EGİAD Un Protocolu hè statu firmatu trà İzmir Model Factory è İzmir Model Factory

Un protokollu hè statu firmatu trà egiad è izmir model factory
Un protokollu hè statu firmatu trà egiad è izmir model factory

Aegean Young Businessmen Association (Aegean Young Businessmen Association), chì hà travagliatu da pocu tempu nantu à a Fabbrica di Modelli stabilita in u scopu di "Izmir Applied Competence and Digital Transformation Center", chì hè stata creata in cuuperazione cù u settore publicu, privatu è università. (EGİAD) hà firmatu recentemente un protokollu cù l'istituzione per chì i so membri si spicializeghjanu in tecniche di produzzione magra.

A cerimonia di u protocolu hà assistitu da u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu di Izmir (IZTO), Cemal Elmasoğlu, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO), İbrahim Gökçüoğlu, u Direttore di Fabbrica di Modelli Osman Arslan, u Sicritariu Generale di İZTO. Prof. Dr. Mustafa Tanyeri, EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di u Cunsigliu, EGİAD U Vicepresidentu Kaan Özhelvacı, Sicritariu Generale Prof. Dr. Fatih Dalkılıç, membru di u Cunsigliu Yağmur Yarol, Arda Yılmaz, presidente di a Cummissione di l'Industria, a Digitalizazione è a Sostenibilità, Ceren Yavuz, u vicepresidentu Alp Atay hà participatu.

Yelkenbiçer: "Fighjemu un protokollu à quale attribuimu una grande impurtanza"

EGİAD In u so discorsu à a ceremonia di firma, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Alp Avni Yelkenbiçer hà dettu chì a cuuperazione includerà tutti i membri in u scopu di u protocolu in quale i sviluppi in quantu à e tecniche di produzzione magre, a digitalizazione è l'industria 4.0 seranu trasmessi à l'industriali. Yelkenbiçer, Izmir Applied Competence and Digital Transformation Center Inc., finanziatu da u Programma di Sviluppu UE-Nazioni Uniti è una iniziativa cumuna di EBSO è İZTO. vale à dì cù u protocolu di cooperazione di "Izmir Model Factory" EGİADDichjarà chì hè apertu à i ghjovani imprenditori da u 4.0 è u XNUMX, hà dettu: "Prepararemu e cumpagnie chì aumentanu a so cumpetitività per l'Industria XNUMX guidendu l'imprese nantu à l'imprenditorialità, l'istituzionalizazione, l'innuvazione di prucessu è a digitalizazione, in particulare a produzzione magra è l'efficienza. Fabbriche di mudelli anu una grande cuntribuzione à u sviluppu di l'industria. Avemu da assicurà chì i nostri membri prufittà ancu di sta cuntribuzione. Oghje EGİAD "Fighjemu un protokollu à quale attachemu una grande impurtanza", disse.

Yelkenbiçer: "U nostru travagliu hè ghjustu principiatu"

EGİADDichjarà chì anu fattu a so missione di seguità tutti i sviluppi in u mondu è in Turchia, per amparà e tendenze è per adattà rapidamente è sparte cù i membri in un periodu quandu ci hè assai incertezza per via di a parolla di ghjuventù. in a parolla, Yelkenbiçer cuntinuò e so parolle cusì: "In questu cuntestu, e cumpagnie chì dirigenu l'industria è u cummerciu di a nostra regione sò "Izmir Model Factory", stabilitu cù l'iniziativa cumuna di EBSO è İZTO, cum'è unu di i nostri attori più impurtanti. Hè faciule di firmà, ma più difficiule di fà una copia di salvezza. Hè per quessa chì u nostru travagliu hè appena principiatu. A struttura stabilita da duie camere impurtanti in a nostra regione, chì guidà i nostri membri in a migliurà a so pruduzzione è in u so viaghju di digitalizazione. EGİAD L'abbracciamu cum'è. "Semu pronti à fà u nostru megliu per aumentà a cuntribuzione di "Model Factory" à tutti i nostri membri è a nostra regione".

Gökçüoğlu: "Avemu vistu chì a produtividade di quelli chì finiscinu a furmazione aumenta rapidamente"

U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione İbrahim Gökçüoğlu hà dettu: "Avemu tenutu una cerimonia di firma assai impurtante oghje. Cù issi firmamenti, videremu chì l'impiegati di u collu biancu è turchinu chì avemu da furmà in quella fabbrica ghjunghjeranu i stessi risultati in a trasfurmazioni di e so fabbriche dopu à i corsi di furmazione pratica è di teoria ch'elli riceveranu à a Fabbrica di Modelli. Trasformeremu rapidamente e fabbriche micca solu per leghje, ma ancu per applicà. Videmu chì a produtividade di quelli chì compie sti furmazioni aumenta rapidamente. "Spergu chì questu principiu serà benefiziu per e duie istituzioni, l'ecunumia di u nostru paese è l'industriali è l'affari di Izmir", disse.

Elmasoğlu: "Questa hè a prima volta chì avemu fattu un accordu cù una ghjovana urganizazione"

Parlendu à a cerimonia di firma, u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İZTO, Cemal Elmasoğlu, hà dettu: "Firmà un tali protokollu oghje hè oltre tuttu per noi. Cum'è a gestione di Izmir Model Factory, simu veramente pruvatu à sviluppà a nostra fabbrica assai principiata di diverse dimensioni. Cuntinuemu à esse istruttivi, educativi è guidanti cù altre fabbriche mudelli in noi stessi è in u ministeru. L'approcciu di u nostru Ministeriu nantu à sta questione è a so inclusione di Izmir hè preziosa per noi. In Izmir, avemu presidenti chì adoptanu un approcciu di gestione chì percepisce tuttu cum'è unu. In questu sensu, vogliu ringrazià tutti i presidenti. Quì EGİADMi piacerebbe apre una parentesi separata per . A furmazione chì avemu datu à a Fabbrica di Modelli Izmir hè stata à un livellu di cumpagnia. Tuttavia, hè a prima volta chì avemu fattu un accordu cù una urganizazione ghjovana. EGİAD "Stu accordu chì avemu fattu cun ci hà datu morale è motivazione", disse.

Tanyeri: "Model Factory hè un laboratoriu"

İZTO Sicritariu Generale Prof. Dr. Mustafa Tanyeri hà dichjaratu chì u prublema più grande di l'ecunumia turca hè l'inefficienza è hà dettu: "U più grande chì offre Model Factory hè di inculcà a cultura di l'efficienza in l'imprese di tutte e dimensioni. L'imprese in Izmir anu assai bisognu di questu. Izmir hà una struttura orientata à l'esportazione in i so geni. Model Factory hè un laboratoriu. Usemu questu inseme. Una di l'urganisazioni non governamentali chì si adatta megliu à questu hè EGİAD. Perchè sì a nova generazione di l'affari. "Voi sò quelli chì ponu capisce megliu a logica daretu à u cuncettu quì", disse.

Arslan: "Semu entusiasti di travaglià inseme"

U direttore di a Fabbrica di Modelli, Osman Arslan, hà dettu ancu chì 32 cumpagnie ponu riceve supportu da Izmir Model Factory per mese è hà dettu: "U nostru scopu hè di preparalli per u prucessu digitale in a strada di l'Industria 4.0 fornendu furmazione pratica è servizii di cunsulenza per aumentà a cumpetizione in u mondu. i settori industriali è di serviziu di u nostru paese, in i campi di l'imprese è eliminendu i rifiuti in i so prucessi ". "Semu entusiasti di travaglià inseme in una tale urganizazione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*