I paesi di u Corridor Mediu si riuniscenu in Baku

i paesi di a strada media si sò riuniti in Baku
i paesi di a strada media si sò riuniti in Baku

Cina, Kazakhstan. I rapprisentanti di u paese di l'Unione Internaziunale di a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu (Unione Internaziunale TITR), chì cuntinueghja a so attività cù u scopu di sviluppà a Strada di Trasportu Internaziunale Trans-Caspian chì ghjunghje à l'Europa da u Mar Caspio, l'Azerbaijan, a Georgia à l'Europa via Turchia, scontru. in Azerbaijan / Baku u 24 settembre 2021.

Cum'è membri permanenti di u sindicatu à a riunione chì si riunì per l'Assemblea Generale di TITR; Azerbaijan Railways Company, Azerbaijan Caspian Sea Shipping Company, Aktau International Maritime Trade Port National Company, Baku International Maritime Trade Port Company, Georgia, Kazakhstan Ukraine Railways, TCDD Taşımacılık AŞ Direzzione Generale è rapprisentanti di cumpagnie chì sò membri cumune di l'unione.

Hasan Pezük, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, chì hà assistitu à l'assemblea generale cum'è membru di u cunsigliu di direzzione di l'unione, in u discorsu di apertura di l'Assemblea Generale; Indicà chì u Corridor Mediu, chì hè u ligame più impurtante di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, cuntinueghja à rinfurzà a so impurtanza in u trasportu trà i cuntinenti asiatichi è europei è chì ci hè una dumanda crescente di merci, hà dichjaratu chì U Corridor Mediu hè una porta di trasportu impurtante per assicurà a continuità di u cummerciu cù i paesi amiche durante u periodu pandemicu.

Informendu chì a quantità apprussimativa di merchenzie trasportata da u 30 settembre 2017, da quandu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè stata messa in opera u 15 ottobre 2021, hà righjuntu 1.244.269 XNUMX XNUMX tunnellate, Pezuk hà dettu chì un novu corridore Nord-Sud hè statu criatu da a creazione di un novu corridore Nord-Sud cù u trasportu ferroviariu Turchia-Russia hà cuminciatu annantu à a linea BTK. Ellu hà dichjaratu chì hè pussibule di trasportu diversi gruppi di prudutti in destinazioni.

"Marmaray hè u più grande sustinatore di u trasportu ecologicu è veloce, risparmiendu tempu è energia in più di u putere ecunomicu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars porta à u nostru paese in u cummerciu internaziunale".

In u so discorsu, u direttore generale Hasan Pezük hà dettu chì i servizii di treni di contenitori di blocchi cuminciati in 2019 nantu à a linea Cina-Turchia-Europa da u Corridor Mediu sò in crescita gradualmente:

"À u 15 di settembre, 7.204 tunnellate di carichi sò stati trasportati da a Cina à a Turchia in cuntenituri 165.306 TEU, mentre chì 514 tunnellate di carichi sò stati trasportati da a Turchia à a Cina cù cuntenituri 10.693 TEU. Da u principiu di u 2020, i treni di merci anu cuminciatu à passà per u Marmaray Bosphorus Tube Crossing, l'anellu d'oru di u Corridor Mediu, è un passu versu u trasportu di merci ininterrotta trà i cuntinenti asiatichi è europei. Marmaray, u "Prughjettu di u Seculu", chì permette u trasportu ferroviariu ininterrottu, hè u più grande sustegnu di u trasportu favuritu di l'ambiente è rapidu, risparmiendu tempu è energia in più di u putere ecunomicu chì a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars porta à u nostru paese. in u cummerciu internaziunale. "

Pezuk hà dettu ancu: "A Turchia cuntinueghja rapidamente l'investimenti chì aumentanu l'efficienza è a produtividade di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Mediu. In più di i prughjetti di a linea ferroviaria à alta velocità in custruzzione, u Centru Logisticu di Kars hè statu finitu in maghju 2021 è hà iniziatu e so attività. Inoltre, novi applicazioni sò implementate per riduce u tempu è i costi in u trasportu. In questu cuntestu, u documentu di trasportu cumuni CIM / SMGS hè statu cuminciatu à esse usatu da u 10 di settembre di u 2021 per i trasporti di merci ferroviarie realizati da u nostru paese sopra a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Mediu. Cusì, u risparmiu di tempu è di costu hè ottenutu in i nostri trasporti ". disse.

U direttore generale Hasan Pezük hà dichjaratu chì, cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, sò estremamente fieri d'esse sottu à u tettu di l'Unione Internaziunale TITR cù paesi amiche è fraterni, è hà dettu: "Finu à oghje, avemu realizatu un travagliu esemplare. cun devozione è sulidarità. Grazie à questi sforzi, a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Corridor Mediu venenu avà in prima linea cum'è u corridore ferroviariu più affidabile, più faciule, più economicu è favuritu di u clima trà e cunnessione ferroviaria est-ovest. Stu corridore ùn hè micca solu una strada di trasportu, hè a Strada di a Seta di Ferru chì accelera u sviluppu di i nostri paesi, rinforza a nostra amicizia è a fratellanza, rinforza a nostra sulidarità è dà vita à i cuntinenti. In più di u nostru guvernu è u nostru ministeru, noi, cum'è a Direzzione Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, facemu un grande sforzu per aumentà l'efficienza è a produtividade di stu corridore. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*