturale Industria di Cummerciu Domesticu è Esteru Cumpagnia Joint Stock Company (PORTAŞ) affiliata à a Municipalità Metropolitana di Ankara; Dopu à i Cantieri Polatlı, Eski Kıbrısköy è Yeni Kıbrısköy, hà iniziatu a produzzione di asfaltu in u situ di custruzzione Beypazarı-Nallıhan Asphalt. A Municipalità Metropolitana, chì pruduce u so propiu asfaltu sottu a gestione di a pianta di asfaltu in a nova facilità, chì hà a capacità di pruduce 240 tunnellate di asfaltu per ora, pruduce una parte significativa di i so bisogni di asfaltu è furnisce ancu un risparmiu significativu.

U numeru di pratiche di risparmiu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì dà un esempiu per tutta a Turchia, hè in crescita ogni ghjornu.

Mentre PORTAŞ, affiliata à a Municipalità Metropolitana, cuntinueghja a so pruduzzione di asfaltu senza rallentà, hà iniziatu a produzzione di asfaltu in u Cantiere di Beypazarı-Nallıhan dopu à i Cantieri Polatlı, Eski Kıbrısköy è Yeni Kıbrısköy.

3 MIL TUNNELLATI DI PRODUZIONE D'ASFALTA QUESTIANA

A facilità, chì hè stabilita nantu à una superficie di 16 mila 257 metri quadrati è pruduce 240 tunnellate di asfaltu per ora, serve cù una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 3 mila tunnellate d'asfaltu. A Municipalità Metropolitana d'Ankara risparmià tempu è cuntribuisce à u bilanciu publicu riducendu i costi, grazia à a Superintendenza di l'Asphalt Plant Beypazarı-Nallıhan, chì hè u quartu stabilimentu di asfaltu chì hà apertu.

I distretti di Nallıhan, Beypazarı è Güdül seranu serviti da a facilità, chì pruduce asfaltu mischjendu bitume cù aggregatu ottenutu da a cava.

Portas Road Asphalt and Concrete Branch Manager Bilal Can, chì hè ghjuntu à Beypazarı-Nallıhan Construction Site è esaminò i travaglii di produzzione in situ, hà datu e seguenti informazioni nantu à u sughjettu:

"Dopu à u Vechju Kıbrısköy, New Kıbrısköy, Polatlı Asphalt Construction Sites, avemu finitu l'installazione di Beypazarı-Nallıhan Asphalt Construction Site. A capacità di pruduzzione oraria di u novu situ di custruzzione di asfaltu hè di 240 tunnellate. "I distretti di Nallıhan, Beypazarı è Güdül seranu serviti cù l'asfaltu caldu chì pruduciamu mischjendu l'agregatu è u bitume ottenutu da a cava".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*