U Ministeru di l'Interior hà publicatu una Circulare nantu à e misure d'ingressu à i stadii

U Ministeru di l'Interior hà publicatu una Circulare nantu à e misure d'ingressu à i stadii
U Ministeru di l'Interior hà publicatu una Circulare nantu à e misure d'ingressu à i stadii

Una circular nantu à e misure d'entrata à i stadii hè stata mandata à 81 guvernatori provinciali da u Ministeru di l'Interior. In a circular, hè statu ricurdatu chì e misure Kovid 19 da esse applicate in i cuncorsi sò stati rappurtati prima da a Federazione Turca di Football.

Tuttavia, in l'ultimi ghjorni, ancu s'ellu hè statu chjaramente dichjaratu in l'Istruzzioni di a Federazione Turca di Football nantu à e misure Covid-19 da esse applicate in cuncorsi, chì e persone chì ùn anu micca cumpletu u calendariu di vaccinazione o ùn anu micca avutu a malatia ùn deve esse permessa in u stadiu. , in certi cuncorsi, i fanali chì ùn scontranu micca sta cundizione pruvate à entre in u stadiu, è s'ellu sò impediti, i fanali sò affruntati cù l'ufficiali di l'infurzatori di a lege è u persunale di securità privata.

E misure da piglià per prevene sta situazione è prutegge a salute di i fanali in u stadiu sò listati cum'è seguita:

  • Tutte e precauzioni seranu pigliate da a Federazione Turca di Football è a gestione di i club per implementà cumplettamente a regula chì e persone chì ùn anu micca cumpletu u calendariu di vaccinazione o ùn anu micca avutu a malatia ùn sò micca permessi in u stadiu.
  • Per questu scopu, l'infurmazioni necessarii seranu furnite à i fanali è l'associazioni di fan, è serà annunziatu chì un cumpurtamentu cuntrariu darà sanzioni per individui è club.
  • U tema serà messu à l'agenda à e riunioni di sicurezza sportiva pruvinciale/distrettuale è serà assicurata a cuurdinazione necessaria.
  • E persone chì ùn scontranu micca i cundizioni necessarii ùn saranu definitivamente micca permessi di entre in i stadii. Per questu scopu, u persunale di l'infurzazioni di a lege è i guardiani di sicurità privati ​​​​seranu assignati à e zone induve si trovanu i tornelli d'entrata.
  • E sanzioni necessarie saranu determinate applicate in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di a Legge di Igiene Generale N ° 19 è di a Legge N ° 1593 per a Prevenzione di a Violenza è di Disordine in Sport, in quantu à i fanali o dirigenti di club chì agiscenu contru à l'Istruzzioni nantu à Covid- 6222 Misure da applicà in cuncorsi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*