Bayraktar DİHA hà fattu u so primu volu

Bayraktar Diha hà fattu u so primu volu
Bayraktar Diha hà fattu u so primu volu

DİHA (Vertical Take-off Unmanned Aerial Vehicle), sviluppatu da Baykar Defense, hà realizatu cù successu a so prima prova di volu.

L'attività di sviluppu di DİHA, chì hè stata presentata à u publicu per a prima volta in 2019, sò realizate cù successu da Baykar Defense. Bayraktar DİHA, chì hà quattru mutori elettrici per l'atterrissimu / decollo è un mutore di benzina per u volu, hà finitu cù successu a so prima prova di volu in l'ultime settimane.

DefenseIndustryST.com Sicondu l'infurmazioni ottenute da; L'attività di teste di volu di DİHA sò state divise in duie fasi. In a prima fase, hè destinatu à fà teste di volu à ala fissa cù un mutore di benzina. In a seconda fase, hè destinatu à fà teste di volu cù l'ala rotativa, vale à dì, i mutori elettrici. Baykar Defense hà finitu cù successu e teste di volu cù un mutore di benzina prodottu in casa. Per questu, un trenu d'atterrissimu hè statu integratu sottu u DİHA. I testi di volu di l'ala rotativa sò previsti per esse cumpletati in questu annu.

Avè una architettura assai chjuca, DİHA hà ancu una zona trasversale di radar estremamente bassa. In DİHA, chì hè assai difficiuli di detectà da i sistemi di radar, hè utilizatu un sistema elettro-otticu (EO) chjamatu OCTOPUS, pruduttu in Lettonia. Cù sta carica EO, a marcatura laser pò esse realizata da una gamma di <15 chilometri. Tuttavia, l'attività di sviluppu di u sistema elettro-otticu domesticu cuntinueghja. DİHA, chì hè prevista per impegnà travaglii impurtanti cù a so funzione di atterraggio è di decollo verticale, serà ancu capace di sbarcà / decolla da l'helipad di i navi di guerra.

U mutore di benzina di 12 cavalli utilizatu in DİHA è sviluppatu cù risorse domestiche hà dui tempi è iniezione elettronica di carburante. DİHA, chì ùn usa micca un carburatore, pò dunque operare à altitudini più altu cù più sicurezza. Inoltre, l'autopilota in DİHA determina u lanciu di carburante. In questu modu, u veiculu pò stà in l'aria finu à 12 ore.

Utilizendu un sottosistema cumunu cù altri prudutti di Baykar Defense, DİHA hè cuntrullata da una stazione di cuntrollu di terra in saccu. I dati di volu di u veiculu, chì hà una gamma di cuntrollu di <150 chilometri, sò registrati automaticamente da l'urdinatore di intelligenza artificiale.

DİHA hè previstu di inizià a produzzione di massa in 2022.

Bayraktar DİHA Criteri di Basi di Prestazione di Volu 

  • 150 Kilometers Criterium Communication Range
  • Velocità di viaghju 45-50 Nodi
  • Velocità massima di 80 nodi
  • Altitudine operativa di 9000 piedi
  • 15000 Piedi Altitudine Ceiling
  • 12 Hours Airtime
  • 5 metri di apertura alare
  • 1.5 metri di lunghezza
  • Décollage vertical
  • 30 kilogrammi di pesu massimu di decollo
  • Capacità di carica di 5 kilogrammi

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*