U mo Prughjettu Colorful Classroom hà righjuntu 3.723 zitelli

u mo prughjettu di classi di culore hè ghjuntu à cocuga
u mo prughjettu di classi di culore hè ghjuntu à cocuga

U prughjettu "My Colorful Classroom", iniziatu in 2018 da TAÇ, a marca leader di tessili per a casa in Turchia, in partenariatu cù a Fundazione di Voluntarii Comunitarii (TOG), hà righjuntu 13 zitelli in 48 scole in 3.723 cità. U prugettu pone a fundazione per a custruzzione di un mondu megliu cù attelli chì trasformanu i quadri di i zitelli in schermi è sensibilizanu u vuluntariu è a bona vita inseme.

TAÇ, a marca principale di tessili per a casa in Turchia, hà finu à avà lanciatu u prughjettu "My Colorful Classroom" in partenariatu cù a Fundazione Voluntaria Comunitaria (TOG); Aghjunghjendu 13 zitelli in 48 scole in 3.723 cità, cumprese Mardin, Samsun, Kastamonu, Kayseri, Kocaeli, Manisa, Sivas, Şanlıurfa, Diyarbakır, Erzincan, İstanbul, Kütayha è Van, i pitture realizati da i zitelli à u screnu. U prughjettu, chì hà iniziatu in 2018, hà cuntribuitu à u sviluppu di l'imaginazione di i zitelli cù attelli è furmazione di pittura urganizati da i ghjovani Voluntarii Comunitarii. In u scopu di u prugettu, chì hè stata interrotta per via di a pandemia, cù l'iniziu di u novu annu accademicu, cortini decorati cù stampi disegnati da i zitelli anu culuritu e classi.

Grazie à u prugettu, u sensu di appartenenza di i zitelli à a scola aumenta

Cù u prughjettu "My Colorful Classroom", chì hà iniziatu u so viaghju in Mardin è cuntinuò cù Van, i ritratti fatti da i zitelli sò stati trasformati in cortini da TAÇ in i so propii stabilimenti di produzzione, è poi mette nantu à e classi. Cusì, u sensu d'appartenenza à a scola hè stata rinfurzata per i zitelli, chì eranu cuntenti di esse educati in e classi culurite da i cortini cù i ritratti chì disegnavanu.

Grazie à l'attelle, i zitelli amparanu à piglià a rispunsabilità

U prughjettu sviluppatu da TAÇ inseme cù a Fundazione Voluntaria Comunitaria (TOG); Urganizendu attelli chì accresce a cuscenza di i zitelli di a scola primaria nantu à a sulidarità, a sucietà civile è a bona vita inseme, sensibiliza dinò i zitelli à piglià a rispunsabilità per una vita megliu. I zitelli chì sviluppanu a so creatività in attelli tenuti cù a participazione di i ghjovani Voluntarii di a Cumunità è i vuluntarii di Zorlu Tekstil; Anu ancu l'uppurtunità di riflette nantu à tematiche cum'è u vuluntariu, a prutezzione di i diritti di l'esseri viventi, a sucità civile è una bona vita inseme, è rinfurzà questu cù ghjochi. U prughjettu "My Colorful Classroom", chì ùn pudia esse realizatu l'annu passatu per via di a pandemia, hà da scopu di tuccà i sogni di più zitelli ghjunghjendu à più scole quist'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*