Dichjarazione di IMM nantu à i Prughjetti di l'Abitazione nantu à a Ruta di Kanal Istanbul

Annunziate nantu à i prughjetti di l'abitazione in u canale Ibbden Istanbul
Annunziate nantu à i prughjetti di l'abitazione in u canale Ibbden Istanbul

Gürkan Akgün, Capu di u Dipartimentu di Sviluppu è Urbanizazione di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà fattu una dichjarazione annantu à l'area chì TOKI mette in vendita cù una offerta per u prughjettu di l'abitazione nantu à a strada Kanal Istanbul. Akgün hà dettu: "L'applicazioni cumincianu à emerge gradualmente è questu si sparghjerà cum'è un virus". Akgün hà ancu spartutu i prughjetti di i prughjetti da u dossier d'offerta.

Mentre l'obiezioni à u cuntruversu prughjettu Kanal Istanbul eranu in corso, hè stata annunziata chì l'Amministrazione Mass Housing (TOKİ) anderà à un'offerta per custruisce case in zoni chì eranu prima aduprati cum'è pasture è induve i prucessi contr'à i piani di zonificazione cuntinueghjanu.

Gürkan Akgün, Capu di u Dipartimentu di Ricostruzione è Urbanizazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà dichjaratu chì TOKI offre i pascoli nantu à a strada Kanal Istanbul u 6 d'ottobre, è hà fattu dichjarazioni annantu à questu sughjettu.

"Si sparghjerà cum'è un virus"

Enfatizendu chì 'Yenişehir', chì serà custruitu in Kanal Istanbul è i so circondi, hè un prughjettu di affittu, Akgün hà dettu: "L'applicazioni cumincianu à emerge gradualmente è questu si sparghjerà cum'è un virus".

Hè stata una zona di "costruzione pruibita" per anni

Akgün, in quantu à a zona messa in vendita da TOKİ, hà dettu: "Questu hè ghjustu accantu à a diga di Sazlıdere. In u bacinu di l'acqua potabile, in a cintura di prutezzione corta; l'edificiu stava in a zona pruibita. Hè cusì chì sti lochi sò stati cunservati per anni ", disse.

Questa zona hè sempre "terra cruda" è "campu" in u titulu di titulu.

Ricordendu chì i piani di sviluppu di Kanal Istanbul fatti da u Ministeru, tutta a regione hè stata aperta à u sviluppu, Akgün hà dettu:

"Questa fase" di 2023 unità, chì hè prevista per esse cumpletata in maghju 485; 6 piani sò riservati à l'usu residenziale è cummerciale. Per via, a regione hè sempre in u "cunfini di u bacinu"! Questa zona hè sempre "terra cruda" è "campu" in u titulu di titulu.

Registratu à u nome di TOKİ, avà vendutu per offerta

Ricurdemu ; In 2016, u Ministeru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu avia ritenutu "appropritatu" l'usu non agriculu di i terreni agriculi in tutta questa "zona di struttura di riserva". Dui anni dopu, i zoni di pasture, vale à dì e zoni chì avemu tutti in cumunu, sò stati registrati in u nome di TOKİ. Avà hè vendutu à l'asta. Senza bisognu di fà una applicazione di zoning è trasfurmà in una terra. Mentre i prucessi contr'à i piani di zonificazione sò sempre in corso !

"Seremu da u latu di a natura o di u béton?"

Akgün hà riassuntu u prublema cum'è seguitu, affirmannu chì una scelta seria fatta in favore di a natura o di u béton:

"A situazione hè chjara; quantu u nostru avvene serà furmatu in stu corsu hè più o menu chjaru. Seremu da a natura, l'acqua, a terra, a furesta, u nostru interessu publicu cumunu ? O hè béton ? A scelta hè simplice!"

Akgün hà cunsigliatu à i citadini di visità u situ web di a piattaforma d'informazione publica di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kanal.istanbul, per pudè avè infurmazioni detallate nantu à sta questione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*