Studiu di fattibilità di u situ industriale di Fethiye è Seydikemer Finitu

Fethiye Seykemer picculu studiu di fattibilità di u situ industriale finitu
Fethiye Seykemer picculu studiu di fattibilità di u situ industriale finitu

U prughjettu "Fethiye è Seydikemer Small Industrial Site Feasibility Study" realizatu da Fethiye Chamber of Commerce and Industry (FTSO) cù una cuncessione di supportu 2019% in u scopu di l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale (GEKA) 100 Programma di Supportu di Fattibilità hè stata cumpletata cù successu. In u scopu di u prugettu cù un costu tutale di u prugettu di 128.413 TL, un studiu di fattibilità hè statu realizatu per un picculu situ industriale chì pò esse custruitu nantu à terreni selezziunati in cunfurmità cù i piani di sviluppu di a cità, induve l'imprese industriali chì operanu in diverse linee di cummerciale in Fethiye. A zona industriale cintrali pò truvà l'uppurtunità di realizà e funzioni chì anu bisognu, esse pruduttivu in cundizioni ambientali sani.

A Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye hà iniziatu u prughjettu di "Fethiye and Seydikemer Small Industrial Site Feasibility Study" sustinutu à 2019% in u scopu di l'Agenzia di Sviluppu di l'Egeu Meridionale (GEKA) 100 Programma di Supportu di Fattibilità, nantu à dumande è lagnanze chì i picculi estate industriali. in Fethiye è Seydikemer ùn risponde micca i bisogni. . In u scopu di u prugettu, serà custruitu cù infrastrutture è strutture di superstruttura pianificate nantu à terreni scelti in cunfurmità cù i piani di zonificazione di a cità, induve l'imprese industriali chì operanu in diverse linee di cummerciale in e zone di mantenimentu / riparazione è di produzzione in a zona industriale di Fethiye anu da esse. l'uppurtunità di realizà e funzioni chì anu bisognu, esse pruduttivu in cundizioni ambientali sani.U studiu di fattibilità di u picculu situ industriale hè statu realizatu.

U presidente Çıralı, "L'industria attuale ùn risponde micca i bisogni"

Ricordendu chì u prugettu avia u dirittu di riceve una cuncessione da GEKA in ferraghju 2020, u presidente di FTSO Osman Çıralı hà dichjaratu chì l'industria in u centru di Fethiye hè situata nantu à una superficie di 261.886,345 m2 è hà dettu:

"Durante e nostre visite à e nostre imprese membri in l'industria, avemu amparatu chì u campu attuale di l'industria ùn hà micca l'uppurtunità di furnisce a capacità chì e cumpagnie necessitanu. L'imprese ùn anu micca abbastanza spaziu per mette i so banchi di pruduzzione; Anu dichjaratu ch'elli ùn anu micca abbastanza spazii di magazzinu per scorri dopu a produzzione.

Inoltre, avemu osservatu chì u prublema di trafficu è di parcheghju hà righjuntu u so piccu, soprattuttu durante a carica / scaricamentu di merchenzie. In u risultatu, in particulare e cumpagnie di fabricazione anu bisognu di spazii più grandi secondu e so capacità di produzzione. E zone industriali esistenti in Fethiye è Seydikemer ùn ponu micca risponde à sta dumanda. In u risultatu, l'imprese cù capacità crescenti si movenu in grande parcella di terra situata nantu à a strada circundante. Inoltre, e zoni industriali esistenti ùn anu micca cunfurmità cù e regule municipali, di terramotu è di salute è di sicurità in u travagliu. Hè previstu chì un novu situ industriale da esse stabilitu diventerà un centru di attrazione per l'industriali in e regioni Fethiye è Seydikemer; Avemu realizatu u prughjettu di fattibilità, in quale Fethiye Chamber of Craftsmen è Seydikemer Chamber of Tradesmen and Craftsmen sò partenarii è Fethiye Municipality hè un participante. Cù u prugettu, in più di a fine di a so capacità, l'attenzione hè stata attirata à u trafficu, u prublema di parcheghju è i prublemi di rifiuti in l'industria cintrali di Fethiye. À a fine di u studiu di fattibilità, hè statu revelatu chì l'infrastruttura economica puderia esse furnita à l'imprese industriali supportendu a superstruttura è a custruzzione di l'infrastruttura cù prestiti di u guvernu.

Inoltre, a sensibilizazione serà creata per cuntribuisce à a diffusione / u sviluppu di l'educazione prufessionale è à risolve u prublema di l'impieghi, per mezu di u travagliu cumunu cù u picculu situ industriale chì u studiu di fattibilità hè statu finitu, è i Licei Prufessiunale è Tecnicu Anatolian, chì anu una media di 3500 graduate ogni annu cù u numeru di studienti chì avvicinanu 700. In un eventuale investimentu in un picculu situ industriale (CSR), strutture cum'è centri di ricerca è sviluppu per studii di R&D è innuvazione, centri di primu aiutu è infermeria, chì ùn sò micca in l'industria attuale, ma deve esse truvati in zoni industriali di questa dimensione, eranu ancu. valutatu ". disse.

Enfatizendu chì mandaranu u rapportu di fattibilità preparatu in u scopu di u prugettu à tutte e parti interessate cum'è a Camera di Cummerciu è Industria di Fethiye, u presidente Çıralı hà dettu: "U rapportu di u prughjettu di u studiu di fattibilità di u situ industriale di Fethiye è Seydikemer, chì avemu realizatu cù u sustegnu. di GEKA, metterà in luce nantu à a pianificazione è l'attività da fà davanti à u publicu.

Cum'è FTSO, avemu preparatu a fattibilità d'investimentu per u trasportu di u situ industriale; Avemu prumuvutu u costu di un eventuale investimentu CSR, i vantaghji è i svantaghji di u muvimentu o micca, è u puntu di vista di l'imprese è di u publicu nantu à sta questione appiicando sondaggi. U prossimu passu hè di determinà u locu induve i zoni industriali seranu spustati, di lobby nantu à sta questione, è di attruverà l'attenzione di l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche chì anu autorità in questu affari ". disse.

L'aspettattivi sò stati ottenuti da un sondaghju di 485 imprese.

In u quadru di Fethiye è Seydikemer Small Industrial Site Feasibility Study, un sustegnu di cunsulenza hè statu ricevutu è e imprese situate in siti industriali esistenti in Fethiye è Seydikemer sò state determinate.

Un totale di 485 imprese è 300 citadini sò stati indagati. L'imprese sò spartuti sicondu i so campi di attività; analizzatu in termini di capacità settoriali è tendenzi di crescita, sviluppu regiunale è cumpetitività.

L'analisi di stakeholder è a cunferenza di ricerca sò state realizate, è l'aspettattivi di i stakeholder sò stati ricevuti, è i punti di vista di i ministeri pertinenti, l'istituzioni pubbliche è l'urganisazioni sò stati ancu beneficiati. I siti industriali di successu in Turchia, in particulare in Muğla è e regioni vicine (Bodrum, Marmaris), sò stati analizati è un studiu di paragone hè statu realizatu.

À a luce di sti analisi, hè stata investigata l'idoneità di i lochi pussibuli chì ponu esse operati in i Piani Ambientali per l'investimentu di RSI. rapportu di studiu di fattibilità rivelatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*