L'applicazione di realtà virtuale di Audi per i Passeggeri Holoride

applicazione di realtà virtuale per i passageri di audi holoride
applicazione di realtà virtuale per i passageri di audi holoride

Audi sviluppa una nova applicazione di realtà virtuale (VR) chì i passageri di u backseat ponu aduprà mentre viaghjanu: holoride
Grazie à l'applicazione sviluppata da Audi, i passageri puderanu avè un viaghju più piacevule grazie à l'occhiali VR in parechje attività da filmi à ghjochi à presentazioni di riunioni. U cuntenutu virtuale monitoratu si adattarà à i muvimenti di guida di a vittura in tempu reale.

Audi offre una tecnulugia innovativa VR o XR (realtà aumentata) chì rende i viaghji in vittura una sperienza multimodale.

Nantu à a piattaforma, chjamata Holoride, i passageri di u backseat utilizanu una app VR induve ponu sperimentà filmi, video games è cuntenutu interattivu più realisticu. Grazie à l'applicazione, chì hà una nova tecnulugia chì si adatta à i muvimenti di guida di u veiculu in tempu reale, per esempiu, u passageru chì fighjula una nave spaziale cù vetri VR durante a curva di u veiculu pò vede chì a nave spaziale in u mondu imaginariu hè vultendu. a listessa direzzione, è cù l'accelerazione di u veiculu, a nave spaziale accelera.

Un novu media: holoride

Holoride, una piattaforma chì permette à i sviluppatori di cuntenutu di creà formati di realtà aumentata, crea novi media cù u so kit di software apposta. U novu travagliu per u mutore di ghjocu Unity, chjamatu Elastic Software Development Kit (SDK), dà à i sviluppatori l'accessu à e strumenti per creà esperienze di ghjocu è formati di divertimentu. Fornendu un novu approcciu à a creazione di cuntenutu, sta nova categuria media pò esse aduprata in parechje spazii diffirenti, da l'aventure spaziali à i filmi blockbuster è i tour storici di a cità.

Viaghju virtuale in Salzburgu

Audi hà utilizatu prima u novu furmatu di divertimentu à u Festival di Salzburg. I participanti di u Festival anu avutu l'uppurtunità di piglià una visita virtuale di a cità urganizata da u festivale è fighjà sceni storichi di u passatu di u festivale in u sedile posteriore di Audi e-tron.

Svelatu per a prima volta à u CES 2019 in Las Vegas, holoride hà ancu sviluppatu, in cullaburazione cù Disney, un ghjocu VR in u veiculu, pienu d'azzione basatu annantu à u caratteru Rocket Raccoon da Marvel's Guardians of the Galaxy.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*