Nota Piena à u Campus di Ciclismo da Ciclisti di a Capitale

Marchi cumpleti à u campus di bicicletta da l'amatori di bicicletta di a capitale
Marchi cumpleti à u campus di bicicletta da l'amatori di bicicletta di a capitale

A Direzzione Generale di l'EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara realiza u travagliu "Smart Ankara Project", chì assicurerà a creazione di un pianu di trasportu sustenibile in a Capitale è l'integrazione di a cità cù altri punti di trasportu. Tutte l'operazioni riguardanti u "Sistema di Noleggio di Biciclette" è u "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile" seranu realizate in u "Campus Bike", chì hè statu apertu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, u 30 d'Agostu 2021.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà prughjetti di trasportu ambientale è alternativu unu à unu.

A Direzzione Generale EGO realicerà tutte l'operazioni per u "Sistema di Noleggio di Biciclette" è "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile" in u scopu di u "Progettu Smart Ankara", chì assicurerà a creazione di un pianu di trasportu sustenibile in a capitale è l'integrazione di a cità cù altri punti di trasportu, à u Campus Bicyclette.

Nantu à u "Campus Bike", chì hè statu apertu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mansur Yavaş, u 30 d'Aostu, u ghjornu di a Vittoria, seranu prudutte e pulitiche in quantu à a facilità d'usu è i percorsi di bicicletta per esse allargati in a Capitale.

PUNTU DI CUMPLE U PIANU DI MOBILITÀ URBANA SUSTINEBBLE IN 2023

U Prughjettu Smart Ankara, cù un bilanciu di 5,2 milioni d'euros, 85% di i quali seranu rializati da fondi di l'Unione Europea è 15% da risorse proprie, serà realizatu in cuuperazione cù l'Unione Europea è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

U "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile", cuncepitu per migliurà e cundizioni di vita di e persone è di l'imprese in cità è risponde à i so bisogni di mobilità per una qualità di vita megliu, continuerà in integrazione cù u Prughjettu Smart Ankara.

U "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile", chì hè chjamatu un pianu di cità prestigiosu in Europa, cuntribuisce ancu à rende u trasportu di Ankara più pulitu, ecologicu, sanu, accessibile è ecunomicu. U prughjettu, chì copre un periudu di 3 anni, hè destinatu à esse cumpletu in u primu trimestre di u 2023.

U SISTEMA DI LOCAZIONE DI BICICLETTE SERA APERU ANCHE DOPU U PROCESSU DI L'OFFERTA

Per a creazione di u "Sistema di spartera di bicicletta elettrica", chì hè a seconda tappa di u Prughjettu Smart Ankara è realizatu sottu u nome di Sistema di noleggio di biciclette, hè previstu chì u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture offre per i beni è l'equipaggiu. in u scopu di u prugettu quist'annu.

In questu cuntestu, 408 biciclette elettriche ponu esse aduprate affittu cù Başkentkart è tutte e carte di creditu in Başkent. Mentre u sistema di cullezzione di tariffu hè determinatu da a Direzzione Generale di l'EGO, u sistema serve nantu à una basa di 24 ore. In più di l'apparechju adattatu per u trasportu di e biciclette per esse muntatu nantu à l'autobus 480 EGO, 34 stazioni di carica è una rampa di bicicletta di 290 metri seranu acquistati per permette un trasportu faciule di e biciclette in metro, in particulare in scale.

Dui licitazioni seranu fatte quist'annu, dopu à l'acquistu di u bancu di bicicletta per assicurà chì e biciclette sò cullate è caricate, è per misurà l'usu di 2 camioni è 8 biciclette per esse aduprate in l'operazioni di campu.

I LAVORI SERRANN REALIZZATI IN Trè DIPARTIMENTI

U direttore generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dichjaratu chì anu cuncepitu una cità cù a cultura di a bicicletta è a cuscenza di e biciclette popularisendu e piste di bicicletta, chì hè un mudellu di trasportu orientatu à l'omu, sanu è ecologicu, è hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u Campus di bicicletta:

"L'area di u Bicycle Campus hè un centru induve tutte l'operazioni seranu realizate. Stu locu hè statu attribuitu à a Direzzione Generale EGO da u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. Una zona di 10 decares era prima aduprata cum'è cantiere di custruzzione di metro di u Ministeru di i Trasporti. Hè statu datu à a nostra urganizazione da a decisione di u parlamentu. Ci sò strutture prefabbricate di 10 metri quadrati in una superficie totale di 80 decares quì, è useremu queste strutture cum'è un centru di gestione di bicicletta è una facilità di attellu sottu trè sezioni principali. A prima parte hè un centru amministrativu chì agirà cum'è u centru di Project Smart. Questu serà coordinatu cù l'Unione Europea è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Esperti lucali è stranieri è i travagliadori di u prughjettu chì participanu à u prugettu anu ancu participà à u centru. A seconda parte serà aduprata cum'è u centru di gestione di u sistema di spartera di e biciclette elettriche, è a riparazione, mantenimentu è riparazione di e biciclette elettriche usate in tutta Ankara, analisi di dati, sistema di raccolta di tariffu, almacenamentu di pezzi di ricambio, relazioni cù i citadini è relazioni cù civili. a sucetà serà realizatu. In questu centru, i nostri ingegneri informatichi, ingegneri, sviluppatori di software, tecnichi, tecnichi è travagliadori seranu impiegati. Infine, un centru induve furmazioni di ciclismu seranu datu regularmente è si mantenenu e relazioni cù a sucità civile, cuntinueghja u so travagliu. Quì, invece, i prucessi di e strade biciclette esistenti è in custruzzione da esse custruitu in u futuru seranu seguiti. À u listessu tempu, aduprendu i dati di u sistema di spartera di bicicletta, u disignu di e strade di bicicletta da esse custruitu per u futuru serà ancu realizatu.

NOTA COMPLETA DA L'AMANTI DI BICICLETTA À U CAMPUS CICLISMO

I ciclisti di Başkent, chì anu visitatu u Campus di Bicicletta à l'indirizzu di Yeni Batı Mahallesi Şehit, guvernatore di u distrittu Muhammed Fatih Safitürk Boulevard No: 92 Yenimahalle, anu dichjaratu chì anu seguitu i prughjetti implementati da a Municipalità Metropolitana di Ankara in quantu à u trasportu in bicicletta cun interesse da u primu ghjornu. , è sparte i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

- Yasin Yanar: "Pensu chì seria assai benefiziu di coordinà u prugettu da un unicu centru in Ankara. Hè ancu assai còmode per vene in u distrittu di Batıkent in metro. Sò assai felice chì un prughjettu hà iniziatu in questu modu, spergu chì avemu da principià à aduprà attivamente u più prestu pussibule.

- Seyda Kircan: "A socializazione hè u più grande bisognu di e persone soprattuttu svantaggiate è a necessità di una cità per l'ossigenu. Stu campusu hè un grande prughjettu per risponde à stu bisognu di sta cità. Permetterà à tutti, cumpresi l'individui svantaggiati, di riunite è socializà. Sarà ancu risponde à i bisogni di i ciclisti per cullà è scambià infurmazioni. Pensu ch'elli avaranu grandi cuntributi in u futuru è purteranu persone novi, facci novi è respirazioni novi à a cultura di u ciclismu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*