3 Milioni d'Autorità di Prestitu à İmamoğlu per 655 Nuvelli Prughjetti di Metro di İBB

millioni d'autorità di debitu per u novu prughjettu di u metro di ibb
millioni d'autorità di debitu per u novu prughjettu di u metro di ibb

L'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), u presidente di l'IMM per furnisce un totale di 3 milioni di euro di debitu esternu per 655 prughjetti Ekrem İmamoğluHè stata autorizata à l'unanimità.

L'ultima riunione di e sessioni di settembre di l'Assemblea IMM hè stata in Yenikapı, u Dr. A riunione hè stata tenuta à l'Architecte Kadir Topbaş Performance and Art Center sottu a presidenza di Ömer Faruk Kalaycı, u 2u Vice Sindaco di u Cunsigliu Municipale.

I pruposti di prestiti stranieri presentati da u Dipartimentu di i servizii finanziarii di l'IMM per a custruzzione di 3 metri sò ghjunti in prima.

Prima di tuttu, l'appruvazioni hè stata dumandata da u Parlamentu per a custruzzione di u Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe per pudè piglià in prestito 225 milioni d'euros è una prima d'assicuranza.

In siconda, l'autorizazione hè stata dumandata per un prestitu straneru di 220 milioni d'euros più IVA è prima d'assicuranza per u prughjettu di u Metro Mahmutbey-Bahçeşehir, chì hè statu finanziatu da 305 milioni d'euros cù l'emissione di obbligazioni Eurobond finu à avà.

L'ultimu prestitu hè statu dumandatu per u prughjettu di u metro Çekmeköy-Sancektepe-Sultanbeyli. A quantità dumandata per l'autorizazione di prestitu per stu prughjettu era di 125 milioni d'euros più IVA è prima d'assicuranza.

In e cumissioni in quale l'AKP hè in a maiurità, tutti i 3 pruposti sò stati appruvati in cundizzioni. In i rapporti di a cumissioni, hè statu nutatu chì l'ammontu di u debitu attuale di l'IMM era 41 miliardi 731 milioni 860 mila TL, è u limitu di u debitu cumpresu l'interessi hè statu calculatu cum'è 32 miliardi 354 milioni 281 mila TL.

Hè statu dichjaratu chì a causa di u debitu attuale di 41 miliardi, chì supera u limitu di u debitu di 32 miliardi, hè pussibule di piglià prestitu direttamente da banche multilaterali d'investimentu è di sviluppu è istituzioni statali straniere o attraversu İller Bankası AŞ, secondu a regulazione legale.

L'autorizazione di u presidente IMM hè stata trovata appruvata in tutti i 3 schedari. Tutte e 3 risoluzioni sò state accettate à l'unanimità in l'Assemblea IMM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*