Esposizione di Scultura Upcycling à u Zorlu Center

mostra di scultura avanzata di trasfurmazioni in u centru di Zorlu
mostra di scultura avanzata di trasfurmazioni in u centru di Zorlu

Zorlu Center hà lanciatu a "Upcycling Sculpture Exhibition", chì hè custituita da sculture uniche preparate da diversi artisti da materiali riciclabili. Curata da ISD-ART, a mostra si scontra cù l'amatori d'arte nantu à a piazza Zorlu Center è u pianu di u Bosforu finu à u 30 d'ottobre.

Zorlu Center hà lanciatu a "Upcycling Sculpture Exhibition", induve sei artisti si scontranu, per enfatizà l'impurtanza di u cuncettu di sustenibilità.

Artisti; A "Esposizione di Scultura di Trasformazione Avanzata", cun un totale di 30 opere di Adnan Ceylan, Cem Özkan, Özge Günaydın, Taylan Türkmen, Ali Abayoğlu è Zeynep Koçan, pò esse visitata nantu à a piazza Zorlu Center è i piani di u Bosforu finu à u 30 d'ottobre.

U cavallu, chì Adnan Ceylan chjamò Manavgat, hà fattu cù pezzi di legnu danucatu in u focu Manavgat, chì hè statu arregistratu cum'è u più grande focu forestale in Turchia; Sculture di Cem Özkan chì utilizanu metalli è materiali organici fora di i materiali di scarti; Rinoceronti fatti cù tessulu vegan tissutu da e radiche di e piante da Özge Günaydın; Sculture prodotte da Taylan Türkmen cù rebars; A scultura di Ali Abayoğlu utilizendu scarti di trasmissione, scarti di metalli è vetru di finestra; L'opere uniche chì Zeynep Koçan hà purtatu à a vita cù i fili di scrap affascinanu quelli chì li vedenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*