Hyundai è Motional Sviluppatu IONIQ 5 Robotaxi

Hyundai è Motional Ioniq anu sviluppatu robotax
Hyundai è Motional Ioniq anu sviluppatu robotax

Hyundai Motor Group hà lanciatu un prughjettu cumuna cù u fornitore di tecnulugia di veiculi autonomi Motional. U taxi senza cunduttore, preparatu cù l'elettricu IONIQ 5, farà a vita più faciule in cità. I taxi senza conducente seranu popularizzati in paesi cum'è l'America, à partesi da u 2023.

Hyundai Motor Group hà iniziatu à sviluppà prughjetti cumuni cù Motional, u capu mundiale in tecnulugia di veiculi autonomi. 5 mudelli di IONIQ, a sub-marca di Hyundai utilizata in i so mudelli elettrici, seranu preferiti in stu prughjettu è seranu utilizati senza cunduttore in u trasportu urbanu. IONIQ 5 Robotaxi, un prughjettu cumunu di i dui giganti mundiali, attira l'attenzione cum'è un veìculu SAE di livellu 4, mentre chì à u stessu tempu hà un grande equilibriu trà l'elettrificazione è l'autonomia.

Taxis Driverless, chì seranu utilizati in stu prughjettu speciale, chì hè descrittu cum'è a tecnulugia di u futuru, seranu nantu à e strade in parechji paesi di u mondu da 2023. Intelligente, affidabile è sustenibile, stu prughjettu cuncettu hè u primu mudellu cummerciale di Motional. IONIQ 5 Robotaxi, chì hè ancu una tappa impurtante per u sviluppu di a cumpagnia, pò muvimenti cumpletamente da ellu stessu attraversu più di 30 sensori posti nantu à u so corpu. U veiculu hà cumminatu radars, camere frontali è posteriori, è un sistema speciale chì detecta pedoni, oggetti è altri veiculi in u trafficu. L'IONIQ 45, chì hè stata inspirata da u PONY, u primu mudellu di Hyundai chì hè statu introduttu à u mercatu 5 anni fà, hà purtatu un soffiu completamente diversu à a mobilità in l'industria di l'automobile. Essendu unu di i pionieri di u mondu di l'automobile cù e so tecnulugia è investimenti seri in R&D, Hyundai hà criatu una sub-marca chjamata IONIQ l'annu passatu per sensibilizà i mudelli EV. A piattaforma E-GMP sviluppata apposta da Hyundai per i mudelli elettrici hà una infrastruttura assai cumpatibile per i sistemi di Robotaxi. Un altru mutivu perchè IONIQ 5 hè preferitu in stu prughjettu hè chì hà un internu assai grande è una longa gamma. U IONIQ 5 Robotaxi serà presentatu à u Salone Internaziunale di l'Automobile IAA, chì si terrà in Munich da u 7 à u 12 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*