U presidente Soyer: "Vulemu apre un Uffiziu Izmir in Bruxelles"

U presidente Soyer vulia apre un uffiziu di Izmir in Bruxelles.
U presidente Soyer vulia apre un uffiziu di Izmir in Bruxelles.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà accoltu l'ambasciadore belga Paul Huynen è a so delegazione chì l'accompagna in u so ufficiu. Ministru Tunç Soyer "Apremu l'uffizii di Izmir in u mondu. Avemu cuminciatu cù a Germania, vulemu cuntinuà cù u Belgio è Bruxelles ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà accoltu in u so ufficiu l'ambasciadore belga Paul Huynen è a so delegazione chì l'accompagna. Diplomaticu M. Gino Brunswijck, Attache Commerciale di a Regione Vallonia Catherine Bauwens, Attache Commerciale di a Regione Fiamminga Sara Deckmyn, Attache Commerciale di a Regione di Bruxelles M. Stefano Missir di Lusignano, İzmir Consul Onorariu Belga M. Nezih Öztüre è Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir à u Sindaco Onur. A visita di cortesia chì hà ricevutu hè stata fatta à l'Uffiziu di l'Artwork di İzmir in Kültürpark.

Cuuperazione economica trà Bruxelles è Izmir

Durante a visita, u presidente Soyer hà dettu: "Izmir hè a terza cità più grande di Turchia in quantu à a pupulazione, ma hè un pioneru à esse un ponte trà l'est è l'ovest. Per via di esse una cità portu, diverse culture campavanu quì inseme per seculi. Semu determinati à mantene u rolu di primura in u cummerciu chì vene da a storia di İzmir ". Dichjarà chì vulianu apre l'uffizii di Izmir in diverse parti di u mondu, u presidente Soyer hà dettu: "Avemu apertu l'Uffici di Promozione di Izmir in Germania, chì sò stati stabiliti in a capitale tedesca di Berlinu, Brema, Bielefeld, Francoforte è Hamm. Vulemu ancu apre l'uffizii in Belgio è Bruxelles. Questi uffizii sò essenziali micca solu per prumove İzmir, ma ancu per noi per amparà da u mondu ". L'ambasciadore Paul Huynen hà dettu ancu chì volenu migliurà e relazioni trà u Belgio è a Turchia. L'attaché Commercial de la Région de Bruxelles M. Stefano Missir di Lusignano a déclaré : « Je ferai part de votre intention d'ouvrir l'Office de Bruxelles aux autorités. Serà assai benefiziu per İzmir aduprà stu uffiziu cum'è piattaforma ".

Duranti a visita, u sviluppu di e rilazioni cummerciale trà e cità portu di Belgium è Izmir, u rinfurzamentu di u rolu di Izmir in Bruxelles, a capitale amministrativa di l'Unione Europea, è a cooperazione ecunomica sò stati in prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*