A strada Ankara Kahramankazan hè aperta à l'usu

A strada di Ankara Herokazan hè aperta à l'usu
A strada di Ankara Herokazan hè aperta à l'usu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì cù a fine di u prughjettu di 3 km, chì hè previstu cum'è 3 corsie chì andanu è 28,4 corsie chì arrivanu, inseme cù l'arrangementi di junction, a densità di trafficu nantu à a strada diminuirà significativamente è hà dettu. , "I nostri prughjetti è u travagliu in Ankara ùn finiscinu micca. A settimana prossima Nallıhan, a settimana prossima Akyurt, poi Kızılcahamam. I nostri prughjetti venenu unu à unu. Finitemu unu, cuminciamu un altru ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di apertura di Aydın, Yazıbeyli è Saray Köprülü Junctions custruiti in u scopu di a strada Ankara-Kahramankazan.

Esprimendu chì a Turchia hà lasciatu daretu à i tempi quandu l'investimenti sò stati fatti à un ritmu rapidu è i prucessi di decisione ùn anu pussutu esse cumpletati, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese hè diventatu unu di i principali protagonisti, micca solu in a so regione, ma ancu in a regione. pianu glubale, cù i so investimenti, chì sò crisciutu in ogni campu, implementatu prughjetti impurtanti, ognunu più impurtante chè l'altru. Cù i nostri prughjetti, sustenemu l'impieghi, u cummerciu è l'ecunumia; Purtemu l'impieghi à i ghjovani, l'alimentariu à e famiglie è a prusperità à u nostru populu. Semu fieri di cuntinuà à serve u nostru paese è a nostra nazione nantu à a strada pruspera chì u nostru presidente hà apertu per noi dicendu "U modu hè a civilizazione", disse.

Nutendu chì anu implementatu una pulitica nova è efficace chì porta u sviluppu olisticu in u so centru è hè furmatu da a mobilità, a digitalizazione è a dinamica logistica, Karaismailoğlu hà dettu chì rende ogni angulu di Turchia accessibile cù millaie di chilometri di strade, ponti è viadutti fatti cù a carta stradale determinata ogni annu.

AMEMU A LUNGHEZZA DI A STRADA SPLIT À 28 260 KM

U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, chì hà dettu: "Avemu fattu grandi cose cù a dirigenza di u nostru presidente dopu à u 2003", hà nutatu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 6 mila 100 chilometri à più di 28 mila 260 chilometri.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aghjustatu 714 chilometri à a lunghezza di l'autostrada di 809 chilometri è hà righjuntu 3 chilometri, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu attraversatu muntagne impraticabili cù tunnelli è valli cù ponti. Avemu aumentatu a nostra lunghezza totale di u tunnel da 50 chilometri à 617 chilometri. Cuntinuemu i nostri prughjetti assai impurtanti chì metteranu in luce l'avvene di u nostru paese è portanu u nostru paese in u futuru. Malgradu i graneddi di discordia chì qualchissia hà piantatu per cunfundà u nostru paese è impedisce l'investimenti; Travagliemu inseme per u nostru paese, pruduciamu inseme, sviluppemu inseme "

U nostru prughjettu cuntene 10 PONTI, 2 À INTERCHANGE DI GRADU

Enfatizendu chì sò fieri di ottene queste, di furnisce u megliu serviziu à u so populu, di cuntribuisce à u sviluppu di a Turchia è di mette in luce u so avvene, Karaismailoğlu hà dettu: "Ùn puderanu micca impedisce di a nostra unità è fratellanza. , nè da a nostra pulitica di serviziu ! Cume hè stata per anni; Avemu purtatu è continueremu à purtà a vitalità ecunomica, a pruduzzione, l'impieghi, l'educazione, a salute, u sviluppu suciale è culturale in ogni angulu di u paese, indipendentemente da cità o paese.

