U Ministru Varank hà visitatu a Cumpetizione di Sistemi Unmanned Underwater

U Ministru Varank hà visitatu a Cumpetizione di Sistemi Unmanned Underwater
U Ministru Varank hà visitatu a Cumpetizione di Sistemi Unmanned Underwater

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà seguitu a Cumpetizione di Sistemi Unmanned Underwater organizzata da ASELSAN in u TEKNOFEST Aviation, Space and Technology Festival. Hà visitatu e squadre chì participanu à a cumpetizione tenuta in a Piscina Olimpica ITU una per una è hà ricevutu infurmazioni da i cuncurrenti. Hà utilizatu alcuni veiculi sottumarini sviluppati.

Visita à u Ministru Varank; Mehmet Fatih Kacır, Vice Ministru di Industria è Tecnulugia, è Rettore di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) Prof. Dr. İsmail Koyuncu l'accumpagna.

U Ministru Varank, in a so dichjarazione durante a so visita, hà dichjaratu chì TEKNOFEST cuntinueghja cù cuncorsi tecnologichi è hà dettu: "Dicemu chì Settembre hè u mese di a tecnulugia. Semu veramente felici chì TEKNOFEST hà purtatu TEKNOFEST in Turchia in tuttu Settembre, cù cuncorsi tecnologichi è spettaculi di l'aviazione da esse tenuti in l'Aeroportu Atatürk d'Istanbul u 21-26 di Settembre, spettaculi tecnologichi è mostre di i nostri prudutti domestici è naziunali. disse.

Nutendu chì i ghjovani chì participanu à a cumpetizione da tutta a Turchia cumpetenu cù i veiculi sottumarini chì anu cuncepitu, Varank hà dettu: "Anu compiti abbastanza difficili. Dopu à i travaglii manuali, sti veiculi devenu autonomamente lascià i veiculi sottumarini in l'acqua è passanu per u castellu postu in l'acqua per sè stessu. Parlemu di un campu veramente sfida è di punta per i studienti di u liceu ". disse.

Nutendu chì u numeru di squadre chì participanu à a cumpetizione aumenta ogni annu, u Ministru Varank hà dettu: "Pudemu vede chì e squadre chì venenu à a cumpetizione per uni pochi d'anni anu migliuratu. Chjamemu tecnulugii futuri. I sistemi sottumarini sò assai impurtanti per a "Patria Blu". Attualmente, sia i nostri navi di esplorazione di petroliu è di gasu è i nostri navi di perforazione usanu in realtà sistemi sottumarini. Se vulete caccià u gasu cù sistemi sottumarini, avete ancu bisognu di stu tipu di veiculi autonomi. Avete bisognu di stu tipu di sistemi sottumarini senza pilotu, sistemi di robot. usatu e frasi.

Dichjarà chì i navi di perforazione usanu attualmente sistemi sottumarini sviluppati da cumpagnie domestiche, Varank hà dettu: "Inoltre, anu ancu aduprà sistemi impurtati da l'esteru. Inseme cù l'abilità di i nostri ghjovani quì, pudemu sviluppà tutti i sistemi robotici utilizati da i nostri navi di perforazione subacquea in u locu è naziunale. I nostri ghjovani, ingegneri è cumpagnie anu queste capacità. Speremu, li trasmettemu a nostra Patria Blu. Serviranu ancu stu paese in u megliu modu pussibule ". disse.

U Cuncorsu Unmanned Underwater Systems hà u scopu di pruduce è sviluppà veiculi sottumarini cuntrullati remoti o autonomi cuncepiti da i ghjovani. Trà i 371 squadre chì anu dumandatu, 56 squadre chì anu u dirittu di participà à a cumpetizione si battenu per u campiunatu.

In a cumpetizione, induve a puntuazione è a valutazione sò realizate in modu diversu in ogni categuria, u primu premiu valerà 35 mila TL, u sicondu premiu serà 25 mila TL, è u terzu premiu serà 15 mila TL per e squadre classificate in u 50. "Categoria basica". In a "Categoria Avanzata", u primu premiu serà 40 mila TL, u sicondu premiu serà 30 mila TL, è u terzu premiu serà XNUMX mila TL.

E squadre chì anu u scopu di cumpiendu e so funzioni assunte in l'area di cumpetizione è i so piani d'affari in u campu in u megliu modu seranu premiati u "Best Team Award".

U "Most Original Design Award" serà datu à e squadre cunsiderendu i criterii di rispettu di e cundizioni di cuncepimentu, l'uriginale è a valutazione secondu l'acqua è tutti i sottosistemi. I prudutti domestici è originali cumpatibili cù l'ultime alta tecnulugia vinceranu u "Premiu di u Software più originale".

A lotta di i robot sottumarini, chì ponu realizà diverse attività multifunzionali in modu autonomu cù intelligenza artificiale, cuntinuerà finu à u 19 di settembre. I squadre vincitori riceveranu i so premii à TEKNOFEST, chì si terrà à l'Aeroportu Atatürk d'Istanbul trà 21-26 settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*