L'investimenti in u settore di e cumunicazioni elettroniche anu aumentatu da 34 per centu

L'investimenti aumentanu in u settore di a cumunicazione elettronica
L'investimenti aumentanu in u settore di a cumunicazione elettronica

L'investimenti in u settore di e cumunicazioni elettroniche ùn anu micca rallentatu. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì in u sicondu trimestre di l'annu, i rivenuti netti di vendita di u settore di e cumunicazioni elettroniche anu aumentatu di 18 per centu è l'investimenti anu aumentatu di 34 per centu.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu u "Rapportu di Dati di Mercatu di 3 Mesi di u Settore di Comunicazione Elettronica Turca" preparatu da l'Autorità di Tecnulugia di l'Informazione è di Comunicazione.

Indicà chì u settore di e cumunicazioni elettroniche hè impurtante in quantu à affettà a manera di l'altri settori facenu l'affari è di aumentà a produtividade, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò felici chì a stampa pusitiva cuntinueghja ogni periodu quandu fighjendu i dati di u settore da u passatu.

"Aspittemu chì e tecnulugia chì seranu dispunibili in un futuru vicinu per aumentà l'impulsu di u settore", hà dettu Karaismailoğlu, nutendu chì 5G è infrastrutture di fibra d'alta velocità diffusa feranu una cuntribuzione positiva à a ricuperazione è a ricuperazione di l'economia generale.

3,8 BILLION TL INVESTMENT IN U SECTU

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì in u sicondu trimestre di u 2021, i rivenuti netti di vendita in u settore anu aumentatu di più di 18 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu è anu superatu 22,1 miliardi di lire. Dichjarà chì a parte di Türk Telekom è l'operatori mobili in questu ingressu era di 16,1 miliardi di lire, Karaismailoğlu hà dettu: "L'elevata crescita di l'investimenti vistu da u principiu di a pandemia hà cuntinuatu ancu in questu trimestre. "L'investimenti anu aumentatu di circa 34 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è anu superatu 3,8 miliardi di lire", disse.

152,4 MILIONI DI NUMERI DI TELEFU MOBILE SERAnu PORTATI

Nutendu chì u numeru di abbonati mobili hè di 84,6 milioni, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"A prevalenza di l'abbonati hè di 101,2 per centu. 78,5 milioni di questi abbonati sò abbonati 4,5G. U numaru di abbonati di cumunicazione machine-to-machine hà righjuntu 7 milioni. Mentre u numeru tutale di numeri mobili portati era 152,4 milioni, 2,3 milioni di numeri sò stati portati in questu trimestre. U nostru numeru tutale di abbonati in Internet di banda larga; Aumentò à 68,3 milioni, di i quali 85,7 milioni eranu mobili, è hà registratu un aumentu di 9,3 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. L'aumentu di u percentualità più altu in u numeru di abbonati hè accadutu in u numeru di abbonati "Fiber to the Home" cù 32,3 per centu, seguitu da 13,6 per centu in u numeru di abbonati "Cable Internet". Mentre l'usu mediu di dati mensili di l'abbonati di banda larga fissa era di 211 GByte, l'usu mediu mensile di l'abbonati mobile hà righjuntu 10,5 GByte. "A lunghezza tutale di l'infrastruttura di fibra in u nostru paese hà aumentatu da 10,2 per centu è superò 445 mila chilometri".

Karaismailoğlu hà aghjustatu chì aspettanu aumenti di dati finanziarii, numeri di abbonati è quantità d'usu in u settore di e cumunicazioni elettroniche in a seconda mità di l'annu, è per quessa l'investimenti di l'operatore continuanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*