Enfatizendu chì Ankara hà ricevutu a parte chì merita da questi investimenti riesciuti, Karaismailoğlu hà dettu chì u Prughjettu di Strada Ankara-Kahramankazan hè u pruduttu di sta mente. Esprimendu chì u distrittu di Kahramankazan cresce ghjornu per ghjornu cù investimenti industriali in l'ultimi anni, Karaismailoğlu hà dettu:

"Molte urganisazioni industriali, in particulare l'Industria Aerospaziale Turca, si trovanu quì. In particulare dopu a creazione di a Base Logistica di Ankara; A risponde in modu efficace à l'importazione, l'esportazione, u transitu è ​​a logistica interna di Ankara hà guadagnatu ancu più impurtanza. Per quessa, avemu riprogettatu a sezione di 2 km di a strada Ankara-Kahramankazan, chì hè in u standard di l'autostrada divisa asfaltata 2 × 28,4 BSK, cum'è corsie 2 × 3, per alleviare a congestione di u trafficu cù l'effettu di viaghji ogni ghjornu, è avemu cuminciatu à travaglià. Ci sò 10 ponti è 2 intersezioni à u livellu in u nostru prughjettu, chì partenu da l'Autostrada Ankara Ring è finisce à l'uscita di u distrittu Kahramankazan. Avemu finitu a custruzzione di a junction Saray Köprülü di 152 metri di lunghezza, chì avemu apertu oghje, è l'Aydın è Yazıbeyli Junctions, ognuna di e quali hè 122 metri di lunghezza, è a sezione di 4,1 chilometri 2 × 3 di corsia è a mette in serviziu. I nostri prughjetti è u travagliu ùn finiscinu micca in Ankara, a settimana prossima Nallıhan, a settimana prossima Akyurt, poi Kızılcahamam. I nostri prughjetti venenu unu à unu. Finitemu unu è cuminciamu un altru. Facilitemu a vita di u nostru populu è a nostra nazione è aumentemu a qualità di vita ".

I VIAGGI SERÀ PIÙ SICURI È CONFORT

Esprimendu chì hè pussibule di sviluppà l'ingudu industriale di e pruvince cù investimenti è travagliu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu ch'elli cunnoscenu i migliori esempi di questu da grandi prughjetti cum'è l'Autostrada di Marmara di u Nordu, u Ponte Yavuz Sultan Selim, u Ponte Osmangazi, Istanbul. Izmir Highway, Ankara Niğde Smart Highway.

Enfatizendu chì Ankara è e pruvince circundanti si svilupperanu ulteriormente cù a fine di l'investimentu in l'autostrada Kahramankazan, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cù a fine di u nostru prughjettu di 3 km, chì avemu pianificatu cum'è 3 corsie chì andanu è 28,4 corsie chì venenu, inseme cù l'accordi di intersezzione, a densità di trafficu nantu à a strada diminuirà ancu significativamente è u viaghju serà più sicuru è più còmode. I ritardi in u trafficu di transitu chì passanu per a regione, u risicu d'accidenti derivanti da a densità di trafficu in i passaghji è i turni di a zona residenziale seranu ancu eliminati. I punti di cunnessione di a strada secundaria seranu ancu adattati per u transitu cù intersezioni ponte. U più impurtante, Kahramankazan, chì hè diventatu u core di i centri industriali, serà più faciule da ghjunghje cù altre zone industriali di Ankara ".

UN TOTALE DI 227 MILIONI TL SARÀ SALVATU ANNU

Nutendu chì un totale di 200 milioni di TL seranu salvati annu, 27 milioni di TL da u tempu è 227 milioni di TL da l'oliu di carburante, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì l'emissione di carbone, chì hè datu a massima cura in tutti i prughjetti, serà ridutta da 10 mila 754 tunnillati.

Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì:

"Continuemu à travaglià senza stanca, senza stanca, per Ankara, per a Turchia, per a nazione. Sottu a dirigenza di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, implementemu i nostri investimenti unu per unu cù passi fermi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*